od Cory » pon zář 06, 2021 17:19
dako píše:hush píše:ani jsem netušil, že tlačítko pro nastavení hodin a nulování KM zároveň slouží na přepínání čas-voltmetr-teploměr ...
Mám Ladu Nivu Travel, taky jsem zajásal, že to má voltmetr, jenže měří o skoro -0,5V méně než je skutečné napětí baterie.
Hmm..a akym merakom si to meral na baterke? Čínskym za 120 Kč?
Na Priore to tiez sledujem. Mam pridavny palubak a na nom je evidentne vidiet, ze napatie skace o niekolko desiatok voltov hore dole, ale udaj na budikoch je pevny. Budiky maju algoritmus merania spraveny tak, ze zobrazuju priemerne napatie za nejaky cas "t", napriklad 2-3s.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)