fouknute tesneni?
Moderátor: Moderátoři
- VaSek
- Příspěvky: 227
- Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
- Bydliště: Dvůr Králové
- Kontaktovat uživatele:
fouknute tesneni?
Kdyz se mi pri volnobehu jdou bublinky do expanzni nadoby a pri proturovani se primo zakouri tak to znamena ze tesneni pod hlavou je v kelu? Je nejake vazne riziko kdyz s tim budu jeste chvili jezdit?
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Fouknuté těsnění poznáš i podle toho, že ti půjde hustý bílý kouř z výfuku a pokud se fouklo i do oleje, bude na víčku oleje hustá bílá pěna. Může být i olej ve vodě...respektive sračka voda s olejem a to v oleji i ve vodě. Ale to jen pokud se fouklo i do oleje. Může to být jen do válce...to by byl pak jen ten bílý kouř.
Rozhodně bych s tím nejezdil! Lepší vyměnit hned a to jen těsnění, než pak dělat ještě další věci tímto způsobené.
Rozhodně bych s tím nejezdil! Lepší vyměnit hned a to jen těsnění, než pak dělat ještě další věci tímto způsobené.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10491
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
bily kouř je špatny? nemaji všechny žiguly bily kouř? moje Samarka ho ma.. myslim i taťkova Samara a 99ka měla bily kouř, aspoň za studena.
http://img.photobucket.com/albums/v481/ ... /sig-1.jpg
http://mujweb.cz/www/samarka <- fota a manual Samary
http://mujweb.cz/www/samarka <- fota a manual Samary
ARMAN píše:bily kouř je špatny? nemaji všechny žiguly bily kouř? moje Samarka ho ma.. myslim i taťkova Samara a 99ka měla bily kouř, aspoň za studena.
Za studena v chladnem pocasi to ma kazdy benzinak. To se myslim prevazne srazeji vodni pary. Az se motor a vyfuk prohreje vice, pak to delat prestane. Pokud je vsechno ok
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
JmJ píše:ARMAN píše:bily kouř je špatny? nemaji všechny žiguly bily kouř? moje Samarka ho ma.. myslim i taťkova Samara a 99ka měla bily kouř, aspoň za studena.
Za studena v chladnem pocasi to ma kazdy benzinak. To se myslim prevazne srazeji vodni pary. Az se motor a vyfuk prohreje vice, pak to delat prestane. Pokud je vsechno ok
diky, jak se u nas řika - век живи, век учись (něco jako čim dil jsi na světě tim vic se učiš)
http://img.photobucket.com/albums/v481/ ... /sig-1.jpg
http://mujweb.cz/www/samarka <- fota a manual Samary
http://mujweb.cz/www/samarka <- fota a manual Samary
- dmatej
- Příspěvky: 2845
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Bílou kaši mám taky, jde do filtrboxu z hadice. Ale kouř je normální sotva se motor ohřeje, voda ani olej neubývá....
Je možný, že je to jen z vlhkosti vzduchu? Jezdím denně 2x8 km, pokaždý vyjíždím se studeným motorem.
Na víčku se toho takhle moc dělá od chvíle, co jsem před 350 km měnil olej a filtry (dřív tam toho bylo míň), ve filtrboxu se toho ale dělá čím dál míň.
Ještě mě napadá, že je voda v tom Paramu, a postupně se jí zbavuju... nevim, jev bude nadále sledován....
Je možný, že je to jen z vlhkosti vzduchu? Jezdím denně 2x8 km, pokaždý vyjíždím se studeným motorem.
Na víčku se toho takhle moc dělá od chvíle, co jsem před 350 km měnil olej a filtry (dřív tam toho bylo míň), ve filtrboxu se toho ale dělá čím dál míň.
Ještě mě napadá, že je voda v tom Paramu, a postupně se jí zbavuju... nevim, jev bude nadále sledován....
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10491
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
- VaSek
- Příspěvky: 227
- Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
- Bydliště: Dvůr Králové
- Kontaktovat uživatele:
Majo píše: Lebo ja ju pri tych tlakoch davam na 125Nm oproti seriovym 115 a Nivackym 120. A aj tak tesnenie v extremnych otackach vyfuklo. Ale to bolo vidiet a von chcal olej. A bolo to shitacke tesnenie nie 17kove
Jaky je tedy dotahovaci moment pro 1700 motor, hlava -0,5mm. V Tumovi je popsane jen nejake predutazeni 35Nm a finalni moment tam neni...
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)