Stránka 1 z 10

Výfukové systémy, vačky

PříspěvekNapsal: čtv bře 16, 2006 22:00
od Majo
http://ladaclub.szm.com/50system/50sys.htm
sponzori poznaju, teraz je to tu aj pre ostatnych :)
Toto mam uz par tyzdnov na svojej 2106ke, motore 1700. Je to ladeny 50kovy vyfukovy system od Madarov, spolu so Stevom sme ho schopny zohnat. Cena tohto konkretneho kusku by bola 7800Sk(ten predny diel - od hlavy stoji 3300Sk!!!), moze sa trochu lisit, v zavislosti od kolisania meny. Ak mate zaujem, piste mi na sz, mail alebo icq. Mozem dodat do Bechyne lubovolne mnozstvo, jedinou podmienkou je aby sme ich stihli vcas objednat a vyzdvihnut. Peniaze bezpodmienecne predom na ucet, inak to nejde.
V pripade zaumu by bolo viacero variant. Aj taka kde treba upravovat tunel karoserie a aj taka co sa montuje priamo na originalne vyfukove potrubie(to je o 3000 lacnejsie).
Rovnako aj 60kovy system a aj extremny 70kovy system. Ceny by sme museli zistit, ale to uz je na ine vykony, nie co tu mame my.
Tiez by bola aj moznost brusenia vaciek, tam je cena podla zelanej ostrosti, od cca 1500 do mozno 2500sk. Ale treba dodat staru vacku, ktoru potom prerobia.
Ceny su bohuzial dost vysoke, no to je tym, ze sme sa (zatial) nedostali priamo k vyrobcovi, ale je to cez borca v jednom autoservise.

PříspěvekNapsal: pát bře 17, 2006 06:59
od Marek
To je sice všechno moc krásný, ale nikdo z nás nikdy jen tak od oka nemůže vědět, jaké časování a geometrie vaček a výfukové systémy budou jeho motoru vyhovovat. Pokud nemám dynamometr, pouze experimentuju a zkouším (čímž riskuji poškození či destrukci motoru!!!) a na to jsou ty ceny extrémně vysoké!!! To je můj názor.

PříspěvekNapsal: pát bře 17, 2006 07:25
od Myso
Marek píše:To je sice všechno moc krásný, ale nikdo z nás nikdy jen tak od oka nemůže vědět, jaké časování a geometrie vaček a výfukové systémy budou jeho motoru vyhovovat.
no a to je moj najvacsi problem...takze zostavaju jedine mudre hlavy a vypocty...
p.s.: tak co marku, dokazes mi to spocitat? (aspon BY OKO :mrgreen: )

PříspěvekNapsal: pát bře 17, 2006 07:42
od Majo
Tak vyfukove systemy, to si mozes pocitat co len chces, stejne Ti je to naprd lebo jedine co sa da zohnat na normalny motor pripadne lehce upraveny nezavodny motor je 50kovy system od Madarov. Ak si nieco vyrobi niekto kto ma brzdu a ine vymozenosti sam, nech sa paci.

Stejne je aj rura z vysavaca o vhodnom priemere lepsia nez tie nase rurky co tam mame od vyroby, ktore boli navrhnute povodne pre vykon tesne nad 40kW vtedajsej 1200vky. A o vhodnosti vyfukoveho potrubia s dvomi kratkymi a dvomi dlhymi rurami ani nemusim hovorit.

S tymi vackami je to uz horsie, tam naozaj nezbyva ine ako experimentovat...

PříspěvekNapsal: pát bře 17, 2006 07:55
od Brandy
A jaka je korozni odolnost toho vyfuku? Da se to udelat z nerezu? Kolik by to stalo? A konecne, ma smysl davat neco takovyho na neupravenej motor?

PříspěvekNapsal: pát bře 17, 2006 08:10
od Majo
Moznost vyroby z nerezu tu, bohuzial, nie je.
Korozna odolnost tych striebornych dielov je dost dobra. Zvody sa sice opalili, ale zatial necerveneju.
Zato ten koncovy tlmic! Ta cierne farba je zrejme len prevozna! Neviem kolko to mam, mozno mesiac a farba je uz v tahu, veselo si kvitne, vypada otrasne neviem kolko by takto vydrzal :? Treba to natriet alebo este lepsie zohnat niekde firmu, kde sa to da nasopovat hlinikom. V Cechach taka urcite niekde bude len sa treba popytat...

Ja to mam tiez momentalne na seriovom motore. Zalezi na tom, co od toho chces. Ak to chce niekto koli zvuku, tak to ee, velmi to nebasuje :wink: Ovsem ak chces zlepsit vyplach motora, tak to vyznam ma, nebolo by vsak zel, otvorit k tomu aspon sanie...
Ak by bol este dotaz na spotrebu - u mna sa nezmenila - jazdim na LPG.

PříspěvekNapsal: pát bře 17, 2006 08:34
od Brandy
Majo, dik za odpoved. O nejakem vyfuku do budoucna uvazuju. Ten original mi pripada zbytecne poddimenzovanej a mam pocit ze brani zigulovi v rozletu. :) Ale nechci zvuk startujiciho tryskace. Shanim neco nenapadneho. Bohuzel ted nejsou penize. :( Vsechno hodlam vrazit do opravy karoserie. Co se tyce toho sopovani, urcite se najde nejaka firma, ktera to dela. Osobne vim jenom, kde delaji sopovani zinkem. Ale to, myslim, na vyfuk vhodny neni.

PříspěvekNapsal: pát bře 17, 2006 08:41
od Majo
myslim, ze zinok skor zhori ako hlinik. Ale to je len o prvom diiely a zvodoch. Inde by vydrzal. Mam to vyskusane. Na otcov Fiat Cinquecento som kupoval vyfuk origo cely pozinkovany. Na zvodoch to zhorelo, inde drzi. Uvidime co spravi hlinik.

PříspěvekNapsal: pát bře 17, 2006 08:51
od Brandy
Majo píše:myslim, ze zinok skor zhori ako hlinik

Taky bych rekl, ze to tak nejak bude. Takze, kdyz to chces nasopovat a muzes si vybrat, je lepsi to nechat tim hlinikem. Pokud to pozinkovany uz koupis je to neco jinyho. Ted me napada, ze mozna sopujou i hlinikem. Jestli bys mel zajem, muzu zjistit tel. cislo a poslat Ti ho treba SZ. Krome sopovani delaji i piskovani (plechovej disk za 50 Kc/ks, hlinikovej tusim 70 Kc) a chystali se zprovoznit praskovou lakovnu. Je to v Kladne v arealu byvale Poldovky.

PříspěvekNapsal: čtv bře 30, 2006 05:47
od Pája
Tak už sem to včera taky nasadil. 50kovej systém zakončenej Remusáckym tlumičem.
Spokojenost: Nic moc.
Zvuk: V pořádku, žádnej kravál, na volnoběh je tichej, ale když přidáš, tak je slyšet.
Výkon: Motor jde na volnoběh lehce, jako by vv něm před výměnou nebyl olej :) . Na neutrál je to dost citlivý na plyn, ale v zátahu sem žádnej extra rozdíl nespozoroval.
Problém: Někde u prvního dílu mi to podfukuje a zatim nevim kde.
Poměr cena/výkon: "uspokojivý"

PříspěvekNapsal: čtv bře 30, 2006 20:32
od Majo
Deli píše:To mas stejny system jako Majo?

Stejny system(odo mna) a stejny problem: Podfukovanie pri prvom diele. A je to dost svina, lebo je to na 99% tesnenie. Mysovi som to aj hovoril(tusim). Keby sa mi chcelo dokopat sa k tomu aby som to rozobral a nagebril na to tesnenie tmel na vyfuky. Uz sa na to chystam jak lacny sr... :roll:

PříspěvekNapsal: pát bře 31, 2006 05:36
od Pája
Je to stejný, až na ten posl. tlumič, ale to na věci nic nemění. Včera sem koumal kde to uchází a zdá se mi, že je to u hlavy ze čtvrtýho válce. A Ještě mi do svodů naráží čep řízení v plnym pravym rejdu.

PříspěvekNapsal: pát bře 31, 2006 17:39
od Myso
Little Red Riding Hood píše:pájo a prosimtě ty si ho vyřešil kde??..
ja asi tusim kam je mierena tato otazka.

takze majo kupil tie vyfuky 3ks, jeden sebe, dalsie dva mi od neho priviezol otec do BA, ja som jeden priviezol Pajovi. ale zabudnite ze poveziem este nejaky dalsi...

PříspěvekNapsal: pon dub 10, 2006 05:42
od Pája
Už sem zjistil, kde mi to uchází. Je to na tý přírubě kde se spojujou 4 roury ve dvě. Přesně mezi těma dvouma véčkama, který sou k tý přírubě přivařený. Blbě přivařený... :cry:

PříspěvekNapsal: sob srp 12, 2006 22:47
od expa
Paja,Majo,Myso ... mozete to podskrtnut, vysledny efekt co sa jazd tyka, pomer zvuk a ci je to este aktualne.
Diky chalani.