Trysky do karburátoru

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod JmJ » ned bře 19, 2006 00:33

tonmi píše:No já jsem slyšel, že přetryskování má velký vliv na spotřebu. Jinak mám po GO karburátor, seřízené zapalování, zabroušené ventily. LPG po revizi. Tak nevím. Karburátor tam mám OZON difuzér 21 25.


tryskami tece benzin! lpg tece/proudi pres nejake ty trysky, ktere se montuji bezne tusim shora na komory karburatoru. jake jsou trysky v karburatoru, je LPG uplne fuk. alepson si to myslim.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod dmatej » ned bře 19, 2006 01:51

tonmi píše:No já jsem slyšel, že přetryskování má velký vliv na spotřebu. Jinak mám po GO karburátor, seřízené zapalování, zabroušené ventily. LPG po revizi. Tak nevím. Karburátor tam mám OZON difuzér 21 25.


Ne velký, ale ooooooobbbrrroooooovvvvsssskkkkýýýý!

Já přehodil I. a II. komoru mezi sebou (byly blbě), spotřeba šla dolů o dva až 4 litry (z původních 13,5 na současných 11,5 ve městě s věčně studeným motorem a 9,2 na dálnici při hodničce 130 km/h). Důsledek - druhá komora tahá jako ďas, při urč. otáčkách (cca 3500) můžu sešlápnout pedál k podlaze a nezadusí se to, ale vyrazí vpřed, a to pěkně zhurta. Někdy budu muset proměřit zrychlení....

Dneska jsem ještě seřídil plovák a vyměnil hadici (vyhodil jsem tu, na který byl nahozenej filtr ze Simsona - stratoval jsem na 3x, než se to protlačilo). Motor se zjevně zklidnil.

To otryskování - karbec Lada II (1976), otryskování:
I.komora: 125 a 150 (výrobce udává 130 a 150)
II. komora: 110 a 170 (výrobce udává 125 a 190)

Chtěl jsem tam dát origo osazení, ale nějak se mi zalíbilo zavěšování se na závodníky se 1,4l motorama ;-)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Příspěvekod tonmi » ned bře 19, 2006 05:29

LPG je plně funkční.
Uživatelský avatar
tonmi
 
Příspěvky: 43
Registrován: pát srp 05, 2005 10:24
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvekod tonmi » ned bře 19, 2006 05:36

dmatej píše:
tonmi píše:No já jsem slyšel, že přetryskování má velký vliv na spotřebu. Jinak mám po GO karburátor, seřízené zapalování, zabroušené ventily. LPG po revizi. Tak nevím. Karburátor tam mám OZON difuzér 21 25.


Ne velký, ale ooooooobbbrrroooooovvvvsssskkkkýýýý!

Já přehodil I. a II. komoru mezi sebou (byly blbě), spotřeba šla dolů o dva až 4 litry (z původních 13,5 na současných 11,5 ve městě s věčně studeným motorem a 9,2 na dálnici při hodničce 130 km/h). Důsledek - druhá komora tahá jako ďas, při urč. otáčkách (cca 3500) můžu sešlápnout pedál k podlaze a nezadusí se to, ale vyrazí vpřed, a to pěkně zhurta. Někdy budu muset proměřit zrychlení....

Dneska jsem ještě seřídil plovák a vyměnil hadici (vyhodil jsem tu, na který byl nahozenej filtr ze Simsona - stratoval jsem na 3x, než se to protlačilo). Motor se zjevně zklidnil.

To otryskování - karbec Lada II (1976), otryskování:
I.komora: 125 a 150 (výrobce udává 130 a 150)
II. komora: 110 a 170 (výrobce udává 125 a 190)

Chtěl jsem tam dát origo osazení, ale nějak se mi zalíbilo zavěšování se na závodníky se 1,4l motorama ;-)


Zajímavá ůprava. A to máš na dvanátce? Co by to udělalo s patnáctkou.
Uživatelský avatar
tonmi
 
Příspěvky: 43
Registrován: pát srp 05, 2005 10:24
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvekod JmJ » ned bře 19, 2006 10:38

tonmi píše:
dmatej píše:
tonmi píše:No já jsem slyšel, že přetryskování má velký vliv na spotřebu. Jinak mám po GO karburátor, seřízené zapalování, zabroušené ventily. LPG po revizi. Tak nevím. Karburátor tam mám OZON difuzér 21 25.


Ne velký, ale ooooooobbbrrroooooovvvvsssskkkkýýýý!

Já přehodil I. a II. komoru mezi sebou (byly blbě), spotřeba šla dolů o dva až 4 litry (z původních 13,5 na současných 11,5 ve městě s věčně studeným motorem a 9,2 na dálnici při hodničce 130 km/h). Důsledek - druhá komora tahá jako ďas, při urč. otáčkách (cca 3500) můžu sešlápnout pedál k podlaze a nezadusí se to, ale vyrazí vpřed, a to pěkně zhurta. Někdy budu muset proměřit zrychlení....

Dneska jsem ještě seřídil plovák a vyměnil hadici (vyhodil jsem tu, na který byl nahozenej filtr ze Simsona - stratoval jsem na 3x, než se to protlačilo). Motor se zjevně zklidnil.

To otryskování - karbec Lada II (1976), otryskování:
I.komora: 125 a 150 (výrobce udává 130 a 150)
II. komora: 110 a 170 (výrobce udává 125 a 190)

Chtěl jsem tam dát origo osazení, ale nějak se mi zalíbilo zavěšování se na závodníky se 1,4l motorama ;-)


Zajímavá ůprava. A to máš na dvanátce? Co by to udělalo s patnáctkou.


pokud jezdis na LPG tak zrejme vubec nic.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod dmatej » ned bře 19, 2006 17:01

Horší je, že mi to nejede na jedničku, nějak mi skáče spojka. Dvojka a dál jsou v pohodě, ale na jedničku věčně skáču, nebo to musim točit.

Zkusim někde sehnat tu pružinu, co je tam dole (chybí, ale na jiným autě mi to vůbec nevadilo).
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Příspěvekod Richard Novotný » ned bře 19, 2006 19:08

Minulý týden jsem ji koupil ve Stodě na náměstí.Ještě jsem jí tam nedal,jezdím bez ní a nic to nedělá.
LADA 2107 5q LPG "Vasil"
Uživatelský avatar
Richard Novotný
 
Příspěvky: 107
Registrován: čtv úno 09, 2006 13:55
Bydliště: Mirošov

Příspěvekod Števo » pon bře 20, 2006 23:23

dmatej píše:To otryskování - karbec Lada II (1976), otryskování:
I.komora: 125 a 150 (výrobce udává 130 a 150)
II. komora: 110 a 170 (výrobce udává 125 a 190)

Bez urazky, mozno ja som nejak divny. Ale to otriskovanie mi nejde do hlavy. Ja mam Weber 2103kovy. otriskovanie
I.komora 112 a 150
II.komora 135 a 170
na 1300ke a mam svedkov co nechceli verit , ze to taha jak prasa.
Majo moze dosvecit, ked som na sprintoch sundal jeho uz staru 1500ku. A nemam problem sa vysvihnut na 120km/h na prvej komore.A ked nedam pozor aj na 130km/h pri jemne otvorenej druhej komore a rychlost dalej rastie.Ale tam zalezi aj od inych veci ako natriskovanie.
Števo
 
Příspěvky: 298
Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
Bydliště: Veĺký Krtíš

Příspěvekod Majo » úte bře 21, 2006 09:22

keby dmatej prhodil trysky(len trysky, vzdusniky nie) I. a II. komory, islo by mu to urcite lepsie a spotreba by sla dole :wink:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod dmatej » úte bře 21, 2006 13:54

Majo píše:keby dmatej prhodil trysky(len trysky, vzdusniky nie) I. a II. komory, islo by mu to urcite lepsie a spotreba by sla dole :wink:


Tak to už taky bylo a žralo to o dva litry víc. A druhá komora byla mrtvá.

A po pravdě, nedovedu si představit, že by mi dvanáctka táhla líp než teď. Jen s tou jedničkou mám trošku problém - nemůžu se trefit do plynu/spojky (občas).
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Příspěvekod Myso » úte bře 21, 2006 15:00

dmatej píše:nemůžu se trefit do plynu/spojky (občas).

spojka je uplne nalavo a plyn ten pedal uplne napravo, medzinimi je tzv. brzda :finga: :mrgreen:
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Myso
 
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha

Příspěvekod JmJ » úte bře 21, 2006 15:06

Myso píše:
dmatej píše:nemůžu se trefit do plynu/spojky (občas).

spojka je uplne nalavo a plyn ten pedal uplne napravo, medzinimi je tzv. brzda :finga: :mrgreen:


:lol: :lol: :lol: :lol: :wink:
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod dmatej » pát bře 24, 2006 18:18

Myso píše:
dmatej píše:nemůžu se trefit do plynu/spojky (občas).

spojka je uplne nalavo a plyn ten pedal uplne napravo, medzinimi je tzv. brzda :finga: :mrgreen:


Skutečně??? To jsem nevěděl :!: Jo, to se pozná egspert...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Příspěvekod čmelák » pát bře 24, 2006 18:25

yo pistovi chodila 13tka pekne
čmelák
 
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava

Příspěvekod Majo » pát bře 24, 2006 19:39

no a Pista je ovplyvneny mojimi radami :lol:
sice len zo zaciatku, teraz uz aj sam vie, co je dobreee :mrgreen:

A este k Pistovmu motoru - to by som nepouzival ako vzor lebo to je totalny zavodnicky nezmar! Ma tam uz tusim cez 340tkm bez vybrusov(!!!) a jazdi mu to uplne nadherne. Taha ako krava(moja 1500vka sa nan skutocne nechytala), nezerie olej a uz prestala klepat aj kluka! Stevo len zmenil predstih a z GO opat upustil. Bol by to hriech opravovat, pri tom ako to jazdi!
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků