chcípá

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Lukáš Effenberger
Příspěvky: 31
Registrován: stř kvě 18, 2005 12:09
Bydliště: Turnov, Praha
Kontaktovat uživatele:

chcípá

Příspěvek od Lukáš Effenberger »

tak exprti.. nastartuju dědovu laděnku... v pohodě chytne na první pokus... jedu od garáže, rovinka, motor pracuje bez problému, jedu na kruháč, ostrá zatáčka vlevo, sešlápnu spojku a motor chcípne než stačim zařadit... a vždycky se mi to stane zanedlouho po nastartování při průjezdu silnější zatáčky při přeřazení... za jízdy to nastartuju a zbytek cesty je v pohodě... co s tim? všechno je vyčištěný, benzin je ready, mazání O.K., svíčky nový... fakt nevim...motor neřve, nerachotí.. prostě pravidelně chvilku po nastartování bez mě známý příčiny zhasne..
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomáš »

no pokud je na kraurátoru ekonomizer..tak je to přesně ten jev kdy nefunguje pneuventil..takže to zdechá na volnoběh..stačí buď propojit na přímo nebo sehnat novej ventil...pokud je to karbec bez ekonomizeru tak bych to viděl na špatnou hladinu bezínu v plovákové komoře....ale chce to vidět
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9324
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Co je to za typ Lady?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Tomik
Příspěvky: 172
Registrován: ned bře 12, 2006 21:19
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomik »

toto se mi stavalo na 1500 motoru,byla tam praskla podtlakova membrana na karbecu,a nebo to muže bejt tim spinacem na karbecu,nejdřiv to zkus propojit na primo jak psal tomas
Lukáš Effenberger
Příspěvky: 31
Registrován: stř kvě 18, 2005 12:09
Bydliště: Turnov, Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukáš Effenberger »

Vašátor píše:Co je to za typ Lady?

1500 r.v. 77.. O.K. díky chlapi my se na to s dědou mrknemea dám vědět
j.cernak
Příspěvky: 26
Registrován: ned dub 10, 2005 09:40
Bydliště: Banská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od j.cernak »

Tomáš píše:no pokud je na kraurátoru ekonomizer..tak je to přesně ten jev kdy nefunguje pneuventil..takže to zdechá na volnoběh..stačí buď propojit na přímo nebo sehnat novej ventil...pokud je to karbec bez ekonomizeru tak bych to viděl na špatnou hladinu bezínu v plovákové komoře....ale chce to vidět


Ja mam podobny problem.Prejavuje sa to tak, ze niekedy motor na volnobeh bezi v pohode aj studeny bez sytica a inokedy na volnobehu zdochyna aj ked je motor zohriaty.Ide ako sa mu chce.
Ako zistim ci ten ekonomizer tam mam?
Mam 2105 1,3 r.v. 86.
Akakolvek rada pomoze
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

Pri tiahle plynu je mikrosipinac (na karburatore samozrejme), a hned vedla skrtutky volnobehu je zapojena hadica. Na blatniku oproti karburatoru je pneumaticky ventil. Na blatniku vedla posilnovaca brzd je cierna krabicka.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomáš »

j.cernak píše:
Tomáš píše:no pokud je na kraurátoru ekonomizer..tak je to přesně ten jev kdy nefunguje pneuventil..takže to zdechá na volnoběh..stačí buď propojit na přímo nebo sehnat novej ventil...pokud je to karbec bez ekonomizeru tak bych to viděl na špatnou hladinu bezínu v plovákové komoře....ale chce to vidět


Ja mam podobny problem.Prejavuje sa to tak, ze niekedy motor na volnobeh bezi v pohode aj studeny bez sytica a inokedy na volnobehu zdochyna aj ked je motor zohriaty.Ide ako sa mu chce.
Ako zistim ci ten ekonomizer tam mam?
Mam 2105 1,3 r.v. 86.
Akakolvek rada pomoze


na 2105 je ekonomizer vždycky..vede k němu hadička se sacího potrubí přez pneuventil...a to vše je napojený na mikrospínač na karburátoru a černou řídící jednotku někde na podběhu se čtyžma vývodama...zkouška ekonomizeru je dobře popsaná v knize od Tůmy...kapitola 2105..pokud ji nemáš tak to tady popíšu
j.cernak
Příspěvky: 26
Registrován: ned dub 10, 2005 09:40
Bydliště: Banská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od j.cernak »

Tomáš píše:
j.cernak píše:
Tomáš píše:no pokud je na kraurátoru ekonomizer..tak je to přesně ten jev kdy nefunguje pneuventil..takže to zdechá na volnoběh..stačí buď propojit na přímo nebo sehnat novej ventil...pokud je to karbec bez ekonomizeru tak bych to viděl na špatnou hladinu bezínu v plovákové komoře....ale chce to vidět


Ja mam podobny problem.Prejavuje sa to tak, ze niekedy motor na volnobeh bezi v pohode aj studeny bez sytica a inokedy na volnobehu zdochyna aj ked je motor zohriaty.Ide ako sa mu chce.
Ako zistim ci ten ekonomizer tam mam?
Mam 2105 1,3 r.v. 86.
Akakolvek rada pomoze


na 2105 je ekonomizer vždycky..vede k němu hadička se sacího potrubí přez pneuventil...a to vše je napojený na mikrospínač na karburátoru a černou řídící jednotku někde na podběhu se čtyžma vývodama...zkouška ekonomizeru je dobře popsaná v knize od Tůmy...kapitola 2105..pokud ji nemáš tak to tady popíšu


Uz som ho nasiel.
Skusal som to spojit napriamo- odpojil som hadicky z pneuventila a spojil som ich.Ked skusal na tom jazdit,zdalo sa mi,ze to ide este horsie.
Tu knihu nemam.Bol by rad keby si popisal ako ten ekonomizer otestovat...

[ Added: pá duben 14, 2006 1:58 pm ]
Tomáš píše:
j.cernak píše:
Tomáš píše:no pokud je na kraurátoru ekonomizer..tak je to přesně ten jev kdy nefunguje pneuventil..takže to zdechá na volnoběh..stačí buď propojit na přímo nebo sehnat novej ventil...pokud je to karbec bez ekonomizeru tak bych to viděl na špatnou hladinu bezínu v plovákové komoře....ale chce to vidět


Ja mam podobny problem.Prejavuje sa to tak, ze niekedy motor na volnobeh bezi v pohode aj studeny bez sytica a inokedy na volnobehu zdochyna aj ked je motor zohriaty.Ide ako sa mu chce.
Ako zistim ci ten ekonomizer tam mam?
Mam 2105 1,3 r.v. 86.
Akakolvek rada pomoze


na 2105 je ekonomizer vždycky..vede k němu hadička se sacího potrubí přez pneuventil...a to vše je napojený na mikrospínač na karburátoru a černou řídící jednotku někde na podběhu se čtyžma vývodama...zkouška ekonomizeru je dobře popsaná v knize od Tůmy...kapitola 2105..pokud ji nemáš tak to tady popíšu


Prosim ta popiste niekto ako otestovat ten ekonomizer

[ Added: ne duben 16, 2006 10:55 pm ]
Aha,.. tak odpovede sa asi nedockam. :crybaby:
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“