Trysky do karburátoru

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Pool » pon lis 06, 2006 21:37

Co se stane když budu dlouhodobě jezdit na osazení I. 115/210 II. 125/200 ? Nemůže to motoru nějak škodit? Je to trochu rozdíl od klasického osazení pro VAZy, které je většinou kolem ± 130-150/150-170. Vzdušníky mám originál POLMO a nelze je zaměnit s ladováckými. Nebo co by jste doporučili za trysky k těm obr vzdušníkům?? Jinak jezdí to solidně a na trojku do kopce kilo udělám (teda sám v autě..)
Pool
 

Příspěvekod Křečík Barbuška » pon lis 06, 2006 22:29

Ještě by jsi měl dodat, že máš na motoru nastrčený karb z poláka, sice to máš v podpisu, ale jen tak pro úplnost.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Majo » úte lis 07, 2006 07:50

poskodit ho urcite nemozes tryskami, pokial to mas dobre nastavene.
Hlavne nemozes stelovat karburator Polmo rovnakymi tryskami ako ma Lada v Ozone, ci Webri. To jednoducho nejde, kazdy karburator je stavany inak, to nie je len o tryskach je tam spousta dalsich "kalibrovanych otvorov", na ktorych zalezi.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Števo » stř lis 08, 2006 00:49

No neviem. Polmo sa mi vala v skrini, tiez som nad nim uvazoval. Bol v nasom uz shnitom Fiate, ale prisiel Weber a upustil som od neho. Ale to triskovanie by som isto zmenil. Mne sa to nepozdava.

Inac ten moj motor sa uz preklepava z posledneho. Mozno do jari. Potom bude tiez pokracovat vo svojej kariere, ale inac :mrgreen: .Taha este stale dobre akurat pred 3ma hod. som ho bol prevetrat.
A Majo kluka to nebola, lebo to prestalo klepat-odskusane
to bola kluka jak vysita, ze sa to zohreje a prestane je vcelku normalne, ale neboj to casom zistis :mrgreen: motor na teba krici: "UMIERAM" a ty si pustis radio a ides na dovolenku k moru :-P Majo.
Naposledy upravil Števo dne stř lis 08, 2006 21:54, celkově upraveno 1
Lada 2105(1300), r.v.:1984. momentalne na dlhom spanku :(
Honda Civic(1500 V-TEC) r.v.:1998. seria, aspon zatial

CHATA 12 FOREVER
Števo
 
Příspěvky: 298
Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
Bydliště: Veĺký Krtíš

Re: Trysky do karburátoru

Příspěvekod koprfilmtatra » úte lis 03, 2015 18:39

Poradí někdo nejvhodnější osazení karburátoru pro běžné ježdění na karburátoru OZON pro motor 1200? :-)
koprfilmtatra
 
Příspěvky: 190
Registrován: ned dub 13, 2014 18:15
Bydliště: Novojičínsko

Re: Trysky do karburátoru

Příspěvekod Vašátor » úte lis 03, 2015 18:49

Pokud máš nějakou literaturu, je nejlepší nahlédnout do ní. Poslední 21013 (LADA 1200S) jezdila na Ozonu (typ 2105 tuším) , takže osazení a typ Ozonu je daný výrobcem. Netřeba spekulovat. Já bohužel literaturu po ruce nemám.

Zároveň by jsi mohl napsat, jaký to OZON vůbec máš - typ Ozonu.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Trysky do karburátoru

Příspěvekod koprfilmtatra » úte lis 03, 2015 19:20

Jde o OZON 2105. Originální osazení je mi známo, jde mi spíše o poznatky z provozu. Vím, že se upravovalo osazení zejména II. stupně.
koprfilmtatra
 
Příspěvky: 190
Registrován: ned dub 13, 2014 18:15
Bydliště: Novojičínsko

Re: Trysky do karburátoru

Příspěvekod corsair » ned pro 20, 2015 10:23

No k začiatku temy musím povedat že spotřeba svou pomocné naladeneho (rozumem tomu ako hus pivu) ozónu 2107 bola 8.5a ked som dal ozno 2105 taktiez naladěny svojpomocne aj zapalko a vsetko tak jazdim za 6.5l a furt je noha na podlaze. Ale aj to vytacam vela pod 2500ot podradujem a Radim hoře až pri 4-5tisic. Podla mna ten motor potřebuje aj nějaké otáčky
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Uživatelský avatar
corsair
 
Příspěvky: 563
Registrován: pon říj 27, 2014 10:22
Bydliště: TVRDOŠÍN

Re: Trysky do karburátoru

Příspěvekod Vašátor » ned pro 20, 2015 11:21

Pokud na motor 1500 osadíš místo Ozonu 2107 karburátor Ozon 2105, půjde spotřeba dolů naprosto vždy. Jenže víš proč? Protože motor uškrtíš na palivu, čímž ho uškrtíš i na výkonu. Stačí se podívat na difuzory a směšovací komory, které jsou u Ozonu 2105 menší.

Lidi, proč si to raději nenecháte od někoho seřídit :wink: , nicméně chápu, že najít někoho kdo tomu rozumí není nejjednodušší. Ovšem správně seřízený motor nejen že pojede jako pila, ale zároveň klesne i spotřeba. Veškeré laborování a zkoušení, pokud tomu nerozumíte, je naprosto k ničemu.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Trysky do karburátoru

Příspěvekod Roman » ned pro 20, 2015 11:36

" Ale aj to vytacam vela pod 2500ot" - tak tejto casti vety nerozumiem aj ked som Slovak... :shock:
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Re: Trysky do karburátoru

Příspěvekod Petr HC » ned pro 20, 2015 12:14

Roman píše:" Ale aj to vytacam vela pod 2500ot" - tak tejto casti vety nerozumiem aj ked som Slovak... :shock:


Je to jen o čárkách (oddělovačích) ve větě.
Ale aj to vytacam vela, pod 2500ot podraďujem....
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: Trysky do karburátoru

Příspěvekod Roman » ned pro 20, 2015 12:32

Dik, tak to sedi, ale v poslednom case nejako tym mojim mladym krajanom prestavam rozumiet. A teraz sa ani nemozem vyhovarat, ze zijem posledne tri roky v Cechach. :oops:
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Re: Trysky do karburátoru

Příspěvekod corsair » stř pro 23, 2015 13:25

no ked pisem na tablete a mam dokonca casovo obmedzene pripojenie na internet tak to tak dopadne.
a so zimnymi gumami niekde tu mam o tom prispevok idem za 8l/100km a nejazdim ako dochodca zrovna.
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Uživatelský avatar
corsair
 
Příspěvky: 563
Registrován: pon říj 27, 2014 10:22
Bydliště: TVRDOŠÍN

Re: Trysky do karburátoru

Příspěvekod Filip Fabo » sob led 09, 2016 13:24

dá sa karburátor z 2105 prerobiť na 1600 ?
Vaz 2121 Taiga
Uživatelský avatar
Filip Fabo
 
Příspěvky: 131
Registrován: čtv čer 12, 2014 18:27
Bydliště: Pieštany

Re: Trysky do karburátoru

Příspěvekod Vašátor » sob led 09, 2016 13:31

Pouhým přetryskováním nedosáhneš nikdy plného výkonu, karburátor 2105 má difuzor s menším průměrem. Šel by nevratně upravit, ale je to složitá záležitost a proto ji vysvětlovat nebudu.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků