Stránka 10 z 12

Napsal: sob čer 03, 2006 17:42
od Yellow01
Někde o kus zpátky byla zmínka o posilovači za 14 000,-

Napsal: sob čer 03, 2006 20:47
od Tomik
ano posilovač řízení se bežně nechaval sehnat kolem 10 000 - 15 000kč,davalo se to tam z nivy . tušim že se musel posunout posilovač brzd víc do predu,a na klínak se musela hodit pumpa

Napsal: sob čer 03, 2006 21:58
od capodrak
Tomik píše:ano posilovač řízení se bežně nechaval sehnat kolem 10 000 - 15 000kč,davalo se to tam z nivy . tušim že se musel posunout posilovač brzd víc do predu,a na klínak se musela hodit pumpa
tak to bude asi ten druhej typ :wink: tenhle by měl byt hned za volantem a elektricej

Napsal: ned čer 04, 2006 09:40
od Tomik
ja vim,ale ten elektrickej se mi zda jako hloupost,dyt je nesmysl neco tak obrovskeho cpat mezi nohy.dyt v pripade nehody te ta krabice rozdrtí.to si radsi za stejnou cenu pořidim to klasicky servo

Napsal: ned čer 04, 2006 11:01
od Trevor
Hydraulicky som videl tento tyzden v slovlade bol namontovany na jednej nive. Bola tam nejaka upravena remenica na kluke a pumpa nad olejovym filtrom plus nadrzka s olejom a samotny domcek ale ten som nevidel lebo tam bola akurat rezerva. Ten posilnovac brzd bol fakt nejako divne urobeny. Urcite to nebola origo konzola bol asi 20cm od karosesie co asi bezne nebyva. Celkom sa mi to riesene pozdavalo dokonca lepsie ako tento elektricky lebo to je potom pri pedaloch dost tesne

Napsal: ned čer 04, 2006 12:38
od capodrak
Tomik píše:ja vim,ale ten elektrickej se mi zda jako hloupost,dyt je nesmysl neco tak obrovskeho cpat mezi nohy.dyt v pripade nehody te ta krabice rozdrtí.to si radsi za stejnou cenu pořidim to klasicky servo
no vono to tak velký zase není byl tady obrázek a v poohdě se to vešlo :wink:

Napsal: ned čer 04, 2006 15:08
od Nulašestka
Tu elektriku bych nebral ze dvou důvodů.Jednak je to vskutku velmi nahňácané pod volantem a jednak elektrické posilovače nemám ze srdce rád,protože řízení je pak nemastné neslané.Co jsem měl tu možnost porovnat tak hydraulika poskytuje mnohem lepší kontakt s koly a vracení volantu.Nevím,třeba řízení v Octavii II,která má elektrohydrauliku,mě vyloženě nesedlo...

Napsal: ned čer 04, 2006 19:44
od Little Red Riding Hood
zas ten elektrickej ti nebude ubírat výkon..

Napsal: ned čer 04, 2006 20:06
od Myso
Little Red Riding Hood píše:zas ten elektrickej ti nebude ubírat výkon..
to teda bude, ked zatazis altik tak ti vykon uberie. a aj tak posilovac snad ubera vykon len pri zatacani, nie? no a pri sprinte tahas rovno...

Napsal: ned čer 04, 2006 21:58
od Trevor
No ci je to hydraulicky alebo elektricky, kazdy si z motoru nieco potiahne. Absolutne nemam predstavu ze co taky elektricky posilnovac zhltne prudu ale asi dost a nebolo by odveci tam mat aj silnejsi alternator. Budes tocit na mieste tak otacky pojdu dolu. A to este nehovorim ze co bude v zime ked budes mat aj svetla pustene.

Napsal: pon čer 05, 2006 09:24
od Jarda
Pokud je mi známo, tak hydraulický posilovač žere výkon stále - čerpadlo je poháněné řemenem. El. nebo el.hydraulické žere výkon jen když se zatáčí. To považuji za velkou výhodu. Druhou výhodou je, že u elektrického (el.hydr.) se snadno mění účinnost posilovače v závislosti na rychlosti auta.

Napsal: pon čer 05, 2006 20:18
od Trevor
No ja by som tiez bral elektricky ale ako tak pozeram na tie fotky tak je to dost velke kua to ma ako tak odradza. Nedaj boze ze by si narazil ale to uz sme .....

Napsal: stř lis 21, 2007 03:26
od OndrejGTi
Jarda píše:..hydraulický posilovač žere výkon stále - čerpadlo je poháněné řemenem. El. nebo el.hydraulické žere výkon jen když se zatáčí...

presne tak, stale sa toci cerpadlo

Myso píše:...to je vysada predokoliek ze ti dokazu zlomit ruku...

tak toto by ma zajuimalo ako si myslel, mozno sa nieco naucim

Napsal: stř lis 21, 2007 09:45
od Myso
OndrejGTi píše:
Myso píše:...to je vysada predokoliek ze ti dokazu zlomit ruku...

tak toto by ma zajuimalo ako si myslel, mozno sa nieco naucim

boooze neviem co si to zas vyhrabal a v ktorej dobe davnej som to napisal, ale zrejme som to myslel tak ze ked sa vytoceny volant pri rozjazde samovolne vracia a nahodou mas niekde ruku kde nemas mat tak ti ju to moze pekne seknut...

Napsal: stř lis 21, 2007 09:56
od Majo
zlomeny prst u predokolky je normalna vec. Ked ma kamos videl ako soferujem zigula - ze drzim volant jednym prstom kdesi vnutri obluka, tak ho zalial studeny pot a neprijemne spomienky :mrgreen:
Ono je to hlavne pri prudkom rozjazde s vytocenymi kolesami, volant ma naramnu silu na rovnanie, nepripraveneho to neprijemne zaskoci...