Napsal: pon zář 26, 2005 15:05
přemýšlím kolik tisíc otáček má ještě nad tou horní hranicí té díry. 12 000 točí F1Pool píše:MZ píše:...asi netočí, když tam má díru
Ale s takovým rozsahem otáček nepotřebuje ani převodovku!
přemýšlím kolik tisíc otáček má ještě nad tou horní hranicí té díry. 12 000 točí F1Pool píše:MZ píše:...asi netočí, když tam má díru
Ale s takovým rozsahem otáček nepotřebuje ani převodovku!
Pátrač píše:přemýšlím kolik tisíc otáček má ještě nad tou horní hranicí té díry. 12 000 točí F1
Pšenda píše:To ti na běžný provoz stačí jednička.
dusin píše:Stačí vyhodit motor a namontovat turbínu ku příkladu z turboletu
Pool píše:dusin píše:Stačí vyhodit motor a namontovat turbínu ku příkladu z turboletu
Proč nee? Do Bechyně dorazíš za pár sekund a budeš mít dost času na přistání, pokud tam nebudou zavazet nějací chuligáni s autama (nebo pokud Tě nesestřelí AČR) Horší to bude v městským provozu
dusin píše:V městskym provozu budeš jezdit jenom na volnoběh(5-6 tis ot/min)
Koko Loko píše:Pokud by vyšel čas, tak jen změřit tlaky, neb svíčka na I. válci bývá značně zaolejovaná, byť funkční plochy bývají celkem béžové. A možná dáti větší pal. trysku na II. komoru, ale to jen v případě, že by jsi se opravdu nudil a neměl nic lepšího na práci, jsem plně spokojen s předchozím nastavením, ale chtělo by to trošku více síly.
BA3 píše:A na co ???? Po namontování OZONA nemáš šanci
Koko Loko píše: Marek to natryskování srovnal s osazením Š105, já si ty hodnoty nepamatuji, takže Marku prosím doplň pokud si vzpomeneš.