Původně jsem to nechtěl vytahovat, ale nedá mi to a přidám ještě jednu zkušennost s maluchem. F126p mi nejlépe jezdil na první regulátor co jsem s ním auto koupil. Ve vyšších otáčkách svítily H4 skoro jako xenony. Neměřil jsem napětí, ale muselo tam být o 2V víc, než je maximum, odhaduju kolem 15,5-16,5 V, ale jen ve vyšších a vysokých otáčkách (nebyl tam voltmetr a nikdy jsem H4 tak jasně svítit neviděl). Spodek reguloval dobře. H4 odcházely po 1/2 roce a to se ještě nesvítilo ve dne. Nikdy mi to auto už tak dobře nejezdilo, když se odporoučel první regulátor asi po 4 letech definitivně. Auto jezdilo naprosto fantasticky a tak jsem častější výměnu H4 neřešil. Jiné žárovky neodcházely. H4 mám pořád české, stejné výroby a možná i stejné výrobní serie, staré něco přes 30 let - zásoba. Dnes i při denním svícení vydrží nejméně 4 roky provozu u auta, kde nejsou denní světla (téměř 1000 hodin, některé i víc přesto, že uváděná životnost byla jen kolem 400 hodin). Používají se už ve 4. autě i když maluch mi hodně ubral ze zásob. Svítí líp, než dnešní standardní H4, měly částečně přežhavený vlákna pro umělé zkrácení životnosti oproti kapitalistickým výrobkům té doby (prostě byly lepší, než od jiných světových výrobců a tak bylo nařízeno jim životnost zkrátit) a i tak svítí nezvykle dlouho. Nedá se to rovnat se specielníma H4 dnešní doby, ty jsou pochopitelně některé z nich jasnější. Prostě mám k těmto konkrétním žárovkám určitou náklonost. S novým regulátorem už H4 ve vyšších otáčkách tak jasně nikdy nesvítily, spíš úplně normálně. Auto už tak pěkně nejezdilo a zvedla se mi spotřeba o 0,3-0,5 litru (vše je o F126p). Těch výkonů motoru a akcelerace jsem už nedosáhnul ani s elektronickým zapalováním i když motor byl klidnější a zvláště ve vysokých otáčkách.
Regulátor vydržel další nějaký rok. Pak jsem vyměnil ještě jeden nebo 2 regulátory. Byly hodně namáhaný vibracena, teplotou a vzlínajícím olejem přesto, že od první výměny byly všechny v "hermetickém provedení", tedy okolo kablíků určitě hermetický nebyly. Dnešní H4 jsou vesměs sračky (a H7 ještě větší žumpa), kromě pár značkových výrobků. Takže podle životnosti dnešní žárovky se dnes nedá usuzovat skoro nic. Koupit jinou sračkovou žárovku původem z číny, nebo značkovou třeba taky z číny, ale o dost lepší.