Taky budu měnit mechanismus pedálu s motorem v autě. Jak to tady čtu, měl bych už pomalu začít nadávat.
U mě je problém, že se tam nevejdu. Zjistil jsem, že různé pedály jsou různě dlouhé i naohýbané. Takže tu mám z vraku něco od oka kratšího a lépe naohýbaného. Po výměně přijdou na řadu dvě další úpravy - jednak vypodložení na šteftech u mezistěny motor prostoru, aby se mechanismus posunul víc dopředu (k motoru), což přidá zdánlivě bezvýznamný cca půlcentimetr místa, ale nevěřili byste, co to udělá. V šestnáctce jsem to už aplikoval a je to velký rozdíl. No a druhak, protože s křečí v kotníku je jízda utrpením, rozhodl jsem se po vzoru SEATů 124 a odvozených modifikací upravit šlapku pedálu, aby byla víc naplocho. Další zdánlivá prkotina, ovšem když se to všechno sečte, bude pedál hlouběji a v plošší poloze, což přidá na prostoru i ergonomii. Ono vzato kolem a kolem, kromě žigula jsem snad ještě neviděl auto, kde by byl plyn tolik předsunutý vůči zbylým pedálům. Proč asi?
Konstrukce podlahy u tunelu převodovky je udělaná zhovadile.
Zbytečně moc místa kolem spojkového koše ubírá prostor pro posádku v kabině. Chápu, že tam nějaké místo být musí pro demontáž převodovky, ale tolik? K tomu ještě vyosení tunelu převodovky doprava, takže u spolujezdce je to vůbec vopruz opřít si nějak normálně nohy.
No zpátky k tomu plynu - poslední úpravou bude buď splácnutí kladivem nebo uříznutí toho kusu pásoviny, co je navařený na podlaze u řidiče jako doraz pedálu. Další kravina, co tam ubírá přes centimetr místa.
Tak uvidíme, jestli to dopadne jako nepovedený pokus.