Moderátor: Moderátoři
Dalibor29 píše:Děkuju. Jedná se mi o to, že ten starší pedál bude mít větší stabilitu, jelikož je připevněn k podlaze. A taky, čím víc ,,dole" ho budu mačkat, tím větší bude jeho odpor.
radek mb píše:Dalibor29 píše:Děkuju. Jedná se mi o to, že ten starší pedál bude mít větší stabilitu, jelikož je připevněn k podlaze. A taky, čím víc ,,dole" ho budu mačkat, tím větší bude jeho odpor.
Přiznávám se bez mučení, že nechápu, proč by měl být a v čem, pedál plynu, vedený shora, nestabilní. Ani mi není jasná přímá úměra " čím víc dole, tím větší odpor". To snad leda kvůli koberci.
To, že jde pedál až příliš volně, patrně působí slabá pružinka nebo její úplná absence na táhlech u karburátoru.
Vašátor píše:... Pokud jde pedál plynu lehce, nepřijde mi to moc normální. Jedna pružina by měla být v motorovém prostoru poblíž výstupu pedálu z interieru, druhá pružina pak u karburátoru (na druhém konci táhla).
Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků