Tak dnes jsem si po týdnu práce udělal čas na opravu vozu:
0) při startování se mi občas motor kousnul. Předstihem to není, tím sem hejbal, prostě točim točim a najednou BUM a stál...
1) sundal jsem vanu a v ní jsem našel opět špony, tentokrát mnohem větší než předtím (jejich velikost a množství je přímoúměrná intenzitě klepání motoru) největší špona měla rozměry cca 1x2cm a tloušťku i vzhled jako plátek alobalu. Materiál: asi hliník, ale né čistej,
2) otáčel jsem motorem a nikde nic jsem neviděl, až na to, že v jednom místě (1 a 4 píst v HÚ) to šlo velmi ztuha, téměř se to "žvejkalo". Ventilem to není, rozvody mám na 200% správně a hlavně potkaný ventil při otáčení motoru udělá rázné zastavení. Tohle je skutečně pozvolné žvejknutí.
3) nejdivnější na celé akci je, že když jsem odpojil vačku (shodil horní vačkové rozvodové kolo) tak se motor otáčí zlehka.
4) špony jsem neviděl nikde jinde než ve vaně.
5) je to záhada. nechápu co s tím je
6) tohle sem fakt ještě neřešil, jsem fakt zvědav čím to bude, zítra jdu pokračovat ale asi mě nemine rozebrání motoru do posledního šroubku, to ohromné množství nastrouhaného materiálu přece musí někde chybět a v tom místě to pravděpodobně i klepe. Lágry (kliky,ojnic,axiál) to NEMUŽOU být. Z nich se přece nedělají plátky alobalu...
7) kdyby něco někoho napadlo, klidně pište.