diferak u 2107 - 4q, prevod?

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Zajda
Příspěvky: 64
Registrován: úte bře 28, 2006 15:52
Bydliště: Lukoveček
Kontaktovat uživatele:

diferak u 2107 - 4q, prevod?

Příspěvek od Zajda »

Nevite nekdo jake se davaly diferencialy do 2107 4q? 3,9:1 nebo 4,1:1 ? a o kolik moc to jede pomaleji nez 2107 s 5q? a spotreba o co je vyssi? Naskytla se mi totiz 2107 - 4q s LPG za 15000Kc Lpg je stare asi 4roky? co vy nato ?
VAZ 2106, motor 2105 LPG (uz neni :( )
VAZ 2107 1500ccm 5q LPG (uz neni :( - prodana)
VAZ 21073i 1700ccm
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

Zajda píše:Nevite nekdo jake se davaly diferencialy do 2107 4q? 3,9:1 nebo 4,1:1 ?
4,1:1
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Já mám 2107 s 3,9kou a neřek bych, že jí někdo někdy měnil. Se 4q na dálky sem měl spotřebu 7,3L. Když sem nahodil 5q tak sem udělal i 6,5L na sto, ale maximálka se nezvíšila. Roztočil sem 4ku na cca 155 a když sem dal za 5, tak už auto zpomalovalo. Největší přínos je asi v pohodlí, jedeš kilo, motor točí lehce přes 3000 a slyšís jen vítr, kterej ti fouká přes ztvrdlý sametky u oken dovnitř vozu.
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

obidva davali;) Co Vasil zachytil to tam buchol. Nikdy nevies co tam najdes...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

najhorsi zvuk ma nasa 13tka pri 80km za hod na stvorku uplne strasny zvuk, preto jazdim 100-110 a vtedy pocujem symfonie motora okolo 4tisic a vtedy mam pocit ze mi nic nechyba :hello1: :happy8:
Tomik
Příspěvky: 172
Registrován: ned bře 12, 2006 21:19
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomik »

Majo píše:obidva davali;) Co Vasil zachytil to tam buchol. Nikdy nevies co tam najdes...

co by jsi cekal od negramotu?
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Proč negramotu???
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
Jozef Matuška
Příspěvky: 147
Registrován: úte bře 22, 2005 08:30
Bydliště: Šurany, Slovensko

Příspěvek od Jozef Matuška »

Je možne že idem 100 a otáčkomer mi ukazuje 3400 ot. 1300 motor, 4q a taká istá kamošová rýchlosť 100, 3800ot. motor aj diferenciál mám pôvodný, kecá otáčkomer?
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

Ja som mal na 4q 100km okolo tych 3800 a myslim ze tak by to malo byt
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Uživatelský avatar
Jozef Matuška
Příspěvky: 147
Registrován: úte bře 22, 2005 08:30
Bydliště: Šurany, Slovensko

Příspěvek od Jozef Matuška »

Tak neviem čim to bude asi tam fakt v CCCP namontovali čo do ruky chytili. S autami sme išli vedla seba, rovnaká rýchlosť, 4q, a otáčky rozdielne, tak asi mám zlý otáčkomer
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Zjisti co tam máš za diferenciál a pak si můžeš otáčky poměrně přesně vypočítat.
Uživatelský avatar
Jozef Matuška
Příspěvky: 147
Registrován: úte bře 22, 2005 08:30
Bydliště: Šurany, Slovensko

Příspěvek od Jozef Matuška »

hod sem nieaký návod ako to zistím a vypočítam a idem na to. počty a prepočty niesu moja silná záležitosť.
Deli
Příspěvky: 85
Registrován: úte čer 01, 2004 12:37
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Deli »

Jozef Matuška píše:hod sem nieaký návod ako to zistím a vypočítam a idem na to. počty a prepočty niesu moja silná záležitosť.

kdyz trochu projdes forum, najdes ho tu nekolikrat ...
Deli
Pšenda
Příspěvky: 313
Registrován: úte čer 01, 2004 14:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pšenda »

Jozef Matuška píše:Tak neviem čim to bude asi tam fakt v CCCP namontovali čo do ruky chytili. S autami sme išli vedla seba, rovnaká rýchlosť, 4q, a otáčky rozdielne, tak asi mám zlý otáčkomer
U ručkového otáčkoměru se někdy stává že ukazuje na jedné straně stupnice dobře, ale na druhé kecá. Není to nic divného.
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10505
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Deli píše:
Jozef Matuška píše:hod sem nieaký návod ako to zistím a vypočítam a idem na to. počty a prepočty niesu moja silná záležitosť.

kdyz trochu projdes forum, najdes ho tu nekolikrat ...


Sice je to tu několikrát, ale jednou navíc už nemůže škodit:
1. zaklínovat auto, vyřadit, nezatahovat ruční brzdu
2. zvednout některé zadní kolo
3. namalovat křídou na plášť a na kardan čáru
4. zatočit kolem 10x a počítat, kolikrát se otočí kardan
5. výsledek vynásobit dvěma (nesmíme zapomenout, že točíme jen jedním kolem, proto otáčky kardanu jsou poloviční) a vydělit 10 (kolem jsme otočili 10x)
Takže: jestliže otáček kardanu bylo 19,5 - je převod diferenciálu 3,9.
20,5 otáčky znamená 4,1
21,5 otáčky znamená 4,3
22 otáček znamená 4,44
L.
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“