Jako dá se udělat všechno, ale jak už psal Jelen, úprava nebude jednoduchá. Už jen přizpůsobit podběh pro jinou šířku blatníků ... Navíc i když to auto bude vypadat pěkně, bude pořád jen zbastlenec, který z historického hlediska nemá žádnou cenu. Tudíž i prodejní cena bude skoro na nule. Trh s veterány má jednu nespornou výhodu - ceny jdou stále nahoru. Sice pomaličku, občas na chvíli klesnou, ovšem peníze které dáš za pěkný kousek, dostaneš vždy zpět - budeš-li se o auto dobře starat.
Další nevýhoda přestavby je ta, že peníze které za přestavbu dáš budou stejné, né-li mnohem vyšší, než když koupíš rovnou zachovalý kousek Fiatu. Není to nijak nedostatkové zboží, stále se dají sehnat, vyrobených jich bylo hodně.... rozhodně radím počkat na pěkný kousek a raději si připlatit, než se pouštět do úprav, které z 90ti % končí ve šroťáku. Vidíme to dnes a denně ... teď hodlá zlikvidovat své nedodělané auto Atex, cca před měsícem Lada Rider ...
A opět další poznámka ... čas, který věnuješ přestavbě, je lepší věnovat brigádě a čekání na pěkný kousek.
Moje rada: nevymešlet hovadiny, čekat ... čekat ... čekat ... koupit pěkný Fiat, radovat se z běžné údržby a projížděk ve slunečném počasí.
P.S. Před cca rokem a půl jsem tu nabízel velice pěkný Fiat 125p za velice pěknou cenu. Bohužel ho zde nikdo nechtěl, tak nakonec skončil u překupníka ...