Tak jsem vyměnil olej v zadním diferáku, dal jsem tam Mogul 80-W90H, ten, co jsem vypustil nebyl až tak hroznej, ale byl úplně černej, nevím jestli provozem, nebo jestli tam někdo dal třeba přísadu LM s MoS. Na magnetu ježek byl, ale to si myslím je normální. Chtěl jsem udělat i předek, ale začalo pršet, tak příště...
Do motoru jsem dal Mogul Extreme 15W-40 ACEA A3/B3, API SL/CF, VW 501.01/505.00, filtr MANN. To poblikávání kontrolky oleje se zlepšilo, začne mírně blikat, až když otáčky klesnou na cca 400/min. a nezhoršuje se to ani při hodně zahřátém motoru. Ještě víc jsem rozhodil LPG tím, že jsem dal novej vzducháč - filtron, původní byl trochu od oleje, to taky není úplně nejlepší stav, ale přítelkyně to má na fabii ještě víc. Volnoběh jsem se snažil vyladit, ale je dost nestabilní
zkusím asi ten mechanickej škrťák.
Omlouvám se za mystifikaci, ale mám zapalovací modul, žádnej rozdělovač, nevím, jak jsem na to koukal a co jsem viděl....
Číslo nad filtrem na motoru mám 21073 ale nejsou u něho žádné hvězdičky, nic jen vyražené číslo, to mi přijde divné. Je to vidět pod tím zapalovacím modulem aniž bych ho demontoval nebo má být něco ještě výš? co je zakryté.
Auto jsem byl trochu projet a co se mi nejvíc nelíbí je rána při rozjezdu jakoby uprostřed. Vypadávající čtyřka se tam nechá udržet jedině násilím rukou. Vůle na přední nápravě to se pořeší. Velká vůle v řízení, to jsem někde četl, že to jde nějak částečně dotáhnout.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet