Hledal jsem dlouho, ale našel jsem jen opačný problém (voda v oleji), tak prosím znalce o názor či radu.
Již poměrně dlouhou dobu cca 15-20tkm pozoruji na mé 2107 malé množství emulze v expanzní nádržce a na víčku chladiče a v okolí hrdla chladiče, není to až tak zásadní, ale zdá se, že se tam hromadí čím dál více.
Opačný problém - tedy voda v oleji je spíše zanedbatelný, ale možná mi to vyvrátíte. Na víčku v krytu hlavy se totiž objevuje velmi malé množství emulze, ale zatím to tam bylo vždy když jsem koukal. Toto množství vody tam dle mého názoru vzniká kondenzací na stěnách. Jezdím totiž parkrát týdně trasy 1 až 3 km vždy se studeným motorem, ale také 2x týdně trasu cca 90 km. Možná by se zkondenzované množství vody mohlo při této dlouhé trase vypařit, ale nevím.
Na jaře plánuji výměnu chladící kapaliny, tak hledám nějaké řešení a hlavně důvod tohoto stavu abych případnou opravu zkloubil s výměnou chladící směsi.
Je možné že se olej hromadí jen v horní části chlad. systému nebo bude v celém systému?
Mám provést nějaký výplach? Jak a čím?
Díky za všechny postřehy a rady.