Moje první Láďa NIVA 1,6.r.v.1989

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Georgius
Příspěvky: 4008
Registrován: čtv kvě 12, 2005 18:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje první Láďa NIVA 1,6.r.v.1989

Příspěvek od Georgius »

tak s tímhle elánek kdyžtak obrousí a přestříká celé auto, ne ?
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
:wave: YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr :love10:
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze :) )
Uživatelský avatar
Mara
Příspěvky: 1184
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Moje první Láďa NIVA 1,6.r.v.1989

Příspěvek od Mara »

K nivce to bude dobre, barva bude odolnejsi, stejne jako auto :D
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Moje první Láďa NIVA 1,6.r.v.1989

Příspěvek od Ondra1,7mpi »

Ta terénní část ladistů jede na odolnost a kvalitu, ne na vzhled :mrgreen:
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Gabani
Příspěvky: 81
Registrován: pon pro 07, 2020 15:55
Bydliště: Žitenice

Re: Moje první Láďa NIVA 1,6.r.v.1989

Příspěvek od Gabani »

Jan Vaníček píše:To chceš říct, že jsi se s tím tak brousil včetně střechy, abys to celé nastříkal do té hrůzy?? Vždyť to nepůjde nikdy opravit. Jasně, každého věc a rozhodnutí, upřímně musím říct že pro mě po tolika pozitivních fotkách zklamání … . Tak ať se daří dál!
Pánové děkuji za názory :)
Myslím, že oprava bude stejná jako kdyby to bylo v laku. Střechu a ostatní díly jsem brousil, protože na tom bylo místama snad 1 cm tmelu, tak abych to trochu srovnal.
Já zase naopak u těchto typů aut (offr..) nemám rád laky a nejsem si vůbec jistej, že bych to v garáži dal :) :)
Tahle barva docela dost odpustí a mně se to fakt líbí... 100 lidí 100 názorů. :) :)
Ondra1,7mpi píše:Ta terénní část ladistů jede na odolnost a kvalitu, ne na vzhled :mrgreen:
:bounce: :salute:
Moje první Láďa NIVA 1,6, 89
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Moje první Láďa NIVA 1,6.r.v.1989

Příspěvek od Ondra1,7mpi »

Nač názory na off laky když to dopadá takle...
Já zašel do drogerky, koupil kladívkový hemerajt protože se mi líbil, nastartoval kompresor který jsem dostal s jednou nivou dohromady za 4 bedny piva, a hurá na to :mrgreen: jo a pistol ňáká půjčená asi čina...
Přílohy
Resizer_16189132537380.jpg
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4262
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje první Láďa NIVA 1,6.r.v.1989

Příspěvek od Teepee »

Ondra1,7mpi píše:Já zašel do drogerky, koupil kladívkový hemerajt protože se mi líbil, nastartoval kompresor který jsem dostal s jednou nivou dohromady za 4 bedny piva, a hurá na to :mrgreen: jo a pistol ňáká půjčená asi čina...
jj, Ondro, asi čína, koukám, máš to nějaký flekatý. :wink: :lol:

ad. Gabani: Taky jsem, leštěnkář, čekal lesk jak blesk a ten mat mě trochu překvapil. Ale opravdu s tím musí být jednodušší práce a výsledek je (bude) super!
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Gabani
Příspěvky: 81
Registrován: pon pro 07, 2020 15:55
Bydliště: Žitenice

Re: Moje první Láďa NIVA 1,6.r.v.1989

Příspěvek od Gabani »

Takže takhle to dopadlo :D :D
Jo a dneska došlo i na podvozek..
Přílohy
914993CC-9BC9-4E20-920D-055745E3EED1.jpeg
8AB80AF3-DA25-4EF1-9149-F38BE49B9CCC.jpeg
AF2B4200-1810-4749-B229-F5484897E7FD.jpeg
Moje první Láďa NIVA 1,6, 89
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Moje první Láďa NIVA 1,6.r.v.1989

Příspěvek od Ondra1,7mpi »

Je to otázka vkusu ale střechu bych černou nedával :wink:
Bláto je často po zaschnutí spíše šedé a světlé :mrgreen:
Každopádně je vidět velký kus práce, já postupuji velmi pomalu... Opravdu poctivá a dobrá práce...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Moje první Láďa NIVA 1,6.r.v.1989

Příspěvek od Ondra1,7mpi »

Tak jak pokračuje kompletace nivušky? Já začal trochu obráceně, nejdříve podvozek a pak lak... Potřebuji to tak kvůli lemům... Budu je upravovat podle pohybu kol, podařilo se zlegalizovat 215/75/15 můj oblíbený rozměr...
Přílohy
IMG_20210504_185110_2 (1).jpg
IMG_20210512_185457_5.jpg
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Re: Moje první Láďa NIVA 1,6.r.v.1989

Příspěvek od Saša »

Byly viděny opískované pružiny , ramena , štíty , kosti na Nivu žeby ?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Moje první Láďa NIVA 1,6.r.v.1989

Příspěvek od Ondra1,7mpi »

Jo kompletní podvozek... Opískované ručně drátěným kartáčem někde flexou :mrgreen: pružiny byly zánovní, zadní kosti mám koupené nové, ale spousta drobností je ošetřeno lépe jak z výroby... Dostávám se do fáze kdy už to trochu baví... Hodiny destruktivní práce jsou pryč, začíná montování...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Re: Moje první Láďa NIVA 1,6.r.v.1989

Příspěvek od Saša »

Jé né Tvoje , ale u nás v práci v LTM a do Žitenic je to co by kamenem dohodil .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Gabani
Příspěvky: 81
Registrován: pon pro 07, 2020 15:55
Bydliště: Žitenice

Re: Moje první Láďa NIVA 1,6.r.v.1989

Příspěvek od Gabani »

Ondra1,7mpi píše:Tak jak pokračuje kompletace nivušky? Já začal trochu obráceně, nejdříve podvozek a pak lak... Potřebuji to tak kvůli lemům... Budu je upravovat podle pohybu kol, podařilo se zlegalizovat 215/75/15 můj oblíbený rozměr...
Ahoj, dlouho jsem nic nedělal :|
Jednak operace nohy( křečák), druhak už měsíc čekám na Dily z ladadiely.EU, tenhle týden přijdou :roll: :roll:
Saša píše:Byly viděny opískované pružiny , ramena , štíty , kosti na Nivu žeby ?
Jj ty byly moje :D :D
Takže jdem trošku čistil a lakoval :D :D a měnil manžety...
Přílohy
3C21241A-7345-4DC7-A03E-1193C76D6F2A.jpeg
11600077-9E35-47F3-9222-4E3547CA33EF.jpeg
0A54F143-1A92-42E6-A8D6-148280D5BB61.jpeg
106915A8-9743-4C57-8BC1-1BCA9A3D8BEE.jpeg
FC3C90C2-7799-4744-AD72-5B6EFAC8129B.jpeg
4BD314DC-6B0B-4459-84DE-414F8C341E2A.jpeg
Moje první Láďa NIVA 1,6, 89
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7212
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Moje první Láďa NIVA 1,6.r.v.1989

Příspěvek od valda1971 »

Už jsem si říkal, že se tu nic neděje, no operace nohy to vysvětluje....
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4262
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje první Láďa NIVA 1,6.r.v.1989

Příspěvek od Teepee »

O těch manžetách tu pohledej. Vnitřní originály nic nevydrží. Niva má 63 000km, kupoval jsem jí se 49 000km. Předchozí majitel je měnil dvakrát, já bych je měl konečně už taky vyměnit. Někde je tu rada 1. dát vnější i na vnitřní, nebo 2. koupit manžety silikonové.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“