Zatím všichni od toho odrazují... Mne to taky zajímalo, protože mám ložisko i ucpávku nové, ale jen do té doby, kdy jsem sundal ze záložního motoru celou pumpu...
Řekl bych, že po úspěšném slisování unašeče řemenice (a u mne i vrtule) a lopatkového kola je to sranda až po opětovné nalisování unašeče a lopatkového kola. Samotný ložisko totiž drží jen červík.
A jestli jsem dobře pochopil obrázek v Tůmovi, tak je potřeba, aby se lopatkové kolo zalisovalo právě tak, aby po sestavení pumpy byl amezera mezi lopatkama a tělesem pumpy vůle 0,9 - 1,3mm. Takže postup lisování lopatkového kola by byl asi zalisovat kolo tak aby dosedlo na těsnicí ucpávku, složit, zkontrolovat vůli, změřit ji a o potřebný kus dolisovat lopatkové kolo + znova složit a zkontrolovat vůli.
Až budu mít opravu hotovou, chci si to na té
staré pumpě (nájezd 28 000km
) zkusit, bo nové ložisko i ucpávku v zásobách mám... Ale dokud nebude vyhovující stahovák a pokud možno i lis, nechci to dráždit.