Hoši hoši, to je pěknej bordel. U mě to bylo vždy napoprvé a dokonce i u 2105 zazněla pochvala, což bylo s podivem. Paradoxně největší křeč byla na podzim u Focusu, kdy nejdřív na emisích bylo mrzuto, až po třech minutách tůrování se katalyzátor vzpamatoval, aby sloupce spadly do zelené. Pak byly moc vysoké volnoběžné otáčky, načež jsem se jal šperháku a šroubováním původně zaplombovaného šroubku na volnoběžném ventilu začal volnoběh upravovat na požadovanou hodnotu. Technik strnul v takovém úžasu, jako když něco podobného u auta vyrobeného po roce 2000 nikdy neviděl. Ale povedlo se. No a ve finále se v lehkých závadách objevilo, že je podvozek opatřen silnou vrstvou nátěru. Že jsem to radši nenechal shnít. Ale tak chápu, že se kryjí, nikdo z těch techniků nemůže vědět, co pod tou barvou skutečně je.
Jardo - nechť už to tentokrát vyjde