Stránka 7 z 9

Napsal: pát úno 06, 2009 19:48
od Little Red Riding Hood
Maysner, jasne šak sme se o tom bavily..

Celé auto táhne doleva-geomterie dělaná...

Napsal: pon kvě 31, 2010 18:48
od krtek86
Ahoj. Auto táhlo doleva. Nechal jsem udělat geometrii a prý to hnutý moc nebylo. Pak to přestalo dělat (nebo to táhlo alespoň míň). Teď to začalo v menší míře znovu. Pneumatiky jsem prohazoval ze předu na zadek a dělá to pořád to samý. Mám opět nechat udělat geomterii? Čím jiným by to ještě mohlo být? Díky za názory.
PS: Auto bouraný neni-mám ho od příbuzného.

Napsal: pon kvě 31, 2010 18:52
od MartasBrno
Jednoduchý nápad - prohodit kola zleva doprava a naopak. Za nic neručím, je to jen nápad na vyzkoušení.

Napsal: pon kvě 31, 2010 18:53
od Atex
Tak ja osobne bych sel prvne po brzdach. Pokud by byly ok, vratil bych se na predchozi stanici a vylicil jim problem...

Napsal: pon kvě 31, 2010 19:34
od Jelen
Atex má pravdu, zvedni auto a zkus zatočit kolama, jestli se volně točí, šlápni na brzdu a znovu zatoč, jestli se budou opět volně točit. A geometrie se povolit klidně mohla, jestli třeba zapoměli dotáhnout ty štelováky na řídících tyčích. Nezhorší, nebo nezlepší se to při brždění?

Napsal: pon kvě 31, 2010 20:14
od vintera
mě to u 02 dělal váznoucí brzdový valeček

Napsal: pon kvě 31, 2010 20:22
od EMI
a úplnej základ: jsou obě kola nafoukaný na stejnej tlak :?: ale pokud píšeš, že jsi kola prohazoval, tak to by se to asi ukázalo ...

Napsal: pon kvě 31, 2010 21:05
od Saša
Silenbloky v ramenech , obzvláště v dolních . Nebo uchycení zadní nápravy - taktéž silentbloky .
Pneumatiky mohou také velmi pozlobit . I mne auto jednou nedrželo stopu a pomohla až jejich výměna . Přehazování nemělo větší vliv , buť horší nebo lepší , ale pořád táhlo na stejnou stranu .

Napsal: úte čer 01, 2010 07:46
od Puhi
skôr otázka na skúsenejších, nemohol by toto robiť odklon čapu? Pretože na geoške by ti to mali urobiť, avšak určite ako u nás, tak aj u vás, mechanikov čo to vedia robiť už veľa nieje, takže myslím že ti na to ani nešahali :roll: samozrejme brzdy, aj silentbloky sú pravdepodobnejšie :)

Napsal: úte čer 01, 2010 08:04
od Cory
tahanie do stran sposobuje AJ odklon kolesa.

Napsal: úte čer 01, 2010 11:22
od Wolf
Pokud to skutecne nebudou vaznouci brzdy, pak je to obvykle spatnym zaklonem cepu. Pravdou ale je, ze vetsina servisu pri serizovani geometrie u Lady se omezi na serizeni sbihavosti a do dalsiho serizovani se bud z neochoty, ale mnohdy i z neznalosti radeji nepousti.

Napsal: úte čer 01, 2010 11:23
od Drobek81
Wolf píše:vetsina servisu pri serizovani geometrie u Lady se omezi na serizeni sbihavosti a do dalsiho serizovani se bud z neochoty, ale mnohdy i z neznalosti radeji nepousti.

spise mnohdy nemaji potrebne vybaveni...

Napsal: úte čer 01, 2010 11:26
od Cory
Wolf píše:Pravdou ale je, ze vetsina servisu pri serizovani geometrie u Lady se omezi na serizeni sbihavosti a do dalsiho serizovani se bud z neochoty, ale mnohdy i z neznalosti radeji nepousti.


Mna sa snazil jeden technik presvedcit ze na lade sa nastavuje iba zbiehavost, tak som zabehol domov a doniesol som mu Tumu. Zaklon nevedel ani zmerat, odklon zmerat vedel ale chodil popod auto 1 hod a 5 min, potom som ho vyhnal a ako tak som nastavil odklony sam a zbiehavost uz vedel...potom som si doma nastavoval zaklon capu vlastnym pripravkom (potom odklon a zbiehavost)

Napsal: úte čer 01, 2010 12:28
od Roman
V Bratislave je jeden clovek ochotny spravit geometriu na lade, ale ako podmienku si dava aby boli predtym vymenene vsetky capy, pripadne aj silentbloky ramien a aby boli rozhybane matky na skrutkach na nastavovanie odklonu a zaklonu, zbiehavosti a aby si majitel doniesol dostatocne mnozstvo nastavovacich podloziek. Ale potom je geometria od neho tip top. :D

Napsal: úte čer 01, 2010 17:01
od Maysner
a ja znam v brne cloveka, ke kterymu jsem dojel i s ohlym ramenem a vse mi seridil. podlozky ma svoje. dela uplne vsechno. starej pan, ziguliky delal jeste za komara :P