Sice se to tu řešilo před půlrokem, ale dovolím si na to přesto reagovat.
PetrHC tu zmiňoval netěsný jehlový ventilek karburátoru, coby jednu z příčin "padání" benzinu. Z technického hlediska je to ovšem nesmysl.
Palivová (plováková) komora u Lady a většiny vozů se spádovými karburátory je řešena tak, že jehlový ventil je v horní části komory (ve víčku) a palivo, které je jím do komory plněno, propadne do plovákové komory a z logického hlediska není možné, aby se mohlo vrátit do palivového potrubí. Kapalina nahoru opravdu téci neumí, to by bylo proti gravitaci
.
A teď k poslední otázce: Pokud je palivové potrubí od nádrže až k motoru (čerpadlu) zcela zaplněno a není v něm vzduch, musí po odpojení hadice z přívodu čerpadla benzin volně vytékat.
Jestliže nevytéká, může být někde netěsný spoj v potrubí mezi nádrží a čerpadlem. Z nádrže vede hadice, kufrem dále trubka. Pod zadními sedadly je opět kousek hadice, dále trubka až dopředu k čerpadlu (pokud si dobře pamatuji).
Další možností je nedostatečný výkon palivového čerpadla. I to může způsobit, že v potrubí je trocha vzduchu a po odpojení hadice paliva od vstupu čerpadla se benzin vrátí do nádrže.