Moderátor: Moderátoři
Pepa píše:Zadrhává se asi ten mosazný válečer s pružinou uvnitř který umožnuje pootevření klapky sytiče pomocí podtlaku po nastartování. Teď nikde nemůžu najít fotku karbecu tak ho budeš muset najít bez nápovědy
Veverka píše:Startuje někdo v létě studený motor bez sytiče,případně jen třeba do max. 50% vytáhnutého sytiče?
corsair píše:Tak. Ja mam problem ktory tu nepopisujete. Mne sa nezadrhava starter, ale takisto zohriaty motor (aj ked len trocha zohriaty) uz nenaskoci so syticom a bez plynu.
V zime (napr -20°C) rano sadnem vytiahnem sytic otocim klucom a naskoci na brnk
Prejdem cca 500 - 1000m ked sa auto este neohreje zhasnem motor a po cca 5-10min ked chcem aby chytilo ono ani za svet. Len bez sytica a s plynom, inak nie
Prejdem 300km motor je zohriaty a to iste, po cca 1minute motor nechyta...
Kde je chyba?
tomass píše:Corsaire, mě to jako chyba nepřipadá.
tomass píše:S tím můžeš udělat maximálně to, že před startem teplého motoru odkryješ vzduchový filtr, s teplým vzduchem unikne přesycená směs a zase ho zavřeš.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků