setkal jsem se po delší době se závadou na motoru (2103 ve vozidle 2107 r1995). celý levý bok byl zacákaný od oleje. lekl jsem se že šlo těsnění bod blokem motoru ale koukam, v dolní části motoru díra. někde jsem přišel o záslepku otvoru pro měrku oleje, tedy alespoň myslím že tam měrka u starších modelů byla, já mám měrku u odlučovače oleje. Otvor nemá závit (alespoň jsem ho tam nenašahal. Prosím vás, čim to kdo máte zaslepené, respektive čím to jde ucpat?
Prvn změřit díru v bluku a podle toho tam neco třeba lehce natuknout, třeba šroub, natřít ho třeba motorovým silikonem nebo epoxidem.
Záškodník od škodovek
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
Já tam dole měl z výroby jen špuntík od měrky a měrka v něm nebyla. Byl tak volně, že by tam jakoby nebyl. Mám hned od novýho auta vysoustružený čep z AL, na něm 2ks O kroužky odolné oleji. Když jsem zjistil, že to tam nedostanu natlačit, vyříznul jsem v hlavě jako u šroubu drážku pro šroubovák. Máznutý olejem a šlo to nakroutit jak po másle. Mám to tam už skoro 20 let, je to odzkoušený. Jestli ten špuntík chybí delší dobu, tak bych uvažoval o výměně oleje. Nasává to tam a vyfukuje pravidelně okolní vzduch s prachem, nebo ne ?
děkuju za rady, už jsem nenapsal, jak to dopadlo - nouzově jsem to vyřešil tak, že jsem omotal šroub kola jemnou elektrikářskou páskou (plastovou ne textilní) a šroub tam natlačil. Ujalo se to, dost jsme stím ujeli a neteče to. takže kdyby byl někdo v nouzi tak může použít šroub kola (teda pokud ho vozí jako ND).