Diagnostika

Moderátor: Moderátoři

Lada_BV
Příspěvky: 203
Registrován: pon led 01, 2007 10:10
Bydliště: okres Břeclav, ČR
Kontaktovat uživatele:

dotaz 1700i

Příspěvek od Lada_BV »

nevím kam to napsat, tak to píši jsem (motor 1700i, palivo benzín Natural 95)

1. motor po startu jde do otáček cca. 2000 - 2500 ot.
většinou se to zpraví až po novém startu, ale když se chci rozjet otáčky padnou, motor chcípne (nemá to prostě sílu), při přeřazování na vyšší rychlost po puštění spojky zacuká a pak teprve jede :roll:

2. motor je ve velmi nízkých otáčkách ostatní viz. bod. 1. :roll:

první dva body - tento přízrak se projevuje nepravidelně - někdy jede super, někdy se s.re

3. zapalovací svíčky - nějak jsem nikde nenašel jaké svíčky s jakým odtrhem mají být u 1700i :cry:

za inteligentní a věcné odpovědi děkuji
:P
majitel dvou Lad
1. 21053 původně systém AXTEC :Hangman: :violent1: nyní WEBER a 1700 ccm :hello1: a od 31.12.2009 ohořelá :angryfire: od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi

5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Ohledně těch svíček. Na stránkách Brisku doporučujou LR15YC-1, vzdálenost 1,1mm.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
Příspěvky: 1500
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Ondrůch »

Ad 1. a 2.: Svítí ti při běžícím motoru oranžová kontrolka "check engine"? Pokud ano tak si vyblikej chybové kódy a napiš je sem.
Podívej se jakou barvu mají svíčky.
Ad 3. Jak psal Ivo svíčky LR15YC, elektrodová vzdálenost 1,1 mm.
VAZ 1117
Lada_BV
Příspěvky: 203
Registrován: pon led 01, 2007 10:10
Bydliště: okres Břeclav, ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lada_BV »

Luděk Ondrůch píše:Svítí ti při běžícím motoru oranžová kontrolka "check engine"?

kontrolka nesvítí a na svíčky mrknu zítra a zrovna je vyměním a bude :?
aktualizace 27.08.2008
tak včera jsem byl v Brně za Ondrou, ale málem jsem tam nedojel - cca. 1 km před odbočkou z dálnice na Brno-Bohunice jsem uvařil 1700i :cry: :cry: :cry: (že teplota leze nahoru jsem si všimnul, ale zastavit na dálnici a bez vody by mi stejně nepomohlo a navíc v autě děti, tak jsem zastavil u první benzínky)
olej i vodu jsem kontroloval před cca. týdnem a ujel jsem od té doby až do uvaření do 200 km a normálně se tam voda ztrácí jen trošku.
těsnění to má asi za sebou - teď dolévám na 50 km tak 0,1-0,2 litru destilky
časem zajedu změřit tlaky, ale asi to bude v pr...i, na zimu jde stejně na špalky a hlavu jsem chtěl sundat taky :cry: :cry: :cry: tokhle mě LADA ještě nikdy neudělala, duševně mě to celkem rozhodilo :Hangman: :toimonster: :banghead: :violent1: :koko:

tak jsem doplnil fotku svíček :roll:
Přílohy
DSC05283.JPG
majitel dvou Lad
1. 21053 původně systém AXTEC :Hangman: :violent1: nyní WEBER a 1700 ccm :hello1: a od 31.12.2009 ohořelá :angryfire: od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi

5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
Marek
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Svíčky vypadají na výměnu, nicméně už jsem viděl i mnohem horší. Nic tak strašného na nich vidět není.
To cukání a nepravidelnosti chodu motoru, o čem píšeš, mi dělaly svíčky BOSCH. Nevím proč, ale Lada se prostě s imperialistickými BOSCHkami nikdy neuměla srovnat. Dal jsem je do Lady několikrát (samozřejmě typ podle katalogu) a nikdy motor nejel jak měl (buď cukání v nízkých otáčkách nebo nemožno nastartovat teplé, někdy i vynechávání - prostě děs). Nejlepší zkušenosti jsem vždy měl s BRISKy a po několika pokusech o experiment s jinou značkou jsem se k BRISKu nakonec vždy vrátil (a vždy spokojenost).

Pokud fouklo těsnění hlavy, je to jasné - demontáž, oprava a montáž. Nicméně osobně doporučuji vyměnit i simeringy ventilů, neb po přehřátí motoru to mají jistě za sebou, a zabrousit ventily korundovou pastou.

Navíc (tohle platí všeobecně) přehřátí motoru může mimo poškození hlavy způsobit ještě jednu (ještě mnohem méně příjemnou) závadu - popraskání nebo vyžíhání pístních kroužků. Na Ladě se to sice často nestává, u škodovek je to běžnější věc, nicméně i s tím je třeba počítat (kdyby se třeba i po opravě hlavy vyskytoval problém se ztrátou výkonu či spotřebou oleje, pak jednoznačně víme, kam sahnout).
Naposledy upravil(a) Marek dne pát zář 05, 2008 06:54, celkem upraveno 1 x.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Ivo píše:Ohledně těch svíček. Na stránkách Brisku doporučujou LR15YC-1, vzdálenost 1,1mm.


Jen doplním: Pokud se motor provozuje na LPG, je vzdálenost 1,1 mm strašně moc (pak doporučuji koupit běžné Laďácké svíčky LR14YC se vzdáleností elektrod 0,7 mm).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomáš »

Hm tak na ty svíčky od BOSCH jsem tedy zvědavej,nedávno jsem si je koupil :x a teď je chystám vyměnit typ: WR 8 DCX + (+22)..odtrh by měl být 1,1mm cena byla sice dražší než BRISK ale má to Yttriovou elektrodu....mimo jiné co koupit k "íčku" za kábly??
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

aj Brisk(napr aj tie L14YC) maju Yttriovu elektrodu :-P
K icku kable samozrejme ickove a idealne silikonove...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

k icku sezenes u palickove od magnet marelli, nebo jak se to pise, cena cca 600 za sadu. ale bytelnejsi se mi zdaji ty puvodni. jeste ze je mam ok
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
tonda
Příspěvky: 70
Registrován: čtv lis 30, 2006 18:14
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od tonda »

Tomáš - kabely zapalování - vyrábí Tesla Blatná. Objednáš přes jejich e-obchod.
http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovac ... 56#results
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“