Stránka 1 z 2

Vybijení baterie

PříspěvekNapsal: ned črc 27, 2014 09:23
od Benito91
Zdravím pánové,
mám problém u své Lady 2101 něco mi vybijí autobaterii a nevím co s tím.
Po dobití vše šlape jak mám cca 3 měsíce a po té zase stejný problém připadá mě jako kdyby se baterie náhle vybila.
Prosím o radu nerad startuji klikou :) ale díky za ni .

Re: Vybijení baterie

PříspěvekNapsal: ned črc 27, 2014 09:53
od Laďuša
Měř klidovej odběr - ampérmetrem v sérii, tj. odpoj jeden pól baterie a mezi něj a konec odpojenýho kabelu dej ampérmetr. Ten tě ukáže ňákou hodnotu. A teď postupně vyndavej pojistky. Při vyndání pojistky okruhu, kde je chyba, hodnota na ampérmetru poklesne. A pak už budeš muset hledat v daným okruhu.

Re: Vybijení baterie

PříspěvekNapsal: ned črc 27, 2014 15:33
od Jiří Proček
Taky to rádo dělá rádio :cry:

Re: Vybijení baterie

PříspěvekNapsal: ned črc 27, 2014 16:25
od valda1971
Jiří Proček píše:Taky to rádo dělá rádio :cry:

Já musím sundavat u Priory z rádia Pioneer panel i v bezpečné garáži - ten "šmejd" je žrout. Zlaté staré rádia s mechanickým vypnutím. Jinak pravda s tím, co píše Laďuša.

Re: Vybijení baterie

PříspěvekNapsal: ned črc 27, 2014 20:18
od Luděk Ondrůch
Jaké je stáří akumulátoru?

Re: Vybijení baterie

PříspěvekNapsal: ned črc 27, 2014 20:35
od Chester
valda1971 píše:
Jiří Proček píše:Taky to rádo dělá rádio :cry:

Já musím sundavat u Priory z rádia Pioneer panel i v bezpečné garáži - ten "šmejd" je žrout. Zlaté staré rádia s mechanickým vypnutím. Jinak pravda s tím, co píše Laďuša.


Pokud je baterie v pořádku, tak při správném zapojení nemůže být problém. Na Werglu:-) už se mi povedlo nechat rádio celou noc hrát. Při startu to nebylo poznat. Stáří baterie nevím, věděl by JMJ:-)

Re: Vybijení baterie

PříspěvekNapsal: pon črc 28, 2014 14:57
od JmJ
Chester píše:
valda1971 píše:
Jiří Proček píše:Taky to rádo dělá rádio :cry:

Já musím sundavat u Priory z rádia Pioneer panel i v bezpečné garáži - ten "šmejd" je žrout. Zlaté staré rádia s mechanickým vypnutím. Jinak pravda s tím, co píše Laďuša.


Pokud je baterie v pořádku, tak při správném zapojení nemůže být problém. Na Werglu:-) už se mi povedlo nechat rádio celou noc hrát. Při startu to nebylo poznat. Stáří baterie nevím, věděl by JMJ:-)


:-) Wergl ma baterii cca 3 roky.


ad vybijeni:
a) stav dobijeni je jaky?
b) stav/stari baterie je jake?
c) zmerit klidovy odber
d) jak casto a jak daleko se s autem jezdi?
e) pokud je predpoklad, ze auto dele jak 14 dni nepojede a jezdi se krate trasy, neni od veci u karbecoveho vozu odpojit baterii uplne. ja to tak delam a baterie zije uz 7. rok i kdyz po 5 letech byla vymlacena do mrte a vypadalo to, ze je mrtva.

nedavno sem meril klidovy odber na 1.7i a pri pripojenem radiu bez panelu to bylo tusim 0.015 A, pri zapnutych obou svetylkach v interieru snad 0,7 A. Pokud mas auto s karbecem, tak pri vsem vypnutem musis mit odber pod tech 0.015 A.

Re: Vybijení baterie

PříspěvekNapsal: pát srp 08, 2014 11:25
od Benito91
Díky pánové za radu pokusíme se naměřit klidový proud a rádio nemám :(
Ještě sem si myslel jestli není chyba v kostře .

Re: Vybijení baterie

PříspěvekNapsal: sob zář 13, 2014 16:29
od Marek
Klidový odběr u karburátorové verze bez rádia musí být nula. Tam není nic, co by v klidu odebíralo proud.

U nejmodernějších vozidel, která mají desítky řídících jednotek, je dovolen maximální klidový proud do 30 miliampér.

Re: Vybijení baterie

PříspěvekNapsal: sob zář 13, 2014 19:25
od Křečík Barbuška
S tou uplnou nulou na karbu bych se prel :-P . Nektere elektronicke regulatory altiku v klidu papaji. Ale ta hodnota je smesna, zanedbatelna.

Re: Vybijení baterie

PříspěvekNapsal: pon zář 22, 2014 21:19
od Niva89
Já musím sundavat u Priory z rádia Pioneer panel i v bezpečné garáži - ten "šmejd" je žrout. Zlaté staré rádia s mechanickým vypnutím. Jinak pravda s tím, co píše Laďuša.[/quote]


pokud ti radio jede pořád i při vypnutém klíčku tak to máš špatně zapojený. červený a žlutý drátek z rádia, jeden je na trvalý proud aby rádio drželo pamět a druhý přes klíček.

Re: Vybijení baterie

PříspěvekNapsal: pon zář 22, 2014 21:29
od Marťas
Stejně nevim, proč ty frekvence nebývaj uložený na flash paměti. Mít to uložený na napěťově závislý paměti mi, kór v autě, přijde dost nešikovný.

Re: Vybijení baterie

PříspěvekNapsal: pon zář 22, 2014 21:48
od Křečík Barbuška
Cena a navic vetsina uzivanych obvodu je z minuleho stoleti. Inu, sok z minulosti 8).

Re: Vybijení baterie

PříspěvekNapsal: úte zář 23, 2014 07:57
od valda1971
Niva89 - Rádio mi montovali v prodejně před koupí auta, tím netvrdím, že je to správně.
Marťas a K-L - v 2101 mám Blaupunkta z cca 80.let, rádio digi s předvolbami, hl.vypínač mechanický poťák a pamět je v pohodě i při třeba půl roku bez baterie :wink: Tedy mně se ta stará technika (i domácí) v tomto ohledu zamlouvá více.

Re: Vybijení baterie

PříspěvekNapsal: pon čer 22, 2015 10:46
od Petr HC
Protože chci jet příští týden na hory a hodlám sem-tam na místě používat CB , udělal jsem si energetickou bilanci již pětiletého a tudíž ne bezvadného akumulátoru. Klidový odběr řídící jednotky, imobilizéru, a RAM paměti radia je 8 - 14 mA. Těch 14 mA je v okamžiku bliknutí čidla imo se střídou cca 20 %, tedy střední odběr max 10 mA. Hodlám zakoupit solární dobíječku Solar 946 (cca 450 CZK), pokud bude při zatažené obloze a skrz čelní sklo dávat alespoň 20 mA a nebude za tmy odebírat proud, což by se snadno vyřešilo zařazením schotkyho diody.
Poněvadž autoradio má polovodičový spinač hlavního napájení, zapínám radio přes spinač (rezervana palubce) a nechávám zapojeno pouze napájení paměti( cca 2 mA).
Máte někdo něco podobného vyzkoušeno ?