Hrozne pláve + vola v riadení

Moderátor: Moderátoři

Re: Hrozne pláve + vola v riadení

Příspěvekod tomass » čtv dub 16, 2015 16:35

Tlumiče bych doporučoval předek jen kapalinové a zadek plynokapalinové. Oboje mám od Sachse, cena kolem 1100 Kč /ks. Předek jsem míval plynokapalina Monroe. Kromě toho, že před těmi 17 lety stály tlumiče skoro stejně jako teď, tak bych řekl, že na předek je lepší NEdávat plynokapalinu. Subjektivně mi působí nepatrně menší komfort předku jako stabilnější na jízdu. Kayaba jsou prý také velmi dobré. Pak ještě jedna značka, na kterou si nevzpomenu a tím by měl výběr končit. Každopádně vyhnout se neznačkovým tlumičům. Ruský tlumiče z Autolady za 650 Kč nepočítám do výběru, tam zase cena odpovídá výsledkům.

2. Jestli tolik uhýbá karoserie, tak to způsobují měkké boky pneumatik. Mě to houpe docela taky, ale určitě to bude o něco méně. 5 cm se mi zdá opravdu dost, možná výkyv přidávají i špatné tlumiče.
tomass
 
Příspěvky: 896
Registrován: čtv čer 28, 2012 00:16

Re: Hrozne pláve + vola v riadení

Příspěvekod corsair » čtv dub 16, 2015 17:19

Neuhyba karoseria, uhyba cela zadna naprava
Ako dam dole ten cap? Buchat po tom moc nechcem... Stahovak tam neviem ci chytim. Potrebujem fintu na to
Naposledy upravil corsair dne čtv dub 16, 2015 20:03, celkově upraveno 1
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Uživatelský avatar
corsair
 
Příspěvky: 563
Registrován: pon říj 27, 2014 10:22
Bydliště: TVRDOŠÍN

Re: Hrozne pláve + vola v riadení

Příspěvekod Vašátor » čtv dub 16, 2015 18:43

Z boku oka, v kterém čep drží, opřeš velké kladivo a druhým kladivem do protilehlého boku vší silou práskneš. Pár ran a je venku. Bouchání do čepu nikam nepovede...
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9310
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Hrozne pláve + vola v riadení

Příspěvekod corsair » čtv dub 16, 2015 18:58

OK este otazka ohladom naboja, matka naboja nebola nicim zaistena je to spravne?

A este ta zbiehavost, da sa to nejak "od oka" urobit "cca dobre" aby som na tom aspon na geometriu dosiel a nezodral cestou gumy?
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Uživatelský avatar
corsair
 
Příspěvky: 563
Registrován: pon říj 27, 2014 10:22
Bydliště: TVRDOŠÍN

Re: Hrozne pláve + vola v riadení

Příspěvekod Vašátor » čtv dub 16, 2015 19:14

Matka na čepu musí být buď samojistící, nebo korunková se závlačkou.
Co se týče "od oka seřízení", doporučuju změřit délku čepu po seřizovací matici a nový čep zašroubovat přibližně stejně.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9310
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Hrozne pláve + vola v riadení

Příspěvekod Křečík Barbuška » čtv dub 16, 2015 19:22

Matka naboje se zajistuje proklepnutim krouzku matky do drazky v ose tehlice. Doporucuji poridit dilenskou prirucku, obcas byva na Aukru.

Na demontaz cepu je Vaskova metoda spravna, ale me to tak nikdy neslo, pokazde jsem musel zvitezit mlacenim po zavitu cepu pokud jsem jej chtel vyhodit nebo po povolene matce pokud jsem jej chtel zachovat :-) .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Hrozne pláve + vola v riadení

Příspěvekod corsair » čtv dub 16, 2015 19:29

naboj.JPG

Cize kruzok c.6 prihnut na matku?
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Uživatelský avatar
corsair
 
Příspěvky: 563
Registrován: pon říj 27, 2014 10:22
Bydliště: TVRDOŠÍN

Re: Hrozne pláve + vola v riadení

Příspěvekod Křečík Barbuška » čtv dub 16, 2015 19:33

Ne, celo matice proklepnout tupym sekacem do drazky.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Hrozne pláve + vola v riadení

Příspěvekod Vašátor » čtv dub 16, 2015 19:34

Ne, okraj matky 7 proklepnout do drážky v těhlici - jak psal K-L. Ale na tupo, kroužek matky nesmí u proklepnutí prasknout.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9310
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Hrozne pláve + vola v riadení

Příspěvekod radek mb » čtv dub 16, 2015 19:51

Já bych viděl největší problém plavání v těch protektorech.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Re: Hrozne pláve + vola v riadení

Příspěvekod corsair » čtv dub 16, 2015 19:56

Ja tiez. Vpredu mam "normalne gumy" made-in-YUGOSLAVIA a tak dam aj dozadu :D
ale ked som sa do toho dal tak to spravim cele. Aspon som to pokukal a viem v akom stave (v 100% bude zajtra) mam podvozok...
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Uživatelský avatar
corsair
 
Příspěvky: 563
Registrován: pon říj 27, 2014 10:22
Bydliště: TVRDOŠÍN

Re: Hrozne pláve + vola v riadení

Příspěvekod Roman » čtv dub 16, 2015 20:39

Som zvedavy, ci ti niekto spravi poriadne geometriu, ked to mas v takom stave. V Ba je (resp. bol, neviem ci este funguje) clovek, ktory bol ochotny spravit komplet geometriu na lade. Ale podmienkou boli capy bez vole, rozhybane zavity, dobre silentbloky v ramenach a pripravene podlozky pod ramena.....
Gumy mas ozaj celkom "normalne", Juhoslavia zanikla, ked som bol este mlady :D
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Re: Hrozne pláve + vola v riadení

Příspěvekod radek mb » čtv dub 16, 2015 21:16

Nezlob se na mě, ale připadá mi, ze radit ti je házení hrachu na zeď. Všichni se snaží pomoci radou a ty pak napíšes, ze máš na autě pneu staré minimálně 20 let, nějaké jugoslávské sracky a ještě se diviš, ze to plave. Dobré nebo aspoň normální pneu, to je základ bezpečné jízdy a také jízdního pohodlí.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Re: Hrozne pláve + vola v riadení

Příspěvekod corsair » čtv dub 16, 2015 21:47

Nenenne
na tych to neplave, plavalo to celu zimu na vranikach tieto su juhoslavske "este velmi dobre" ako mi povedal isty pneuservisman a minuly rok to na nich neplavalo vobec (jazdieval som aj 140)
Riesim tu podvozok a nahadzali ste tolko hrachu na stenu ze som to preliezol a odhalil mozne priciny. Keby ste tu nepisali nevedel by som sa odpichnut, nevedel by som co mam robit.
Takto som zacal odzadu dopredu pajsrovat kazdu gumicku, mykat kyvat autom a sledovat co sa kde deje. Aj gumy pojdu normalne
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Uživatelský avatar
corsair
 
Příspěvky: 563
Registrován: pon říj 27, 2014 10:22
Bydliště: TVRDOŠÍN

Re: Hrozne pláve + vola v riadení

Příspěvekod Cory » pát dub 17, 2015 04:13

To by si neveril ako dokaze plavat 6 rocna pneu Firestone. Mal som taku napredku a parkrat som musel zastavit, lebo som mal podozrenie, ze sa mi snad rozchadza napravnica. Zatacalo to divoko a ist s tym 90kou na rovine bol docela problem. Po vymene len tej JEDNEJ pneumatiky vsetko prestalo...Neviem si predstavit ako sa potom sprava auto, ktorema take pneuamtiky 2 a viac. Tie juhoslavske zakop do zahradky a do stredu zasad pažitku.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

PředchozíDalší

Zpět na Karoserie a ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron