Tak jsem vyndal dnes z depozita kratkou nivu a opravovali ty elektronicky zaznamy, urednice nadavala, ze se tam nic nepreneslo, kola, vyjimky, nic, neverila, ze to je E4, ze je vysoky CO a chtela napsat nizsi, v tom jsem ji zabranil, pak uznala ze vzhledem ke spotrebe asi jo.
. A co me fakt nastvalo, ze misto M1G to zavedla jako M1. Sice s kratkou zadnou expedici neplanuju, ale jsou zeme, kde na nektery cesty to G byt musi, jinak je to na pokutu - treba Island, Australie... Jeste urednik rikal, ze v malem dnes nic neni, ze si to kazdej musi najit v elektronickym a tam to prave neni, jeste vcera to tam bylo a ted mi to zmenili. Stara dlouha N1G a nova M1G to tam normalne maji, ikdyz u tech dlouhych si nejsem jist, jestli by vyhovel zadni najezdovy uhel, ale proste to tam zustalo a nikdo to neresil.
S emisema je dalsi paskvil teto superdemolice, u E1 se mi na emisich snazil dosahnout hodnot E2, nakonec se to povedlo - pry uz hodnoty pro E1 ani nevedou a strikacky pry todle musi splnit, takze clovek pri prepisu zaplati 5tis.kc za E1, ale musi to byt vlastne realne E2, pak u naftove octy E3 zas E4, protoze nepochopil zapis v TP, ze byla v Rakousku jako E4 s filtrem, ale po dovozu do CR a demontazi filtru je zas E3, ale on ji tocil do mrtva asi 1/4 hodiny aby dostal kourivost na hodnoty E4, coz se mu nakonec povedlo, ale ten kolabujici motor v omezovaci nebyl nic moc a jeste se rechtal jestli pry vylitne ojnice a to by jako E3 prosla uplne lehounce.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet