Martinova samovolně konvergující nulajednička
Moderátor: Moderátoři
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
No ty věže jsou chuťovka teda
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
cúvacie svetlo sa dávalo na 2101 odkedy sa do nich mkontujú palubné dosky čo majú paluby ako 011 ale namiesto imitácie dreva stále ten strieborný pás. to mohlo byť tak niekedy v roku 1974,1975. čo sa týka zapojenia toho svetla do prevodovky treba dať to čidlo na spiatočku myslím. každopaádne tá páčka tam na mňa pôsobí divne skoro jak kvalt páka na trabante alebo wartburgu. ja by som ju dal preč. aa trochu OT a tá zelená 01 sa má ako?
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
DVK, líbí, nebo nelíbí?
Ta couvačka je pro mne fakt nejjednodušší takhle. Já tam tu páčku prostě měl kvůli tomu ostřikovači, tak jsem ji jen přidal funkci. Jinak ona je fakt tenoučká, jen ten držák je trochu hamatnější.
Jo a ta zelená je stále uchovaná v suchu, chladnu a temnu. Letos ani jednou nevyjela, tedy bohužel, mrzí mne to, ale bude muset vyjet alespoň jednou nebo dvakrát, abych mohl něco přestěhovat.
Ta couvačka je pro mne fakt nejjednodušší takhle. Já tam tu páčku prostě měl kvůli tomu ostřikovači, tak jsem ji jen přidal funkci. Jinak ona je fakt tenoučká, jen ten držák je trochu hamatnější.
Jo a ta zelená je stále uchovaná v suchu, chladnu a temnu. Letos ani jednou nevyjela, tedy bohužel, mrzí mne to, ale bude muset vyjet alespoň jednou nebo dvakrát, abych mohl něco přestěhovat.
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
No, líbí, nelíbí, prostě masakr zhnité
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
nafoť tú zelenú na svetle. mal by si s ňou tiež jazdiť takéto stánie jej nesvedčí to je ako keby si nádhernú ženu zatváral doma aby ti kolo nej nechodili zvedavci a neslintali
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
DVK, co bys chtěl po 40 letech... Rok 72, celý život to jezdilo v Brně... když sem se narodil, toto už mělo odkroucených 12 let celoročně. Mimoto, byl jsem se podívat na několik podobných vozů a je to némlich to samý, akorát to majitel nepřizná nahlas, bo by ho z toho asi jeblo. Stačí překonat vrstvy blata a asfaltu a je to. No takže já to přiznal, vyřezal, zavařil, ponatíral, ošetřil a su klidnej jako nikdy předtím. Spíš mi možná zkus zhodnotit styl opravy...
mayo, sz.
mayo, sz.
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
No, styl opravy ... já nejsu bůhvíjaký odborník, teďkom o víkendu jsem taky kolem věží vařil a hluboce smekám před všemi, kteří se do karosařiny vůbec pouští a jakkoli to posoplí dokupy (A jestli je to ještě baví, tak to nedovedu nazvat jinak než sadomasochizmus ). Ale díky tvojím fotkám jsem se inspiroval a taky zavařil ty díry nad dorazama. Takže za mě hodnotím pozitivně
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
Dobrý, to beru s radostí
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
Jupí konečně jsem dodělal ekonomizér. Chodí to dobře, akorát to bude chtít poladit směs, "jehla" má asi mírně odlišný profil než původní, tak to je asi malinko chudší... ale když jsme zkompletoval sací trakt, tak to prakticky nešlo poznat. Uvidíme co na to provoz. Šroubováček vozím sebou.
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
Gratuluju
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
Tak auto bez úhony přežilo výlet o víkendu Brno - České Budějovice a okolí a zpět. Dálniční provoz ujde, pětka chybí, udržet a jet se dá dlouhodobě (Brno - Humpolec) max. asi 110 - 120, pak to přestává být pohodlné. Do kopce jsme předjížděli kamiony, s kopce všechny kteří se nechali . Trochu si to ale bere olej, bude to chtít malinko pozornosti. Ekonomizér asi funguje, nevím o něm, no a spotřebu sem psát nebudu, protože to potřebuje ještě trošku seřídit. Každopádně na laku se stále tvoří takové ty obrovské kapky jak palec a kutálí se po autě sem a tam. Vždycky když ráno vyjedu, všici už mají plechovky suchý, no a já jen vyjedu do silnice a při prvním zabrzdění mi přes sklo chlejstne deci vody ze střechy. Je to docela nezvyk... Čekám, že se to umeje, a vono furt nic, asi až na jaře...
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
Hurá, modrej se dočkal repase hřející spínačky, je jako nová až na kontakt 50, odpory okolo 1 mOhm Fotka není, prootže by byla jen fotka kontaktů "po". Fotku "před" jsem nějak nezvládnul logisticky. Mimochodem, taky docela pomohlo zapojit ji správně, aby proud netekl přes dva kontakty do serie , což zase logisticky nezvládl předchozí majitel.
Jsem spokojený.
P.S.: Jo, toho oleje to vzalo podle účtenek asi tak 1,5l / 7000km. Asi žádná trága. Máte to taky tak?
P.P.S.: Zelenej nakonec vyjel z garáže, kromě toho objel půlku čtvrti, dočkal se dofoukání gum, vyvětrání na sluníčku...
Jsem spokojený.
P.S.: Jo, toho oleje to vzalo podle účtenek asi tak 1,5l / 7000km. Asi žádná trága. Máte to taky tak?
P.P.S.: Zelenej nakonec vyjel z garáže, kromě toho objel půlku čtvrti, dočkal se dofoukání gum, vyvětrání na sluníčku...
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- radek mb
- Příspěvky: 5188
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
To je, myslím si v pohodě. Za velkou spotřebu oleje považuji víc jak litr na 1000 km.MartasBrno píše:P.S.: Jo, toho oleje to vzalo podle účtenek asi tak 1,5l / 7000km. Asi žádná trága. Máte to taky tak?
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
Radku, díky. Je fakt, že vím o autech, která takhle žerou, ale to fakt není etalon dokonalosti. Můj sen bylo, abych mezi výměnama nedolíval, ale to se jaksi nekonalo, resp. po výměně jsem neměl hladinu na maximu. Teprve nedávno jsem se dočetl, že u žigula by vyšší hladina měla pomoct k nižší spotřebě oleje, což mně překvapilo.