Moderátor: Moderátoři
Petr HC píše:...nastavoval jsem předstih zkusmo tak, aby při rychlosti 45 - 50 km/h na 4ku a prudkém sešlápnutí plynu motor "zaklepal" a při 55 km/h už ne...
Cenek píše:Chtěl bych tedy poradit jaký předstih nastavit aby to jelo co nejlépe na plyn.
Prosím, prosím.
Cenek píše:Chtěl bych tedy poradit jaký předstih nastavit aby to jelo co nejlépe na plyn.
Prosím, prosím.
Cenek píše:myslíš tím 10° základního statického předstihu, nebo 10° při volnoběhu?
Dusan píše:Nozasada je ze predstih sa nastavuje pri odpojenej podtlakove jregulaci
Petr HC píše:Když jsem měl 2104 s podtlakovým regulátorem, nastavoval jsem předstih zkusmo tak, aby při rychlosti 45 - 50 km/h na 4ku a prudkém sešlápnutí plynu motor "zaklepal" a při 55 km/h už ne. A motor šel jak "pila".
EMI píše:
...řek bych, že volnoběžný a statický předstih se teda při malých volnoběžných otáčkách moc lišit nebude (nevim cca 1-3 st.)...
vintera píše:Petr HC píše:Když jsem měl 2104 s podtlakovým regulátorem, nastavoval jsem předstih zkusmo tak, aby při rychlosti 45 - 50 km/h na 4ku a prudkém sešlápnutí plynu motor "zaklepal" a při 55 km/h už ne. A motor šel jak "pila".
lety prověřený a naprosto spolehlivý způsob seřizování motorů bez ohledu na tabulky, stroboskopy, značky, řemenice, karburátory, rozdělovače.
Cenek píše: ...Proto se to snažím nastavit co možná nejlépe s tím co mám - nastavevením úhlu sepnutí/rozepnutí kontaktů, řemenice, rysky a stroboskopu.
Petr HC píše:Cenek píše: ...Proto se to snažím nastavit co možná nejlépe s tím co mám - nastavevením úhlu sepnutí/rozepnutí kontaktů, řemenice, rysky a stroboskopu.
Ano, tato "učebnicová" metoda je určitě vhodná u nového vozu.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků