Výfukové systémy, vačky

Moderátor: Moderátoři

Výfukové systémy, vačky

Příspěvekod Majo » čtv bře 16, 2006 22:00

http://ladaclub.szm.com/50system/50sys.htm
sponzori poznaju, teraz je to tu aj pre ostatnych :)
Toto mam uz par tyzdnov na svojej 2106ke, motore 1700. Je to ladeny 50kovy vyfukovy system od Madarov, spolu so Stevom sme ho schopny zohnat. Cena tohto konkretneho kusku by bola 7800Sk(ten predny diel - od hlavy stoji 3300Sk!!!), moze sa trochu lisit, v zavislosti od kolisania meny. Ak mate zaujem, piste mi na sz, mail alebo icq. Mozem dodat do Bechyne lubovolne mnozstvo, jedinou podmienkou je aby sme ich stihli vcas objednat a vyzdvihnut. Peniaze bezpodmienecne predom na ucet, inak to nejde.
V pripade zaumu by bolo viacero variant. Aj taka kde treba upravovat tunel karoserie a aj taka co sa montuje priamo na originalne vyfukove potrubie(to je o 3000 lacnejsie).
Rovnako aj 60kovy system a aj extremny 70kovy system. Ceny by sme museli zistit, ale to uz je na ine vykony, nie co tu mame my.
Tiez by bola aj moznost brusenia vaciek, tam je cena podla zelanej ostrosti, od cca 1500 do mozno 2500sk. Ale treba dodat staru vacku, ktoru potom prerobia.
Ceny su bohuzial dost vysoke, no to je tym, ze sme sa (zatial) nedostali priamo k vyrobcovi, ale je to cez borca v jednom autoservise.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Marek » pát bře 17, 2006 06:59

To je sice všechno moc krásný, ale nikdo z nás nikdy jen tak od oka nemůže vědět, jaké časování a geometrie vaček a výfukové systémy budou jeho motoru vyhovovat. Pokud nemám dynamometr, pouze experimentuju a zkouším (čímž riskuji poškození či destrukci motoru!!!) a na to jsou ty ceny extrémně vysoké!!! To je můj názor.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5266
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvekod Myso » pát bře 17, 2006 07:25

Marek píše:To je sice všechno moc krásný, ale nikdo z nás nikdy jen tak od oka nemůže vědět, jaké časování a geometrie vaček a výfukové systémy budou jeho motoru vyhovovat.
no a to je moj najvacsi problem...takze zostavaju jedine mudre hlavy a vypocty...
p.s.: tak co marku, dokazes mi to spocitat? (aspon BY OKO :mrgreen: )
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Myso
 
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha

Příspěvekod Majo » pát bře 17, 2006 07:42

Tak vyfukove systemy, to si mozes pocitat co len chces, stejne Ti je to naprd lebo jedine co sa da zohnat na normalny motor pripadne lehce upraveny nezavodny motor je 50kovy system od Madarov. Ak si nieco vyrobi niekto kto ma brzdu a ine vymozenosti sam, nech sa paci.

Stejne je aj rura z vysavaca o vhodnom priemere lepsia nez tie nase rurky co tam mame od vyroby, ktore boli navrhnute povodne pre vykon tesne nad 40kW vtedajsej 1200vky. A o vhodnosti vyfukoveho potrubia s dvomi kratkymi a dvomi dlhymi rurami ani nemusim hovorit.

S tymi vackami je to uz horsie, tam naozaj nezbyva ine ako experimentovat...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Brandy » pát bře 17, 2006 07:55

A jaka je korozni odolnost toho vyfuku? Da se to udelat z nerezu? Kolik by to stalo? A konecne, ma smysl davat neco takovyho na neupravenej motor?
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
Brandy
 
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod Majo » pát bře 17, 2006 08:10

Moznost vyroby z nerezu tu, bohuzial, nie je.
Korozna odolnost tych striebornych dielov je dost dobra. Zvody sa sice opalili, ale zatial necerveneju.
Zato ten koncovy tlmic! Ta cierne farba je zrejme len prevozna! Neviem kolko to mam, mozno mesiac a farba je uz v tahu, veselo si kvitne, vypada otrasne neviem kolko by takto vydrzal :? Treba to natriet alebo este lepsie zohnat niekde firmu, kde sa to da nasopovat hlinikom. V Cechach taka urcite niekde bude len sa treba popytat...

Ja to mam tiez momentalne na seriovom motore. Zalezi na tom, co od toho chces. Ak to chce niekto koli zvuku, tak to ee, velmi to nebasuje :wink: Ovsem ak chces zlepsit vyplach motora, tak to vyznam ma, nebolo by vsak zel, otvorit k tomu aspon sanie...
Ak by bol este dotaz na spotrebu - u mna sa nezmenila - jazdim na LPG.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Brandy » pát bře 17, 2006 08:34

Majo, dik za odpoved. O nejakem vyfuku do budoucna uvazuju. Ten original mi pripada zbytecne poddimenzovanej a mam pocit ze brani zigulovi v rozletu. :) Ale nechci zvuk startujiciho tryskace. Shanim neco nenapadneho. Bohuzel ted nejsou penize. :( Vsechno hodlam vrazit do opravy karoserie. Co se tyce toho sopovani, urcite se najde nejaka firma, ktera to dela. Osobne vim jenom, kde delaji sopovani zinkem. Ale to, myslim, na vyfuk vhodny neni.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
Brandy
 
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod Majo » pát bře 17, 2006 08:41

myslim, ze zinok skor zhori ako hlinik. Ale to je len o prvom diiely a zvodoch. Inde by vydrzal. Mam to vyskusane. Na otcov Fiat Cinquecento som kupoval vyfuk origo cely pozinkovany. Na zvodoch to zhorelo, inde drzi. Uvidime co spravi hlinik.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Brandy » pát bře 17, 2006 08:51

Majo píše:myslim, ze zinok skor zhori ako hlinik

Taky bych rekl, ze to tak nejak bude. Takze, kdyz to chces nasopovat a muzes si vybrat, je lepsi to nechat tim hlinikem. Pokud to pozinkovany uz koupis je to neco jinyho. Ted me napada, ze mozna sopujou i hlinikem. Jestli bys mel zajem, muzu zjistit tel. cislo a poslat Ti ho treba SZ. Krome sopovani delaji i piskovani (plechovej disk za 50 Kc/ks, hlinikovej tusim 70 Kc) a chystali se zprovoznit praskovou lakovnu. Je to v Kladne v arealu byvale Poldovky.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
Brandy
 
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod Pája » čtv bře 30, 2006 05:47

Tak už sem to včera taky nasadil. 50kovej systém zakončenej Remusáckym tlumičem.
Spokojenost: Nic moc.
Zvuk: V pořádku, žádnej kravál, na volnoběh je tichej, ale když přidáš, tak je slyšet.
Výkon: Motor jde na volnoběh lehce, jako by vv něm před výměnou nebyl olej :) . Na neutrál je to dost citlivý na plyn, ale v zátahu sem žádnej extra rozdíl nespozoroval.
Problém: Někde u prvního dílu mi to podfukuje a zatim nevim kde.
Poměr cena/výkon: "uspokojivý"
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Majo » čtv bře 30, 2006 20:32

Deli píše:To mas stejny system jako Majo?

Stejny system(odo mna) a stejny problem: Podfukovanie pri prvom diele. A je to dost svina, lebo je to na 99% tesnenie. Mysovi som to aj hovoril(tusim). Keby sa mi chcelo dokopat sa k tomu aby som to rozobral a nagebril na to tesnenie tmel na vyfuky. Uz sa na to chystam jak lacny sr... :roll:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Pája » pát bře 31, 2006 05:36

Je to stejný, až na ten posl. tlumič, ale to na věci nic nemění. Včera sem koumal kde to uchází a zdá se mi, že je to u hlavy ze čtvrtýho válce. A Ještě mi do svodů naráží čep řízení v plnym pravym rejdu.
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Myso » pát bře 31, 2006 17:39

Little Red Riding Hood píše:pájo a prosimtě ty si ho vyřešil kde??..
ja asi tusim kam je mierena tato otazka.

takze majo kupil tie vyfuky 3ks, jeden sebe, dalsie dva mi od neho priviezol otec do BA, ja som jeden priviezol Pajovi. ale zabudnite ze poveziem este nejaky dalsi...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Myso
 
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha

Příspěvekod Pája » pon dub 10, 2006 05:42

Už sem zjistil, kde mi to uchází. Je to na tý přírubě kde se spojujou 4 roury ve dvě. Přesně mezi těma dvouma véčkama, který sou k tý přírubě přivařený. Blbě přivařený... :cry:
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod expa » sob srp 12, 2006 22:47

Paja,Majo,Myso ... mozete to podskrtnut, vysledny efekt co sa jazd tyka, pomer zvuk a ci je to este aktualne.
Diky chalani.
VAZ 2107 ... kdyz milujes, neni co resit ;)
Uživatelský avatar
expa
 
Příspěvky: 130
Registrován: čtv pro 09, 2004 15:54
Bydliště: Bratislava

Další

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků