Stránka 2 z 2

Re: Moje Naděžda

PříspěvekNapsal: úte zář 23, 2014 17:10
od ZTS
Ahoj, celkem uvažuju o prodeji Nivy. Nevím, ale jakou nasadit cenu. Koupil sem za 45000,- najeto 147000km já najel jen 3000km, pač sem pořád ležel v opravách- nechal sem se ojebat minulým majitelem a tak to dopadlo:
1.7i
LPG, nádrž do r. 2016 nově udělaný plyn- veškeré hadice vedení, membrány směšovače atd. revize samozřejmostí, nádrž je pod autem. Spotřeba je 12.5l
STK rovněž do r. 2016

kola jsou tak 4mm, mám tyto 15" přidám originál 16", nové tlumiče Monroe, nové silentbloky spodních ramen a zadních kostí (přidám zbytek), nové brzdy- pakny, destičky, prasátka (pouze zadní) zadní trubky, kotouče, bubny, hl. brzdový válec, nádržka na brzdovou kapalinu. Nová náplně- brzdovka, olej v převodovkách, v motoru, v zadním dif., mimochodem zadní dif. je celý nový. Nová spojka (lamela, přítlačák, ložisko), nové misky a gumy pružin.

kaslte- zadek OK, horší prahy, ve předu jsou schnilé nosníky.

interiér nic extra, sedáky Ford

mírně teče olej z motru- mysím že gufero na klice (opravdu mírně!!!)

Důvod prodeje- já nevím asi přešlap. V terénu super, ale na obyčejné ježdění do práce to moc není- uvažuji o trochu modernějším SUV :(

Re: Moje Naděžda

PříspěvekNapsal: úte zář 23, 2014 17:45
od Raduz
Esi ty nejsi trochu rozmazlenej :D já ji mám jako rodinný vůz :!: A JE SUPER 8)

Re: Moje Naděžda

PříspěvekNapsal: úte zář 23, 2014 21:30
od Mysok
No já nevím jestli je to důvod prodeje. Nivu používám na denní ježdění i dálkové cesty. Vrchol komfortu to sice není, ale ani žádná katastrofa. Je to kapku jiné než auta moderní konstrukce, jinak je potřeba přistupovat i k údržbě a opravám, ale své si Niva odpracovat umí ať už pro zábavu nebo denní provoz. A věř, že mám s čím porovnávat. Mám odježděné docela dost km v SUV jako Subaru Forester, Suzuki Grand Vitara, LR Freelander, ale taky v třeba v ARO 10( to byla opravdová katastrofa, a to jsrm měl dvě za sebou, jedno dokonce "zánovni" z 96 r.v.) A Nivu jsem taky koupil podobně jako ty , byl to napůl šrot, ale když se postupně dala dohromady( rozuměj - vyměnily se všechny agregáty, všechno to co jsi popsal plus komplet vyvaření, plasty v interiéru , nové sedačky, elekrika...) tak slouží k mé velké spokojenosti. A občas taky uvažuju o tom, že ji dám z domu, ale jen pokud ji vyměním za zcela novou. Ale na druhou stranu, proč, když stará slouží? Navíc si nedělám iluze, kolik mohu požadovat za Nivu s najetými 130 tis. , která má skoro 20 let, byť funguje jak má? No tak co s ní, už mi holka asi zůstane doma napořád... Asi bych na tvém místě dobře zvážil, jestli po tom co už jsi do auta investoval tolik práce a peněz, jestli se to vyplatí, dávat ji pryč. Stejně na tom vždycky proděláš. SUV má dneska kdejaká tetka, vidíš kolik jich stojí před každým super hyper marketem, ale pěkná Niva? Tu zas tak často nepotkáš. A navíc, tak blbě se s tím přece nejezdí ?

Re: Moje Naděžda

PříspěvekNapsal: úte zář 23, 2014 22:05
od Kopr
Mysok píše:No já nevím jestli je to důvod prodeje. Nivu používám na denní ježdění i dálkové cesty. Vrchol komfortu to sice není, ale ani žádná katastrofa. Je to kapku jiné než auta moderní konstrukce, jinak je potřeba přistupovat i k údržbě a opravám, ale své si Niva odpracovat umí ať už pro zábavu nebo denní provoz. A věř, že mám s čím porovnávat. Mám odježdené docela dost km v SUV jako Subaru Forester, Suzuki Grand Vitara, LR Freelander, ale taky v třeba v ARO 10( to byla opravdová katastrofa, a to jsrm měl dvě za sebou, jedno dokonce "zánovni" z 96 r.v.) A Nivu jsem taky koupil podobně jako ty jako šrot, ale když se postupně dala dohromady( rozuměj - vyměnily se všechny agregáty, všechno to co jsi popsal plus komplet vyvaření atd...) tak slouží k mé velké spokojenosti. A občas taky uvažuju o tom, že ji dám z domu, ale jen pokud ji vyměním za zcela novou. Ale na druhou stranu, proč, když stará slouží? Navíc si nedělám iluze, kolik mohu požadovat za Nivu s najetými 130 tis. , která má skoro 20 let, byť funguje jak má? No tak co s ní, už mi holka asi zůstane doma napořád... Asi bych na tvém místě dobře zvážil, jestli po tom co už jsi do auta investoval tolik práce a peněz, jestli se to vyplatí, dávat ji pryč. Stejně na tom vždycky proděláš. SUV má dneska kdejaká tetka, vidíš kolik jich stojí před každým super hyper marketem, ale pěkná Niva? Tu zas tak často nepotkáš. A navíc, tak blbě se s tím přece nejezdí ?

K tomu mě napadá jen jediné,pětidvéřovou kdybych na to měl bych se nechal vozit až do důchodu :mrgreen:

Re: Moje Naděžda

PříspěvekNapsal: úte zář 23, 2014 22:13
od Mysok
Takže závěr: když se vychytá zanedbaná údržba, což samosebou nejaký čas, práci a peníze zabere, tak to pak funguje uspokojivě. I když nová je nová, ale to je jiná kapitola. A když se ptáš na cenu, tak kolem 30 tis. je jich plný internet... :(
Jo a ještě něco. Jízdní vlastnosti na silnici se výrazně zlepšily, když jsem to přezul na Kama Flame 16'. Je to příjemně měkké, přitom to drží stopu, zadek neodskakuje, přitom to nejsou vysoké gumy jako 15' a do lehkého terénu a na rozbité cesty z mého pohledu cenově dostupný ideál. Ale blbě se to v česku shání, to připouštím ...

Re: Moje Naděžda

PříspěvekNapsal: stř zář 24, 2014 18:13
od ZTS
Dneska sem nějak vyměknul a počkám do jara, pak se ukáže ;)

Re: Moje Naděžda

PříspěvekNapsal: stř zář 24, 2014 18:27
od Mysok
ZTS píše:Dneska sem nějak vyměknul a počkám do jara, pak se ukáže ;)

To zní rozumně. Aspoň se s ní můžeš bavit celou zimu.Ta moje začala jakžtakž fungovat právě tak po těch 3 tis. km vychytávání fatálních závad. A pak už ti opravdu nezbude než aby dožila u tebe, jako stará fena. Jako ta moje...

Re: Moje Naděžda

PříspěvekNapsal: čtv led 01, 2015 19:07
od ZTS
Táááák ujasněno. Zůstane doma- mile mě v terénu překvapila. Ikdyž jsem před tím "zamrzl". Zamrzla hadice odvětání kliky. Dva rampouchy sem z tama vyšťouchl. A za tři dny zamrzla znova. Co s tím? Je hodně zlomená dolů a tam to vždy zamrzne. Pak je tam ta tenká a tu mi v LPG servisu ufikli a zacpali?! Nebo mi někde teče voda do oleje? Jinak jsem eště měnil starter- někdy chytl hned, jindy to vypadalo, jako vybitá baterka: žvo-žvo-žvo, vypnout klíč, otočit klíčem a brrrrrm. Všechno jsem přešel, baterka Ok, tak jsem zkusil starét a vypadá to že dobrý. Mám za sebou tak 10 starů a točí jak nikdy. Ten starý jsem prohlížel no komutátor vypadá bídně. Oplatí se repas? Ten starter co tam byl a co sem tam dal je poněkud rozdílný (viz. foto) Ale počet a velikost zubů byla stejná. Pak mi po výměně fridexu začalo téct topení- radiátor, tak jsem tam dal mosazný/měděný. A eště bych se chtěl zeptat na manžety na poloosách. vnitřní mi vydrží zak 500km. Mám doma 2 druhy. Nové z Otrokovic- je to tenké, jak volební balonek. Pak druhé asi origo Rusko- ty jsou silnější, ale taky mě něpřežijou. Dá se koupit, nebo připasovat manžeta z jiných aut? Dát vnější na místo vnitřních moc nepomáhá. No už mě napadlo že si je aji nechám vyrobit, nebo mám nové homoklouby a nechci je odepsat takovou kravinou.
Takže plán na rok 2015
vyvařit, nastříkat spodek, dutiny i lak ( je to takové opršené), popravit elektriku (je to domotané, bo každý minulý majitel se cítil elektrikářem), nová LPG bomba, zapsat rám do TP. a původní sedačky.

Šťastný nový rok

výjezd do kopce (setkání místních traktoristů a jedné nivy)
http://youtu.be/xMUjuO8T5Lo

Re: Moje Naděžda

PříspěvekNapsal: čtv led 01, 2015 20:07
od martas
Manžety kup silikonové, mám je na autě několik let. Prohledej moje příspěvky a najdeš i rozměry manžet.