Air box neboli čistič vzduchu a jeho úpravy

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Sefir
Příspěvky: 35
Registrován: pát led 14, 2005 14:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sefir »

pocujte ,,,
kolko je taka primerana cena za filterbox na vrakaci ??
chcem to upravit len neviem co za to budu pytat,,
a vobec viete niekto kde v Blave sa tu da take nieco ako vrakovisko najst ?
Sefir
Příspěvky: 35
Registrován: pát led 14, 2005 14:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sefir »

A este ma napadlo ze ci to vobec pomoze to orezanie,,, ma to nejaky vplyv okrem toho ze bude asi krajsi zvuk ??
alebo ppr ,,, odhadom pribudne nejaky ten konik ?


dik moc
Uživatelský avatar
expa
Příspěvky: 130
Registrován: čtv pro 09, 2004 15:54
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od expa »

S tym orezanym air boxom .. no sorry ... vsak sa len zamyslime .. tam sa nejedna len o to, dostat co najviac vzduchu, ale hlavne chladneho a tym, ze orezete air box .. tak cele teplo zo zvodou .. ventil veka ide spat do sania ... ts ts ts!

A turbo a ze 1.7i atd? Juuj .. trosku si to postudujte, neni to jen tak ... na turbinu nepasuje klasicky karb!!!! Musi byt pretlakovy .. cize dalsi problem mate na svete a keby ste ho dali na 1.7i s klasickou RJ ... ta zmes by bola tak chudobna, ze by bolo brzy po pieste.
atd atd ... je to fakt dost zlozita prerabka
VAZ 2107 ... kdyz milujes, neni co resit ;)
Pool

Příspěvek od Pool »

expa píše:S tym orezanym air boxom .. no sorry ... vsak sa len zamyslime .. tam sa nejedna len o to, dostat co najviac vzduchu, ale hlavne chladneho a tym, ze orezete air box .. tak cele teplo zo zvodou .. ventil veka ide spat do sania ... ts ts ts!

No není to tak nejhorší.. při jízdě přeci jenom v motorovém prostoru vzduch trochu proudí - jednak od vrtule, jednak přes otvory v masce. Motor teplý vzduch nasává hlavně když auto stojí (křižovatky, nízká rychlost). Dokonce má problém udržet volnoběh. Při jízdě už je vše lepší.
Uživatelský avatar
Pato
Příspěvky: 88
Registrován: sob bře 19, 2005 22:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Pato »

expa píše:A turbo a ze 1.7i atd? Juuj .. trosku si to postudujte, neni to jen tak ... na turbinu nepasuje klasicky karb!!!! Musi byt pretlakovy .. cize dalsi problem mate na svete a keby ste ho dali na 1.7i s klasickou RJ ... ta zmes by bola tak chudobna, ze by bolo brzy po pieste.
atd atd ... je to fakt dost zlozita prerabka


1.7i ma lambda sondu takze ta by mala tu chudobnu zmes "vykryt" vacsim mnozstvom paliva. Ale asi bude treba zvysit tlak podavacieho cerpadla (potom by stacila dlzka impulzu na vstrekovaci)
A co takto NITROUS NO2 vstrekovane do sacieho potrubia by mohla byt sila :twisted:
Aspon pri predbiehani na dialnici
Uživatelský avatar
expa
Příspěvky: 130
Registrován: čtv pro 09, 2004 15:54
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od expa »

Pato .. ajtak ... vstrekovac by to neutiahol .. jednobod uz jednozancne nie .. tiez by nevydrzal ten pretlak a i ked ma lambdu .. .nespravi ti 300nsobne zmenenie zmesy.
N2O ... to sa da pouzit veru ... a je uz dost siroky vyber co sa typu tyka.
VAZ 2107 ... kdyz milujes, neni co resit ;)
BARTEK
Příspěvky: 47
Registrován: sob úno 26, 2005 22:51
Bydliště: hnojnik
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BARTEK »

Koukněte na tohle.
Obrázek
zbytek je na http://vaz.ee/all_f/audi_vprisk/m_otsek.jpg
Uživatelský avatar
expa
Příspěvky: 130
Registrován: čtv pro 09, 2004 15:54
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od expa »

tak to vizera dost sumne .. je tam k tomu aj clanok? Vizera to byt stary tip Jetronicu podla rozdelovaca paliva. To boli vcelku kvalitne systemy .. jednoduche a dost spolahlive.
VAZ 2107 ... kdyz milujes, neni co resit ;)
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

to je viacbodove vstrekovanie zo starej audiny, clanok k tomu je tu:
http://zsiguli.hu/tuning/tuning_hengerenkenti_i_en.html
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
expa
Příspěvky: 130
Registrován: čtv pro 09, 2004 15:54
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od expa »

myso to je iny systeeeeem
VAZ 2107 ... kdyz milujes, neni co resit ;)
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

expa píše:myso to je iny systeeeeem

uhm, mas pravdu netrafil som, ale pokec je k tomu dobry...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
expa
Příspěvky: 130
Registrován: čtv pro 09, 2004 15:54
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od expa »

mno tak to teda jo ... do takeho niecoho by som siel jedine kebyze mam k tomu dispozicii druhu ladu na hranie sa .. takto sa neda experimentovat. :?
VAZ 2107 ... kdyz milujes, neni co resit ;)
Uživatelský avatar
Pato
Příspěvky: 88
Registrován: sob bře 19, 2005 22:46
Bydliště: Bratislava

O2

Příspěvek od Pato »

Rozmyslal som uz aj nad primiesavanim cisteho kyslika (alebo hodne okysliceneho plynu napr NO2) do nasavaneho vzduchu v plynnom stave pred karburatorom (vstrekovanim). Chcelo by to ale dobre preratat a vymysliet system primiesavania. Hlavne aby tam prudko nestupol pomer kyslika, lebo by to tavilo piesty. Nekjake experimenty v tomto smere uz pred niekolkymi rokmi prebehli ale ostalo to na mrtvom bode prave pre vysoku rizikovost :angryfire:
Asi by sa dalo nieco robit pomocou merania napatia na L-sonde, ale musim niekde pozriet hodnoty (asi je to v tom ruskom clanku)
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: O2

Příspěvek od Majo »

Pato píše:Rozmyslal som uz aj nad primiesavanim cisteho kyslika

ehm, mrknite potom v Bechyni do mojej kary(mozno inspiracia, mozno na pousmiatie - viac neprezradim - az v Bechyni) :wink: :D
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

este sa vratim k orezanemu airboxu, uplne sme tu zabudli na toto:
More air, more fuel: 2105 carburettor jetting:
primary barrel: fuel 120, air 170.
secondary barrel: fuel 162, air 150.
float level: 6.5mm +/- 0.25mm

zdroj:
http://www.zsiguli.hu/tuning/tuning_nyi ... ro_en.html
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“