Rozdiel medzi "kratkym" a "dlhym" rozdelovačom

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Dusan » pon led 14, 2008 22:31

No tak to dost pochybujem :D Kedze so to zosmolil ja :D Ale funguje :) Inak bezkontakt ma regulaciu 25° pac je to na 1,7 a ta ma kompresny pomer 9, daco :)
Dusan
 
Příspěvky: 3864
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvekod Cory » pon led 14, 2008 22:52

To je tvoja schema?Nevedel som, nasiel som ju niekde na nete ani neviem kde :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Cory » ned úno 03, 2008 18:13

Bol som na UA, cievku mi vymenili, rozdelovac som vratil a pri najblizsej ceste budem mat bezkontakt.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Cory » ned bře 16, 2008 14:51

Takze bezkontatny rozdelovac uz je u mna.A je s "kratkou" oskou :) Takze ziadne upravy netereba :D Prilozim nejake fotky a idem to nabastlit do auta :P O chvilu dodam zoznam a ceny.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Cory » ned bře 16, 2008 14:53

dalsie
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Cory » úte bře 18, 2008 21:58

Na kolko ma to vyslo:

komutator 195 Sk;
cievka 169 Sk;
rozdelovac 563 Sk;
koncovky na kable (napichovacky) 10 Sk

Celkovo ma to vyslo na tych 937 Sk. Maximalna spokojnost az na to, ze hned novy rozdelovac mi nechcel fungovat,vymenil som hlavu na rozdelovaci a ide vynikajuco (klop-klop) :P
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Nemo » úte bře 18, 2008 22:12

Tak teď toho můžeš nakoupit plný kufr, zkompletovat z toho sady, a prodávat to na srazech. :P

Cena je to věru slušná, za nový komplet. :wink:
[size=85]Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Uživatelský avatar
Nemo
 
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvekod Hurikán » úte bře 18, 2008 22:14

Tak to je velmi pěkná cena. Tak ať jsi spokojený co nejdéle. :wink:

Hlavou myslíš víčko? Jestli jo, nechyběl v něm náhodou uhlík? Jednou se mi to stalo. :roll:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod Cory » úte bře 18, 2008 22:17

A vies, ze ma to napdlo? :P Kto chce? :D Prekvapilo ma, ze sa robia bezkontakty aj s kratkou oskou, takze sa nic nemuselo upravovat ;)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Rozdiel medzi "kratkym" a "dlhym" rozdel

Příspěvekod dmatej » sob dub 18, 2015 10:25

Technická - jednak nemám ten konektor, jednak nevím, kam ty tři drátky vedou ... ?
Cívku mám novou, černou a s úplně jinými parametry než měla původní, byla na autě asi 2 roky v kombinaci s klasickým rozdělovačem, kterému se ale dlouhodobě dělalo špatně, až se poblil důkladně a krom opáleného kladívka se probila i izolace mezi deskami, aspoň tak soudím, podle toho, že mezi nimi skoro není odpor ani žádný bordel.

Tož, mám nový rozdělovač a nový karbec. A včil co? Nezapomněl jsem na něco? Co ty tři drátky? Zásuvku už nějakou seženu, snad ...

http://www.ms-shop.eu/Others/offer-getS ... -PR-PCS-MS
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Re: Rozdiel medzi "kratkym" a "dlhym" rozdel

Příspěvekod dmatej » sob dub 18, 2015 10:41

A kurva ... tak moment, co mám ještě koupit? :D
https://detali.zp.ua/catalog/1087-kompl ... akommutat/
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Re: Rozdiel medzi "kratkym" a "dlhym" rozdel

Příspěvekod JmJ » sob dub 18, 2015 11:10

Si rikam, ze ti chybi asik "ridici elektronika", ni?
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Rozdiel medzi "kratkym" a "dlhym" rozdel

Příspěvekod dmatej » sob dub 18, 2015 11:20

Tohle a kabel, ne?
http://lada-dily.cz/produkty/detail-pro ... 21063.html
Kde seženu kabel?
Je to už všechno?
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Re: Rozdiel medzi "kratkym" a "dlhym" rozdel

Příspěvekod Marek » pon dub 20, 2015 18:30

Musíš mít rozdělovač s Hallovým členem, zapalovací modul a cívku (která má odpor primárního vinutí cca 0,6 Ohmů - pasuje třeba z Favorita, případně ze Samary). Zapojení bylo někde tady na fóru, pokud si dobře vzpomínám. Ovšem ideální je koupit si i kabeláž, tam nelze šlápnout vedle.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5266
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: Rozdiel medzi "kratkym" a "dlhym" rozdel

Příspěvekod dmatej » úte dub 21, 2015 16:47

Mám, mám, cívky mám tři, dvě mají odpor 3,2 Ohmu a ta nová má cca 1,5 Ohmu. Kabeláž jsem neshnal a do Ladakrámu na Koněvce se mi už nějak nechce ... Zapojení mi poslal Koko Loko, takže snad to pojede. trochu nejistý jsem co do polohy rozdělovače, u starého to bylo jasný, tady to bude asi pokus - omyl - ladění :-)

Heuréka, šlape to jako hodinky!
Akorát jsem musel zneužít souseda, aby mi točil klíčkem, a já se se stroboskopem koukal, kam to vlastně pálí :-)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Předchozí

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron