alternator

Moderátor: Moderátoři

Re: alternator

Příspěvekod Roman » úte pro 02, 2014 12:06

Neviem aky rozdiel okrem ceny je v tych volnobezkach, na mna su tiez v rozlicnych cenach, nakoniec som kupil nemecku kvalitnu znacku INA za nejakych 700Kc a je na nej hrdy napis INA MADE IN SLOVAKIA
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Re: alternator

Příspěvekod Majo » úte pro 02, 2014 13:20

Renault prvovyroba bola INA(ta na fotke). Za 31€ je tiez INA. Aj za 95€ je INA(len iny dodavatel). No a potom sa v tom vyznaj :-)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: alternator

Příspěvekod tomass » stř pro 03, 2014 10:10

Ani jedno jsem neměl v ruce a zřejmě ani mít nebudu. Každopádně podle ceny to levnější bude takový ten běžný standard ložiska už podle toho, že stojí spíše jako "levný" značkový ložisko do kola západního auta. Druhý bude pravděpodobně přesnější ložisko. Kdyby to druhé bylo u jiného prodejce stejné jako první, tak asi chce ten druhý prodejce trochu víc vydělat. Já kupoval klapku sání na Fiata od prodejce origo Magneti Marelli za 3500 Kč a Autokelly za ní chtělo 16 000 Kč. :mrgreen:
tomass
 
Příspěvky: 896
Registrován: čtv čer 28, 2012 00:16

Re: alternator

Příspěvekod Vašátor » stř pro 03, 2014 12:53

Cenové rozdíly různých prodejců můžou být (a jsou) diametrálně rozdílné. To o kvalitě dílu nic neříká. Stejně tak neznamená, že dražší díl bude kvalitnější, než levnější pod jiným katalogovým číslem. Hraje tam spousta aspektů, samozřejmě od kvality až po výprodeje, kdy daný díl nově dostává komponenty od jiného výrobce. Důležitý je výrobce, ten ručí za kvalitu. A pokud lze daný díl koupit s takovým cenovým rozdílem, většinou se jedná právě nějaký doprodej, který bývá kvalitativně velmi podobný dílu drahému.

P.S. Autokelly je dělané hlavně jako obchod pro automechaniky, kteří tam mají takové slevy, o kterých se běžnému kupujícímu ani nezdá. Srovnávat ceny u Autokelly bez slevy, s cenami ostatních prodejců, proto prostě nelze.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9296
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: alternator

Příspěvekod tomass » stř pro 03, 2014 15:47

Mě se o slevách v Autokelly nemusí zdát. Jeden člověk mi tam dříve sem tam nakupoval a ukazoval mi i fakturu, dával mi za nákup. I tak to přestalo mít smysl v Kelly, protože jinde v maloobchodě se dá sehnat naprosto stejný výrobek za nižší cenu, někdy i za zlomek ceny. Nemyslím náhradní druhovýrobu, nebo jinou variantu, ale opravdu identický výrobek. Kromě toho Kelly právě takovéto výrobky rovněž nemá skladem a objednává je obvykle v časovém rozmezí 1-2 týdny (chová se jako poslední internetový prodejce s omezenými možnostmi se sídlem v obýváku). Ovšem až na tu cenu..... :D V případě klapky nešlo o výprodej. Prodejce objednával a čekal jsem 2 dny se složenou zálohou. Další 2 prodejci byli s cenou téměř na dvojnásobku pořizovací ceny.
tomass
 
Příspěvky: 896
Registrován: čtv čer 28, 2012 00:16

Re: alternator

Příspěvekod pohan » stř črc 01, 2015 16:07

Doporučte elektronický regulátor k alternátoru v Lada 2103. Případně, kde se dá koupit. Hledal jsem zde na fóru, ale nenašel. Díky.
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Forman, manuál, 1994 (2x) / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 a 1990 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 (2×) / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Uživatelský avatar
pohan
 
Příspěvky: 63
Registrován: pát srp 01, 2008 20:02
Bydliště: Brno

Re: alternator

Příspěvekod Křečík Barbuška » stř črc 01, 2015 21:10

To by jsi měl mít "relé" na podběhu. Nedobíjí ti to? Nemáš třeba krátké uhlíky? Jinak třeba toto: http://www.lada-dily.cz/produkty/detail ... 21003.html .

Nebo tady: http://autobazar.avizo.cz/lada-dily-10020338.html kupme to na půl, já si vemu tlumiče a ty si nech zbytek :-) .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11022
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: alternator

Příspěvekod pohan » stř črc 01, 2015 21:40

Díky.

Kontrolka sice nesvítí, ale dobíjení při nízkých otáčkách a pod zátěží není dobrý. Bez zátěže ve vyšších otáčkách je sice 14,0 V, ale stačí rozsvítit světla a padne to na 12,5 V. Při volnoběhu s rozsvícenými světly to má pod 12 V.

Uhlíky zkontroluju taky. (http://www.lada-dily.cz/produkty/detail-produktu/lada--uhliky-alternatoru-821004.html)
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Forman, manuál, 1994 (2x) / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 a 1990 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 (2×) / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Uživatelský avatar
pohan
 
Příspěvky: 63
Registrován: pát srp 01, 2008 20:02
Bydliště: Brno

Re: alternator

Příspěvekod Majo » čtv črc 02, 2015 07:01

aby to nebola skor jedna mrtva jednosmerna dioda v alternatore...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: alternator

Příspěvekod Petr HC » čtv črc 02, 2015 07:55

pohan píše:Díky.

Kontrolka sice nesvítí, ale dobíjení při nízkých otáčkách a pod zátěží není dobrý. Bez zátěže ve vyšších otáčkách je sice 14,0 V, ale stačí rozsvítit světla a padne to na 12,5 V. Při volnoběhu s rozsvícenými světly to má pod 12 V.

Uhlíky zkontroluju taky. (http://www.lada-dily.cz/produkty/detail-produktu/lada--uhliky-alternatoru-821004.html)

Zkus totéž s dobrou baterkou. Když začíná "odcházet, chová se nabíjecí soustava takto i když je alternátor v pořádku.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: alternator

Příspěvekod Křečík Barbuška » čtv črc 02, 2015 13:42

Ono jakmile na baterce poklesne napeti na svorkach pod 12V vyjma startovani tak to vzdy znaci, ze ma problem.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11022
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: alternator

Příspěvekod tomass » čtv črc 02, 2015 14:16

Na volnoběh, když rozsvítím světla, tak jsem u palubního voltmetru v bílým políčku, nebo na začátku červenýho. A to přitom většinou nesvítí kontrolka. Jakmile přidám na 1000 - 1200 ot, prudce se dostanu do zelenýho. Při volnoběhu bez světel odběr el. zapalování tak tak, ale spíš nepokrývá celou spotřebu. Bral bych za směrodatné co je až okolo těch 1200 otáček. Alternátor má u Lady oproti mnoha jiným autům svým způsobem poměrně velkou řemenici na alternátoru. Má to výhodu, že je o něco méně náchylná k prokluzování řemene. Proto ve volnoběhu nic moc a brzy ten skok na pokrytí spotřeby. Třeba tomu není vůbec nic, pokud vše jinak funguje. A nebo jak píší ostatní, zkusit i jinou baterku, pak řešit dobíjení, konektory a nakonec i diody.

Když se zatíží dobrý akumulátor, který třeba týden stál, v klidu bude mít před zkouškou 12,4 -12,5 V. Při zatížení 12-20 A (světla a el. zapalování) bude mít 11,6-11,8 V, tak to na volnoběh 12V nepřeleze. To je přeci jasný, ne ? Na těch 1200 ot. (se světlama možná až od 1500 ot.) už vše musí být vpořádku tak jak má být. Po týdnu stání mi stačí na dobití baterky s denníma světlama 50 km. Hlavní reflektory potřebují za provozu k dobití baterky skoro 200km jízdy bez přestávek, takže po městě se stáním na semaforech za 200 km baterku určitě po týdenním stání nedobiju. :D
tomass
 
Příspěvky: 896
Registrován: čtv čer 28, 2012 00:16

Re: alternator

Příspěvekod saly80 » čtv črc 09, 2015 20:16

Měl bych velkou prosbu koupil jsem novy alternator na 2107.Mel by to byt s tim regulatorem,akorat je pry nejaky novejsi a nema tu hranatou kosticku vzadu ale je to kulaty.....je tam jen jedna zdirka na jeden konektor....na starym jsem mel dve zdirky na 2 konektory...
Problem po zapojeni nejde vypnout motor neni nekdo kdo tomu rozumi? diky Petr
saly80
 
Příspěvky: 113
Registrován: sob říj 10, 2009 09:36
Bydliště: Praha

Re: alternator

Příspěvekod Křečík Barbuška » čtv črc 09, 2015 20:24

Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11022
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: alternator

Příspěvekod saly80 » čtv črc 09, 2015 20:33

Takže bude Ičkovej asi....
Takže asi lepší vyměnit za ten co tam má být 2105...... na alternatoru je napsano 2107 a ted nevim jaky cisla.......
saly80
 
Příspěvky: 113
Registrován: sob říj 10, 2009 09:36
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků