Příprava směsi

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Pavel V.
Příspěvky: 265
Registrován: úte zář 30, 2008 17:53
Bydliště: Loucká u Velvar
Kontaktovat uživatele:

Re: Příprava směsi

Příspěvek od Pavel V. »

patmat1928 píše:Hlavně se mi jedná o VÝKON,VÝKON a zase VÝKON,proto jsem tam chtěl čtyřkomorovej karbec.
Nechci tam dávat žádnou chcíplotinu od ŠKODY(hlavně Favorit-elektronicky řízený karburátory jsou největší SHIT!!).
Jen chci vědět jestli ten Holley ten motor nepřechlastá.
Ten karbec je dělanej na závodní motory a tušim na motory o objemu 3500 cm3.
Novej stojí asi 6000 kč + náporový scoop(klapky) asi 3500 kč.
Weber 40 dcoe nebo 45 by mě vyšel asi na 5000-10000 kč,takže docela pálka. :(


:shock: :roll: My tady máme milí Excelentní Tuzere v autě každej dva až tři tyhle karbece a proto ti tu všichni odpoví jak to udělat aby se auto neuchlastávalo :roll: :roll: Cpát do auta (mimochodem víme co máš za auto???) s ruským motorem americkej karbec a řvát výkon výkon výkon umí jen.... píp který píp že si nevidí na špičku nosu.

Já měl vždycky pocit že místní Tunnig parta jsou Cvoci, tímto se jim omlouvám, a niž bych podporoval jejich nadšení hodlám jej respektovat.
VAZ 2102 zvaný Žíža
Uživatelský avatar
Marek Doležal
Příspěvky: 146
Registrován: pon pro 29, 2008 00:06
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Marek Doležal »

Rád bych dodal že větší karburátor se nerovná bohatší směs, neboť každý karburátor je nastaven tak aby míchal palivo s benzínem v poměru plus-mínus 1:14,5....Navíc právě opak může být pravdou. Motor s menším obsahem válců ( a to podstatně :P ) nemusí vytvořit dostatečný průtok vzduchu na to aby karburátor mohl správně pracovat a to především v malých otáčkách.
Oči se ti vykulí, až uvidíš Žiguli !
http://marad.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

najlepšie výkon zdvihneš buď objemom, alebo prepĺňaním, prípradne kombináciou. Potom k tomu treba vychytať vačku (napr. bez strihu k turbu...) a vychytať krivku predstihu na brzde pomocou imf...... a k tomu kanáliky na hlave, kompresný pomer a tak ďalej milión vecí. to je asi tak uplne zhruba, ako by som postupoval ja. A to s tými dusíkom plnenými ventilmi ma fakt pobavili :mrgreen: robíš z lady plnohodnotný dragster? turbo na každý valec? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: inak, predbehol si zigula01, a to o riadny kus :lol:
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3465
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Marťas »

Osobně bych VÝKON řešil takto, po chvíli hledání určitě najdeš i opravdovou AMERICKOU trysku.
Přílohy
tryska_08.jpg
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

:weedman:
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

:laughing3: :laughing3: :laughing3:


Jak to tak sleduju, tak tohle bude ještě výživnější téma, než žigulovo. :finga: :lol:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

na hlody určite, no neviem či aj vytrvalostne to zakladateľ vydrží :mrgreen: :mrgreen: :P
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11031
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Marťas píše:Osobně bych VÝKON řešil takto ...
:mrgreen: Tak za toto by ti měl patmat1928 udělit helpíka ... normálně ležím pod stolem :mrgreen: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Veverka

Příspěvek od Veverka »

Ted mě napadlo napasovat tam karburátor z toho Kirovce :lol: ....nebo Zila 131
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

To patmat1928:

Z tohodle příspěvku bys měl vycházet. Ostatních, co si neuměj nastavit ani sériovej motor, natož pustit se do zvyšování výkonu, si nevšímej:

Marek Doležal píše:Rád bych dodal že větší karburátor se nerovná bohatší směs, neboť každý karburátor je nastaven tak aby míchal palivo s benzínem v poměru plus-mínus 1:14,5....Navíc právě opak může být pravdou. Motor s menším obsahem válců ( a to podstatně :P ) nemusí vytvořit dostatečný průtok vzduchu na to aby karburátor mohl správně pracovat a to především v malých otáčkách.
VAZ 1800kk na prvočinitele
patmat1928
Příspěvky: 62
Registrován: pát čer 25, 2010 11:21
Bydliště: Praha

Příprava směsi

Příspěvek od patmat1928 »

To by chtělo zvýšit přísun vzduchu a potom paliva. Nápady?????????????? :?: :?:
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

mám někde ve stodole velký větrák ze seníku, rozměry by měly sedět na velikost kapoty, přišroubovat a vzduchu bude dost
patmat1928
Příspěvky: 62
Registrován: pát čer 25, 2010 11:21
Bydliště: Praha

Příspěvek od patmat1928 »

Ten větrák nevim???
Takovej levnej tunig mě napad (použít koleno o velkém průměru a nasadit hona karburátor a mezi to dát plochej filtr.Udělat do kapoty díru.)
Levný+mucholapka na poldy :roll:
jakke
Příspěvky: 658
Registrován: ned črc 01, 2007 19:16
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakke »

To je uplně uprava o ničem . Ani to nepoznáš. A bude to vipadat hrozně . :|
zigul01
Příspěvky: 2048
Registrován: pon úno 11, 2008 16:47
Bydliště: Nechanice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zigul01 »

:lol: no comment :lol: vyřízni do kapoty díru a dej tam koleno od kamen
Lada je nejlepší auto na světě a budu ji mít furt !!! LADA IS THE BEST CAR!


lada 21044 1700i
_____________________________________
LADA 2101.1200 (nastupuje 1600rs)
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“