Já to popíšu takto.
Měl jsem na věži dva pupínky. Oba ty pupínky jsem propíchnul šrouvovákem a kdybych se snažil, tak se tam vešla i ostrá strana kladiva. VYhnije to tam pokaždé tak, že to je jako když tu věž podřízneš - jako když si podřízneš krk - nezkoušej to.
To co tam máš ty je druhá půlka pravdy, a sice díra po dorazu ramene. Tu tam má každý druhý, ikdyž tvrdí že ne
Patří to vyřezat tak daleko, dokud to nebude zdravé a zavařit tak 1,5 plechem. Že to shnije je normální, jsou tam an sobě tři vrstvy plechu, do toh oje díra a různé spáry. Takže až na to budeš pasovat nakonec tu konzoli dorazu, díru v ní zavař plechem a vystříkání dutin udělaj dírou pro gumu dorazu, nebo zevnitř.
Jak naznačuje mayo, je to jedna z poněkud důležitých nosných částí, tak je dobré toto nepodcenit. Ale taky su toho nezraň, až to budeš rozdělávat. V tomto stadiu už budeš sundávat ramena i pružinu a právě pružina umí zabít člověka, takže svázat, nebo stáhnout stahováky.
Tohle jsem lepil já jako rychlou provizorku - a dnes už bych to dělal jinak...
http://mkbrno.rajce.idnes.cz/VAZ_2101_oprava_vezi/