Elektronicky riadené karburátory a zapalovania

Moderátor: Moderátoři

Elektronicky riadené karburátory a zapalovania

Příspěvekod Cory » ned srp 09, 2015 10:31

Narazil som na opis systemov, ktore sa pouzivali v starsich Ladach na znizenie emisii. O systeme AXTEC som vedel. Ale vedeli ste, že existoval system OLSON-DINOL, ktory vyuzival skoro totozny karb ako AXTEC, ale navyse ovladal bezkontaktny Lada-rozdelovac na základe detonačneho čidla? Alebo že v niektorých Samarách nebol rozdelovac, ale mikroprocesor, ktory ovladal dvojitu cievku? Stretol sa s tym niekto nazivo?

https://www.drive2.ru/l/720561/
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Elektronicky riadené karburátory a zapalovania

Příspěvekod Filip Fabo » sob pro 26, 2015 17:05

Ja som to tuší m mal na nive :D alebo to bola iba rj na axtec :) :D
Vaz 2121 Taiga
Uživatelský avatar
Filip Fabo
 
Příspěvky: 131
Registrován: čtv čer 12, 2014 18:27
Bydliště: Pieštany

Re: Elektronicky riadené karburátory a zapalovania

Příspěvekod Cory » sob pro 26, 2015 17:15

mal si to pod sedackou spolujazdca?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Elektronicky riadené karburátory a zapalovania

Příspěvekod Filip Fabo » sob led 02, 2016 08:36

ano :D
Vaz 2121 Taiga
Uživatelský avatar
Filip Fabo
 
Příspěvky: 131
Registrován: čtv čer 12, 2014 18:27
Bydliště: Pieštany


Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků