Dneska jsem se odhodlal k větší opravě zadní nápravy. Výměna zadních ložisek, obložení, bubnů a diferenciálu. Zadní ložiska jsem dával TIMKEN za 150,-/ks, výměna ložiska na poloose nakonec nebyl takový problém, jak jsem se obával. Staré ložisko i kroužek dolů flexou, potom nalisovat ložisko, kroužek nahřát na 300* na vařiči a pěkně nalisovat. Bezproblému. Jedno ze zadních ložisek už bylo rozpadlé, ačkoliv na autě to nevypadalo. Nevěřil bych, že zadní ložiska mohou tak způsobovat plavání auta...po výměně perfektní, před výměnou nad 100km/h to udržet v pruhu bylo složitější.
Diferenciál mám nyní s převodem 4,44 se samosvorem 70% od VAL-racingu...po první testovací jízdě se mi to jeví jako zábavné, uvidíme
.
Díky příznivému kurzu rublu jsem taky koupil novou převodku řízení, jízda téměř bez vůle v řízení je velký nezvyk.
Přední náprava dostala komplet nové čepy Lemforder a čepy řízení sovětské originály.
Do konce roku je v plánu ještě 5-kvalt a nový motor 1.9(84x84)...