VAZ-21061 & 2106

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od Cory »

Neviem ci je uplne dobre simulovat motoru nizku teplotu. Rj potom dava viac paliva, ale urcite tam bude nejake dalsie obmedzenie spojene s nezahriatym motorom (iny predstih, volnobeh atd). Skor by som uvazoval nad väčšími vstrekmi.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od luboš »

Já to udělám jen abych vyzkoušel jestli to pojede líp. Potom bych to řešil zvýšením tlaku paliva.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od luboš »

Regulátor tlaku mam už hotovej, zvednul sem ho o 0,5Bar. Konečně to šlape jak má a hlavně to pořádně táhne :twisted: .
http://lubos202.rajce.idnes.cz/Motor_1.7/#DSC00319.jpg
Byl jsem na tuning sraze v Pardubicích tady je pár fotek: http://lubos202.rajce.idnes.cz/Tuning_sraz/#.
Niva je už prodaná do dobrejch rukou :)
Přílohy
CIMG2322.jpg
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od luboš »

Ahoj, mám pár nových změn udělal jsem generálku podvozku tady je pár fotek http://lubos202.rajce.idnes.cz/Podvozek/. Další věcí je Turbo fotky tady http://lubos202.rajce.idnes.cz/Turbo_a_Chip/ budu postupně doplňovat.
Hlavu použiju nesníženou 21011 při plnícím tlaku 0,5Bar jsem si spočítal že kompresní poměr přeplňovaného motoru bude 11:1, těsnění použiju nějaké lepší. Samozřejmě budu dělat chiptuning Epromku mam už objednanou :)
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10491
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od Luděk Musil »

Good & nice job! L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
dvk
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od dvk »

Paráda :thumbleft:
Ten podvozek musel dát práce ... spousta krásné pohodové čisté práce :D
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
balu
Příspěvky: 440
Registrován: úte říj 16, 2012 19:29
Bydliště: Mlada Boleslav

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od balu »

super kara
Mitschubischi l 200 1998, ford focus 2008,porsche 924. 1979 http://balu200.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Michal2101
Příspěvky: 208
Registrován: stř črc 16, 2008 12:25
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od Michal2101 »

Moc pěkný ;) Jsi vážně šikovnej
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od luboš »

Díky ten podvozek byl náročnej moc mě to nebavilo ležet na zádech a špachtličkou drbat gumoasfalt, dělal jsem i předek ale to sem už nefotil. K tomu turbu už je na motoru, řeším jaké těsnění pod hlavu nechám si ho vyrobit tady http://www.kalina.cz možnosti jsou klasické z nějakého kvalitního německého matroše nebo opláštěné kovem ale mam obavu jak by to těsnilo. Originální těsnění má tloušťku 1,8mm já si nechám vyrobit 2,0mm abych ještě snížil kompresní poměr. Další věc kterou řeším je vedení vzduchu od turba do motoru. Škrtící klapka má vnější průměr 50mm od ní vedla k filtru trubka s průměrem 60mm, mohl bych udělat od turba ke klapce vedení 50mm nebylo by to málo? (zatím nebudu dávat chladič vzduchu vedení bude krátké).
Pokud s tím má někdo zkušenosti uvítal bych nějaké rady :) .
Přílohy
turbo.JPG
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Veteranista
Příspěvky: 526
Registrován: sob led 14, 2012 13:33

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od Veteranista »

Z čehopak máš turbo?
Záškodník od škodovek

Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od MartasBrno »

Jsem zvědavý co na to předstih, resp. oktanový nárok vůči té teplotě směsi.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od Cory »

Predstih si snad ošéfuje RJ, alebo sa mýlim?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od MartasBrno »

Asi nemýlíš, no zajímavé to myslím ještě bude.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od luboš »

Turbo je Garrett T15 používá se pro motory vw 1.9TDI. No a předstih si srovná čidlo klepání, nebo já srovnám RJ :D epromku mam už koupenou 27C512 nemá na to náhodou někdo programátor?
Teplotu směsi budu sledovat přes diagnostiku zatím byla 65° tak se uvidí. Další poznatek těsnění pod hlavu na 1.6 má tloušťku 1,8mm a na 1.7 jenom 1,3mm já budu mít oboustranně oplechované těsnění 1,5mm.
Přílohy
vejfuk.JPG
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od luboš »

Tak už je to skoro hotové. Mám stažena data z RJ ale co s tím? :D. Program na chiptuning mi našel několik map bohužel nejsou tam hodnoty ani k čemu slouží. Taky jsou http://lubos202.rajce.idnes.cz/123/ netuší někdo co by mohlo být co?
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“