Stránka 1 z 1

Na co je tohle?(divný sání pro karburátor z dílny Wolfmotor)

PříspěvekNapsal: pon zář 17, 2007 13:25
od dusin

PříspěvekNapsal: pon zář 17, 2007 13:28
od Majo
tvrdia ze na to aby sa lepsie premiesala zmes a isla do motora ku kazdemu valcu rovnako dlhym kanalom. kazdopadne prevedenie je priserne

PříspěvekNapsal: pon zář 17, 2007 13:32
od dusin
Hmm,tak to podle mně pozbývá logiku,páč co já vim o teorii plnění,tak idea je,aby byl každý válec sycen stejně(tzn stejná vzdálenost sací ventil-krab(injektor))Takže ten bazmek asi postrádá významu,leč tohoto jevu nelze s jedním karbem dosáhnout.

PříspěvekNapsal: pon zář 17, 2007 13:42
od Marek
dusin píše:Hmm,tak to podle mně pozbývá logiku,páč co já vim o teorii plnění,tak idea je,aby byl každý válec sycen stejně(tzn stejná vzdálenost sací ventil-krab(injektor))Takže ten bazmek asi postrádá významu,leč tohoto jevu nelze s jedním karbem dosáhnout.


Souhlas. Je třeba to řešit pokud možno stejně dlouhými leštěnými trubkami ke každému válci zvlášť. Ta krabice tomu vůbec nepomůže, naopak........

PříspěvekNapsal: úte zář 18, 2007 06:13
od Pája
Pomůže tomu 2x dvojitej Weber. Tam je to všechno krásně a jednoduše stejně dlouhý.

PříspěvekNapsal: úte zář 18, 2007 07:06
od dusin
Pája píše:Pomůže tomu 2x dvojitej Weber. Tam je to všechno krásně a jednoduše stejně dlouhý.

Nebo 4x karb z yamaha FZR 1000 exup(tahle myšlenka mně drží už dlouho,ale nejsou prostory ani many na realizaci,o času nemluvě)

PříspěvekNapsal: úte zář 18, 2007 14:07
od Myso
dusin píše:
Pája píše:Pomůže tomu 2x dvojitej Weber. Tam je to všechno krásně a jednoduše stejně dlouhý.

Nebo 4x karb z yamaha FZR 1000 exup(tahle myšlenka mně drží už dlouho,ale nejsou prostory ani many na realizaci,o času nemluvě)
o tomto nam v trnave referoval jeden manik co to nacpal do skodovky, a vravel ze bez extremnych uprav na tych karbecoch je to o hovne, pretoze jeho skodovica konci na 8000rpm, kdezto ta motorka na 8000 zacina...

cize to bolo v kuse uchlastane a ked tomu daval kotol tak mu teplota motora klesla na 70°C... takze to odtial zese vyhodil.

PříspěvekNapsal: úte zář 18, 2007 15:34
od dusin
Tak to ty karby museli být šrotový,nebo popraskaný membrány,páč normálně si ten karb reguluje směs podle podtlaku v sání.(má klapku a k tomu šoupě ovládaný membránou).Další věc je natryskování.....................

PříspěvekNapsal: čtv zář 20, 2007 05:52
od Pája
Z litrový mašiny sme dali Keihiny s podtlakovejma šoupátkama na motor 1,5 a chodí moc pěkně. Mohu jen doporučit.

PříspěvekNapsal: ned zář 23, 2007 01:26
od čmelák
tryskovalo sa to sirinumarinu iny gangstri to skusali tie karby nechodili ani v 2,0 nechodili ani v tej eLRe
jedine judemu v lade to islo... a strasne besno ale ako to naladil sa nedozvieme

PříspěvekNapsal: ned zář 23, 2007 09:29
od Trevor
preto treba pozerat ten druhy obrazok podtym a je po problemoch akurat ze to chce este zopar kablikov naviac :P :D

PříspěvekNapsal: pon zář 24, 2007 10:49
od dusin
preto treba pozerat ten druhy obrazok podtym a je po problemoch akurat ze to chce este zopar kablikov naviac

Kdyby to bylo jenom pár kablíků,mněl by to tu v autě každej.......... :cry: