Camliku, Sid a Luděk mají pravdu, že je takového auta škoda na denní ježdění. Taky nebudu mít skutečného veterána i když se toho věku možná dožije. Zhruba před 3 lety jsem v zimě v mrazech jezdil krátký cesty do práce. Spotřeba 15 až 17 litrů plynu na 100 km. Automatický sytič se mi vypínal až když už jsem dojížděl k práci. I kdyby byl ruční, pořád je to se studeným motorem a dostaneš se třeba jen o 2 litry plynu níž, případně u benzínu 12-14 litrů a za chvilku si začneš stěžovat nejen na spotřebu. Když jsem viděl, jak to auto krátkými cestami trpí, včetně spojky i kvuli sytiči, tak jsem to po necelých 2 měsících vzdal a koupil malý hopsadlo na cesty do práce, kde se vejdu u hopsadla mezi 6-7 litru (léto-zima) benzínu u cest se skoro studeným motorem.
Lady v době své největší slávy najezdily většinou u průměrného občana často zhruba za 10-15 let životnosti 2x 40 "běžných" startů (víkendů) x těch 10-15 let, tedy "základních cest" a pár dalších cest k tomu. Někdo jezdil ještě víc, někdo méně. Tak už to má většina aut svým způsobem odježdíno.
Použití 1x až 2x za týden na středně dlouhé i delší cesty je pro veškeré ústrojí na autě vhodnější, než na krátké vzdálenosti.
Jestli opravdu uvažuješ o autě na rok a pak dát pryč, tak myslím, že je to zbytečná ztráta času a vyhozené peníze a tolik času bych si přál mít.
Na Tvém místě bych hledal na hopsání jednoduché auto do 10 let stáří, co má podle všech znaků málo naježdíno, bez koroze, ideálně po prvním majiteli a pokud možno ne po dámě. Dámy prominou, ale je o dost větší šance, že nebude připálená spojka a rozvrkočeno, nebo zanedbáno spousta hejblátek.