Asi jsem to zakřiknul. Tak mám další jobovku s elektrikou. Krásný sobotní sluníčko, 9 stupňů nad nulou. Asi po 3 km od začátku jízdy najednou motor nejede, otáčkoměr padá z asi 3000 ot/min na nulu. Bez cuknutí, výpadek trval asi 2 sekundy, zase bez cuknutí najednou pak jede dál. Už se to neopakovalo.
To naštve, když už mám celou cestu elektriky zapalování prokontrolovanou, proměřenou, přemačkaný konektory (na podzim). Jediné co je původní z celého elektronického zapalování u 21043 je rozdělovač s hallovou sondou, kabeláž mezi rozdělovačem a elektronikou zapalování (ale i tady byly očištěné piny na konektorech). Vše ostatní je před 0,5- 2 roky měněné. Prohlížel jsem pojistky a ani tam jsem nic nenašel.
Kdyby současně s tím výpadkem nespadnul i otáčkoměr, měl bych za to, že je chyba v dodávce plynu, nebo třeba jiný jev v souvislosti s palivem.
Že by nějaká náhlá vlhkost, nebo nahodilý přechoďák v elektrice a třeba se to už nezopakuje ?
Má někdo podobnou zkušennost ?