tonmi píše:No já jsem slyšel, že přetryskování má velký vliv na spotřebu. Jinak mám po GO karburátor, seřízené zapalování, zabroušené ventily. LPG po revizi. Tak nevím. Karburátor tam mám OZON difuzér 21 25.
Ne velký, ale ooooooobbbrrroooooovvvvsssskkkkýýýý!
Já přehodil I. a II. komoru mezi sebou (byly blbě), spotřeba šla dolů o dva až 4 litry (z původních 13,5 na současných 11,5 ve městě s věčně studeným motorem a 9,2 na dálnici při hodničce 130 km/h). Důsledek - druhá komora tahá jako ďas, při urč. otáčkách (cca 3500) můžu sešlápnout pedál k podlaze a nezadusí se to, ale vyrazí vpřed, a to pěkně zhurta. Někdy budu muset proměřit zrychlení....
Dneska jsem ještě seřídil plovák a vyměnil hadici (vyhodil jsem tu, na který byl nahozenej filtr ze Simsona - stratoval jsem na 3x, než se to protlačilo). Motor se zjevně zklidnil.
To otryskování - karbec Lada II (1976), otryskování:
I.komora: 125 a 150 (výrobce udává 130 a 150)
II. komora: 110 a 170 (výrobce udává 125 a 190)
Chtěl jsem tam dát origo osazení, ale nějak se mi zalíbilo zavěšování se na závodníky se 1,4l motorama
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).