od Ondra 07 » sob kvě 15, 2010 15:58
Petr HC píše:Vždy však jde o klasickou regulaci PID
Jo to mi neco rika, myslim ze jsem z toho delal loni zkousku... Ale to preprogramovani RJ neni jen tak, je k tomu zapotrebi hlavne nejaky komunikacni rozhrani a to stoji par tisic, pak jeste znat soft a umet ho spravne upravit. U souteznich motoru se pouzivaji plne programovatelne RJ (nejaka amerika), ktery se daji pouzit na jakykoli motor a soft mechanici vytvori a naladi primo pro konkretni motor, zvolene pneu a profil trati. A samozrejmne behem nekolik minut muzes nahrat jinou palivovou mapu nebo zmenit charakt. zapalovani a ze soutezaka udelat traktor.
Moznosti programovani RJ seriovych vozu jsou dost omezene, na skodatechwebu, jsem cetl clanek o oturbeni 1.3MPI. Se stejnym vysledkem jako mel Turbozigi, prestoze nastavil velikost vstriku na 500%, kdyz 100% je serie tak kdyz
turbo zatlacilo vzduch byla smes chuda a motor se prehrival a pomalu ale jiste smeroval do pekla.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...