fouknute tesneni?

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

fouknute tesneni?

Příspěvek od VaSek »

Kdyz se mi pri volnobehu jdou bublinky do expanzni nadoby a pri proturovani se primo zakouri tak to znamena ze tesneni pod hlavou je v kelu? :( Je nejake vazne riziko kdyz s tim budu jeste chvili jezdit? :roll:
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
marty
Příspěvky: 122
Registrován: ned říj 17, 2004 19:37
Bydliště: kosoř

Příspěvek od marty »

podle popisu to na to těsnění vypadá když stim budeš jezdit tak ti hrozí akorát to že nedojedeš přitom to stihneš uvařit skroutí se ti hlava a pár dalších drobností já bych stim nejezdil a to se s autem nemazlim a ůdržbu nepřehánim ale tohle je pomněrně zásadní věc
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9320
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Fouknuté těsnění poznáš i podle toho, že ti půjde hustý bílý kouř z výfuku a pokud se fouklo i do oleje, bude na víčku oleje hustá bílá pěna. Může být i olej ve vodě...respektive sračka voda s olejem a to v oleji i ve vodě. Ale to jen pokud se fouklo i do oleje. Může to být jen do válce...to by byl pak jen ten bílý kouř.
Rozhodně bych s tím nejezdil! Lepší vyměnit hned a to jen těsnění, než pak dělat ještě další věci tímto způsobené.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10491
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Jak psal kolega - neváhej a (toč :D ) vyměň to. Je to práce na 2 - 3 hodiny, když nebudeš spěchat. Nový těsňo stojí 150 peněz.
A po výměně zkontroluj i ostatní náplně - obzvláště olej. L.
Uživatelský avatar
ARMAN
Příspěvky: 196
Registrován: pon srp 22, 2005 11:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ARMAN »

bily kouř je špatny? :shock: nemaji všechny žiguly bily kouř? moje Samarka ho ma.. myslim i taťkova Samara a 99ka měla bily kouř, aspoň za studena.
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6489
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

ARMAN píše:bily kouř je špatny? :shock: nemaji všechny žiguly bily kouř? moje Samarka ho ma.. myslim i taťkova Samara a 99ka měla bily kouř, aspoň za studena.


Za studena v chladnem pocasi to ma kazdy benzinak. To se myslim prevazne srazeji vodni pary. Az se motor a vyfuk prohreje vice, pak to delat prestane. Pokud je vsechno ok :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

Oki, novy tesneni uz je na ceste. Jen melo prijit az pod novou hlavu, takhle to budu stourat za mesic znova :(
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Uživatelský avatar
ARMAN
Příspěvky: 196
Registrován: pon srp 22, 2005 11:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ARMAN »

JmJ píše:
ARMAN píše:bily kouř je špatny? :shock: nemaji všechny žiguly bily kouř? moje Samarka ho ma.. myslim i taťkova Samara a 99ka měla bily kouř, aspoň za studena.


Za studena v chladnem pocasi to ma kazdy benzinak. To se myslim prevazne srazeji vodni pary. Az se motor a vyfuk prohreje vice, pak to delat prestane. Pokud je vsechno ok :-)


diky, jak se u nas řika - век живи, век учись (něco jako čim dil jsi na světě tim vic se učiš) :mrgreen:
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Bílou kaši mám taky, jde do filtrboxu z hadice. Ale kouř je normální sotva se motor ohřeje, voda ani olej neubývá....
Je možný, že je to jen z vlhkosti vzduchu? Jezdím denně 2x8 km, pokaždý vyjíždím se studeným motorem.

Na víčku se toho takhle moc dělá od chvíle, co jsem před 350 km měnil olej a filtry (dřív tam toho bylo míň), ve filtrboxu se toho ale dělá čím dál míň.

Ještě mě napadá, že je voda v tom Paramu, a postupně se jí zbavuju... nevim, jev bude nadále sledován....
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

A jeste otazka souvisejici s tematem: Je nutne/vhodne nechat srovnat hlavu pred opetovnym nasazenim?
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10491
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

V podstatě ne. L.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Ale uskodit to nemoze :D
Roman
Dusan
Příspěvky: 3872
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

Tesnenie v prdeli som mal pekne bublinky išli po odobrati vička na chladiči...to až tak nevadilo ale zavzdušnilo mi to splynovač a zamrzalo LPG. Tyžden to ešte jazdilo a cez vikend vymenilo tesnenie. Ked to nieje velmi prefuknute....dasa.
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

Majo píše: Lebo ja ju pri tych tlakoch davam na 125Nm oproti seriovym 115 a Nivackym 120. A aj tak tesnenie v extremnych otackach vyfuklo. Ale to bolo vidiet a von chcal olej. A bolo to shitacke tesnenie nie 17kove

Jaky je tedy dotahovaci moment pro 1700 motor, hlava -0,5mm. V Tumovi je popsane jen nejake predutazeni 35Nm a finalni moment tam neni...
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Dusan
Příspěvky: 3872
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

Hlava se i po úpravě dotahuje stejným momentem, tedy cca 110-120 Nm (dotahovat třemi kroky - nejdříve všechny šrouby 40 Nm, pak všechny 80 Nm a pak až 110-120 Nm, jinak se hlava zkroutí!!!).
Tomam od MAreka. Myslim že pre 1,7 je to to iste...
Ja mam dotiahnute na fest nejakych 150 :D
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“