NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Moderátor: Moderátoři

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » pát bře 13, 2015 14:52

->Luděk Musil:
ano benzin funguje docela normálně, líp než když jsem měl KO lambdu u feldy :) a i přepínání z benzinu na LPG je bezproblémové a okamžité, když je to teda trochu zahřáté, jinak úplně studené na LPG chcípá
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 866
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Raduz » pát bře 13, 2015 21:10

Já mám číslo motoru vyraženo nad filtrem, (co je kolečko) je tam taková vybroušená ploška, akorát že já mám motor co je na obrázku vpravo takže mi to kreje držák čerpadla posilovače řízení.

Obrázek
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Raduz
 
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Cory » pát bře 13, 2015 21:56

Novsie motory uz maju cislo zvrchu, ako keby na vrchu bloku, na ploche, kde sa dava tesnenie pod hlavu..len je ta plocha rozsirena a vyčuhuje spod hlavy von a na nej je vyrazene cislo...ale u SPi jenormalne tam kde aj na starych motoroch.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » ned bře 15, 2015 21:48

Tak jsem vyměnil olej v zadním diferáku, dal jsem tam Mogul 80-W90H, ten, co jsem vypustil nebyl až tak hroznej, ale byl úplně černej, nevím jestli provozem, nebo jestli tam někdo dal třeba přísadu LM s MoS. Na magnetu ježek byl, ale to si myslím je normální. Chtěl jsem udělat i předek, ale začalo pršet, tak příště...
Do motoru jsem dal Mogul Extreme 15W-40 ACEA A3/B3, API SL/CF, VW 501.01/505.00, filtr MANN. To poblikávání kontrolky oleje se zlepšilo, začne mírně blikat, až když otáčky klesnou na cca 400/min. a nezhoršuje se to ani při hodně zahřátém motoru. Ještě víc jsem rozhodil LPG tím, že jsem dal novej vzducháč - filtron, původní byl trochu od oleje, to taky není úplně nejlepší stav, ale přítelkyně to má na fabii ještě víc. Volnoběh jsem se snažil vyladit, ale je dost nestabilní :( zkusím asi ten mechanickej škrťák.

Omlouvám se za mystifikaci, ale mám zapalovací modul, žádnej rozdělovač, nevím, jak jsem na to koukal a co jsem viděl....
Číslo nad filtrem na motoru mám 21073 ale nejsou u něho žádné hvězdičky, nic jen vyražené číslo, to mi přijde divné. Je to vidět pod tím zapalovacím modulem aniž bych ho demontoval nebo má být něco ještě výš? co je zakryté.

Auto jsem byl trochu projet a co se mi nejvíc nelíbí je rána při rozjezdu jakoby uprostřed. Vypadávající čtyřka se tam nechá udržet jedině násilím rukou. Vůle na přední nápravě to se pořeší. Velká vůle v řízení, to jsem někde četl, že to jde nějak částečně dotáhnout.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 866
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Luděk Musil » pon bře 16, 2015 06:40

Jarda_NIVA1.7 píše:... Číslo nad filtrem na motoru mám 21073 ...
a pod ním musí být vyraženo č. motoru. Sundej zapalovací modul a uvidíš to. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Raduz » pon bře 16, 2015 07:55

Ja kdyz byl na evidencce tak se technik spokojil s cislem nad filtrem ale ja tam mam tusim 21214 coz je typove cislo a cislo motoru se dnes jiz nepise a ani jej technik nehledal.
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Raduz
 
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Luděk Musil » pon bře 16, 2015 08:43

Raduz píše:... cislo motoru se dnes jiz nepise ...
... a na to jsem zapomněl :oops: ... já hlava děravá :D .
Pokud tam číslo motoru (na mnou zmiňovaném místě) nebude - tak tento motor již výrobní číslo nemá, z důvodu, že je považován za náhradní díl. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Majo » pon bře 16, 2015 08:44

u vas este niekto nieco take kontroluje? Vsak musi stacit to velke(odliatok) pod vyfukom! By som ho niekam poslal....

aha.... uz vidim :)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » pon bře 16, 2015 15:49

njn, ale já bych měl mít 21214 a mám 21073 :(
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 866
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Luděk Ondrůch » pon bře 16, 2015 16:51

Se podívej, co máš napsaný ve velkým TP za typ motoru.
VAZ 1117
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
 
Příspěvky: 1499
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod mušketýr » pon bře 16, 2015 17:22

Motor se v praxi nekontroluje, ale měl by.A to jak při STK či evidenčce.Kontrolovat se má i v případech že je motor ve TP vymazaný.
Mušketýr
Ne SMS, ne SZ.
Pouze volat!
602132238
Uživatelský avatar
mušketýr
 
Příspěvky: 1247
Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
Bydliště: U Strakonic

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Majo » pon bře 16, 2015 19:24

Jarda_NIVA1.7 píše:njn, ale já bych měl mít 21214 a mám 21073 :(

odliatok pod vyfukovymi zvodmi musi byt 21214 aj u motoru s cislom 21073. Nechapem v com je problem, je to ten samy motor
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Jarda_NIVA1.7 » pon bře 16, 2015 19:31

->Majo: ale jak to vysvětlit technikovi :( asi budu muset jet na evidenčku ještě jinam...
edit: to co mysliš je ta položka 3 v oválu? to nevím, jestli bude přes LPG vidět, jdu se na to mrknout...
->Luděk Ondrůch: v TP 21214
Přílohy
motor.jpg
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Uživatelský avatar
Jarda_NIVA1.7
 
Příspěvky: 866
Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
Bydliště: Vysočina

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Majo » pon bře 16, 2015 20:49

ano, to som myslel, len mi nedoslo, ze tam vlastne bude 21213(nie 21214, to byva len tam kde mas 21073). Rozhodne by som siel na stk inam pretoze toto je cista buzeracia
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční

Příspěvekod Luděk Ondrůch » pon bře 16, 2015 22:37

Tak to nejspíš někdo motor měnil, bloky jsou stejný, na nálitku pod svodama v tom oválu je na obou 21213, liší se pouze tím co vyrazili na levý bok motoru při kompletaci. Oproti 21073 se liší zkompletovaný motor 21214 olejovou vanou a olejovým čerpadlem. Pokud bys měl motor venku, tak nejjednodušší je číslo vybrousit vyrazit raznicemi správné a pak to na chvíli potřít kyselinou aby to trochu zoxidovalo a nebylo vidět že se to leskne po broušení.
VAZ 1117
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
 
Příspěvky: 1499
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků