Odtoky podlahy zavarit ci nechat byt?
Moderátor: Moderátoři
Odtoky podlahy zavarit ci nechat byt?
Ahoj, opravoval sem podlahu a urvanej drzak sedacky elektrodou sem to krasne zavaril az sem se sam divil, a narazil jsem na plisek asi odtok podlahy mam ho tam nechat nebo ho taky zavarit
_,,?_??
je to kolem nej ohnile. sem v rozpacich
_,,?_??
je to kolem nej ohnile. sem v rozpacich
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1502
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Odtoky podlahy zavarit ci nechat byt?
Očistit, ošetřit zachovat. Lepší než kaluže.
Re: Odtoky podlahy zavarit ci nechat byt?
OK a pri davani novy asfaltovy lepenky tentokrate udelat diru i do ni ze?
Re: Odtoky podlahy zavarit ci nechat byt?
smajchl píše:OK a pri davani novy asfaltovy lepenky tentokrate udelat diru i do ni ze?
Jistě - aby ty otvory zůstaly průchozí. Ony tam nejsou pro parádu, zvláště pokud používáš auto celoročně a natahá se tam nějaká voda z bot...... A origo je zespodu té díry jazýček ve směru jízdy, aby auto nenabíralo tím otvorem vodu zvenčí.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11032
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Odtoky podlahy zavarit ci nechat byt?
Vám nevím, ale já je mám na obou autech zalepené od nátěrů a podlaha je to nejzdravější (rozuměj zdravé) místo na těch střepech. Pod koberci mívám sucho neb si v zimě oklepávám boty a užívám koberco-vaniček, které podkládám novinami.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Odtoky podlahy zavarit ci nechat byt?
A já je mám rovněž všemožnými nátěry zatřené tak, že jimi žádná voda neproteče a rovněž je to vše okolo zdravé
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11032
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Odtoky podlahy zavarit ci nechat byt?
S tím, že já narozdíl od Václava s jezdím těmi auty i v zimě, hlavně sedmou .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Odtoky podlahy zavarit ci nechat byt?
No prave ze mam v aute ty vanicky tak sem si rikal ze je tam ta dira skoro zbytecna... lehce ji zmensim o to co uhnilo a jazycek teda zachovam A jeste je tam takova gumova zatka celkem velka tak 4cm prumer to je k cemu? spunt na vypousteni auta po kalbe nebo co?
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Odtoky podlahy zavarit ci nechat byt?
Zkus ho vyndat. Ten špunt myslím.
Re: Odtoky podlahy zavarit ci nechat byt?
Spodek auta je plný zašpuntovaných děr, jsou to technologické otvory. Některé jsou manipulační pro uchycení dílu v robotech a některé jsou na odtok barvy, když se auto ve fabrice ponořilo celé do vany. Já tyhle všechny díry včetně odtokových jazýčků na svojí 2101 zavařuju, protože je to akorát prostor pro korozi. Sice auto už zimu nezažije, ale i v celoročně provozovaném autě to nemělo žádný efekt. Pod kobercema se drží stejně jenom vlhkost, nikdy jsem neviděl, že by tam stála kaluž vody, i když byly jazýčky zalepené gumoasfaltem. Pokud s autem nehodláš brodit řeku, tak je to celkem k ničemu. 2101 má gumové koberce, přes které by voda projít neměla a ostatní modely mají sice tkané koberce, ale ty jsou podlepené silným igelitem, takže by taky měly těsnit.
-
- Příspěvky: 1098
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Odtoky podlahy zavarit ci nechat byt?
Naprostý souhlas, tyto díry jsou na rozdíl od těch z prahů nebo ze zadních vaniček nanic. Právě a nich (špuntů) jsem měl podlahu na několika místech chycenou, jinde ne.
Re: Odtoky podlahy zavarit ci nechat byt?
ja v podlahe nenechavam na odtok ziadne diery, snazim sa robit auto co najvodotesnejsie. V zime pouzivam original koberceky a vzdy ich po jazde beriem vysusit na radiator. Vlhko nikde nemam
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Odtoky podlahy zavarit ci nechat byt?
OK spunty zrusim u spolujezdce je to pohnily velmi slusne, hnilo si to pod tim asi odhlucnovacim cimsi co bylo nasakly vlhkosti a pod tou lepenkou to hnilo prave od tech der a jazycku a postupovalo dal... vyriznu si ten kus podlahy z jinyho auta a poridim si TIG s argonem ma s tim nekdo zkusenosti? Muj invertor to prave umi a rikam si ze elektrodou by to byl uz celkem mordor... zatim sem vyvaril par der ale je to dost voser furt dloubat tu strusku a brousit dokola dokola... navic proud je treba aspon 50A a to se dela dost blbe aby se to nepropalilo.
Odhlucnoval jste nekdo auto necim? Ja kdyz podlahu osetrim ( kys fosforecna mozna, penetrator koroze s rybim tukem a epoxidova zakladovka od body... tyhle veci mam tak bych je tam nakidal mozna se vyprdnout na fosforecnou? - z ty je odrezovac)tak uvazuju nacpat zpet nakou tu asfaltovou lepenku na podlahu. a na predni stenu a strany nevim... ten hunatej material se mi nelibi znate neco lepsiho?
Odhlucnoval jste nekdo auto necim? Ja kdyz podlahu osetrim ( kys fosforecna mozna, penetrator koroze s rybim tukem a epoxidova zakladovka od body... tyhle veci mam tak bych je tam nakidal mozna se vyprdnout na fosforecnou? - z ty je odrezovac)tak uvazuju nacpat zpet nakou tu asfaltovou lepenku na podlahu. a na predni stenu a strany nevim... ten hunatej material se mi nelibi znate neco lepsiho?
Re: Odtoky podlahy zavarit ci nechat byt?
Záplaty v podlahách Tigem dáš, ale vařit s tím třeba prahy, tak než zaleješ 5 mm dírku na svár, tak nažhavíš kolo o průměru 3 cm. Podle mého názoru je vyvařovat auto Tigem blbej nápad. Na výfuky, trubkový rámy, výrobu zábradlí apod. je to super věc, ale na vyvařování bych rozhodně použil COčko.
Na kyselinu rovnou zapomeň, jinak si ušetři práci a nech to v původním stavu. Plech jenom obruš kartáčem ve vrtačce a pak to natři epoxidovou základovkou. Zvenku můžeš na to nastříkat UBSko.
Na kyselinu rovnou zapomeň, jinak si ušetři práci a nech to v původním stavu. Plech jenom obruš kartáčem ve vrtačce a pak to natři epoxidovou základovkou. Zvenku můžeš na to nastříkat UBSko.