>Vašátor: souhlasím, barva přímo na plechu je k ničemu. U Trabanta jsou tímhle způsobem nalakované drobnosti v motorovém prostoru, a i přes minimální zátěž laku jsou všechny rezavé.
-- Pod dvojsložkovou základovku se nepoužívá zinková barva?
S kamarádem jsme podnikli poslední letošní asi 10km jízdu se žlutou. Zalíbilo se mu ježdění v Ladě, a tak jsme se domluvili, že když náhodou seženu lepší, jednu mu nechám jen tak na ježdění (NE ničení - nakonzervovali bychom rezavá místa vazelínou a seřídili/dali seřídit motor - spíš by byla renovace odložena). Chvíli jsem řídil i já, samozřejmě mimo silnici, a poprvé jsem jel se zařazenou dvojkou
.
Přední díl výfuku je děravý nebo povolený, takže se na nás podezíravě dívalo pár lidí co to vidělo - při přidání plynu se ozve hlasité "vzyyym"
http://www.youtube.com/user/smradlavejt ... qr6wEFOnWgNakonec jsme nalili do válců trochu oleje a protočili motor, aby byl připraven na zimu.
Zvláštní je, že nad svíčkami je číslo začínající 21011 - že by tam byl jiný motor? Předchozí majitel o tom nic neví, protože nedělal přepis. Sehnal krátce po koupi Lad Tatru 603 a už to neřešil. Ale pokud s tím nebudou úřední problémy, moc to nevadí - jede moc pěkně, výborně brzdí, je oproti novým autům úžasně pohodlná a má hezký zvuk klaksonu. Navíc vevnitř nesmrdí moderní plasty, ze kterých se mi dělá špatně. To je podle mě dost důvodů k opravě, jakkoliv bude náročná.