Stránka 1 z 11

Classic-oldtimer.cz Renovace veteránů, opravy LADA ...atd

PříspěvekNapsal: ned úno 27, 2011 14:47
od Vašátor
Classic-oldtimer.cz

Webové stránky: www.classic-oldtimer.cz
Facebook: http://www.facebook.com/pages/classic-oldtimercz/269990472275
Ceník pro vozy Lada 2101x - 2107x na konci příspěvku

Jak již většina z Vás zjistila, zabývám se se svým bratránkem renovacemi klasických historických vozidel. Jelikož na naší dílně v poslední době končí čím dál více žigulíků, rozhodl jsem se napsat ceník základních prací. Dotazy na práce mimo ceník směřujte zde, SZ nebo email. Krom generálních oprav převodovek a diferenciálu zvládáme vše, včetně výměny gufer ventilů bez sundání hlavy motoru.

V případě zájmu mohu auto vyzvednout v Brně, odvézt jej na dílnu, provézt opravy a opětovně jej dovézt do Brna. Pokud se domluvíme na vyzvednutí v pondělí večer a vrácení v pátek odpoledne (u oprav stihnutelných v tomto termínu), je převoz zcela zdarma. Jedinou podmínkou je mít palivo na 90km.

V ceníku je pro oficiální členy Ladaklub CS, o.s. započítána sleva 20%. V případě opravy jiného vozidla, než je Lada, je pro oficiální členy počítána sleva 10%. Momentálně se snažíme naše podnikání rozjet naplno, zatím máme relativně nějaký čas, tudíž jsou i tak ceny nastaveny velice nízko – a to jak pro vozy Lada, tak i pro moderní vozy či renovace veteránů.

Naší vizí do budoucna je zaměření se převážně na renovace anglických historických vozidel a to např. Rolls-Royce, Bentley, Triumph, Jaguar, MG … atd. Nicméně máme zkušenosti i s vozy bývalého východního bloku jako např. Škoda, Trabant, Tatra, Volha, VAZ … , západního bloku jako např. Auto Union, Fiat, Ford, Ifa, Mercedes, Renault … a dále i s Japonskými sportovními vozy 80-tých let jako např. Isuzu, Mitshubishi, Toyota… Více o nás na našich webových stránkách.

Provádíme rovněž servis a opravy moderních vozů všech značek, na které rovněž nabízíme náhradní díly za velmi výhodné ceny: např. kompletní sada klikových ložisek Chrysler PT Cruiser: dealer Chrysler 25 000kč, u nás 10 000kč – značka GM.

Frézování hlavy válců – rovnání/snižování, super povrch.
cena 250,-Kč, na počkání (do 60ti minut) cena 330,-Kč, ceny včetně DPH, pro nečleny se cena zvyšuje o 20%.

PříspěvekNapsal: čtv bře 10, 2011 12:25
od Sid
Ja by som si dovolil položiť hneď prvú otázku: Dokázali by ste spraviť kompletné nastavenie geometrie na lade.

PříspěvekNapsal: čtv bře 10, 2011 23:01
od Vašátor
Sid píše:Ja by som si dovolil položiť hneď prvú otázku: Dokázali by ste spraviť kompletné nastavenie geometrie na lade.

Samozřejmě :wink: . Ovšem cena bude závislá od počtu hodin, poněvadž kompletní nastavení geometrie závisí rovněž na povolení několika, většinou velmi zarezlých, šroubů.

PříspěvekNapsal: pát bře 11, 2011 12:28
od Sid
Hlavne že to viete urobiť. Neviem, kedy to bude treba, ale asi až tak koncom roka. Ako sa potom objednať a koľko sa čaká? Kde treba auto priviezť.

PříspěvekNapsal: pát bře 11, 2011 12:49
od Vašátor
Dílnu máme 45km od Brna, směr Praha. Pokud všechny šrouby rozhýbeš tak, aby je šlo povolit, ušetříš nějaké peníze, čímž i čas strávený na dílně. Jak to bude aktuální stačí napsat email, dohodneme termín, geometrii není problém udělat během dne.

PříspěvekNapsal: pát bře 11, 2011 13:00
od Roman
V Bratislave je (resp. bol - uz som ho davno nenavstivil) clovek, ktory bol ochotny spravit geometriu na ziguliku. Ale ako podmienku si daval - vymenene vsetky capy, dobre silentbloky na ramenach a rozhybane srouby na ramenach a vlastne podlozky. Majo raz menil cap u neho pred dielnou :D

PříspěvekNapsal: čtv dub 14, 2011 21:51
od Panthymaeus (Honza)
Zajímalo by mě zda by byla nějaká sleva při vyvařování celé kastle 2104.
Tím tedy myslím čelo, přední blatníky, totálně shnilé prahy (tím pádem i sekery), lemy zadních blatníků, zadní čelo + celá hrana 5.dveří. Pokusím se najít fotografie.
Případně odhad ceny.
Dík Panthy

PříspěvekNapsal: pát dub 15, 2011 07:18
od Vašátor
Pošli mi na email další podrobnější fotky, nicméně podle popisu a prvních fotek odhaduji, že cena opravy zajisté přesáhne cenu jiného vozu v pěkném stavu. A to nepočítám lak. Tudíž pokud k vozu nemáš velký citový vztah, doporučil bych spíše výměnu vozu než náročnou opravu.

PříspěvekNapsal: pát dub 15, 2011 14:26
od Panthymaeus (Honza)
Hmm, na podobnou zprávu jsem čekal - takže z toho asi nic nebude. Teď zkouším domluvit s Cooprem jeho Ladu :? . Tak tenhle bude čekat až se na něj dostanu. Alespoň se na něčem naučím s COčkem :D

PříspěvekNapsal: stř dub 20, 2011 23:18
od Panthymaeus (Honza)
a ještě dotaz - ke Cooprově 21044 - píše, že má v háji palivové vedení (asi celé). Tušíš (odhadneš) aspoň přibližnou cenu opravy? dík :?

PříspěvekNapsal: úte kvě 03, 2011 10:53
od Vašátor
Prosím příště SZ nebo email. Zde to nekontroluji každý den.

Výměna palivového vedení pro systém vstřikování (čili 2 trubky) na kombíku cca 500kč.

Re: Classic-oldtimer.cz Renovace veteránů, opravy LADA ..

PříspěvekNapsal: úte srp 30, 2011 21:09
od Vašátor
Zatím jen orientačně:

Byl by zájem o akci na nástřik spodku a dutin? Předběžný termín půlka října. Cena pro všechny členy ladafora 2000kč a to včetně materiálu - používáme přípravky značky Novol, máme s nimi velice dobré zkušenosti. Podmínkou jest řádně umytý podvozek.

Re: Classic-oldtimer.cz Renovace veteránů, opravy LADA ..

PříspěvekNapsal: stř srp 31, 2011 06:58
od Luděk Musil
1. co si mám představit pod pojmem:
Vašátor píše:Podmínkou jest řádně umytý podvozek.

Stačí, když mi podvozek vystříkají v myčce na benzince nebo musím shánět wapku a rampu?
2. což takhle jako další vůz felicia combi? Dělá se u toho taky nějaká ochrana spodku a dutin?
3. počítám s tím tedy kolem půli října - na termínu se určitě domluvíme
4. časová náročnost této operace je ? hodin?

Re: Classic-oldtimer.cz Renovace veteránů, opravy LADA ..

PříspěvekNapsal: čtv zář 01, 2011 14:28
od Vašátor
Ochrana spodku a dutin by se měla provádět na všech vozech. Osobně doporučuji obnovovat nástřik po dvou letech. Moderní vozy sice mají pozinkovanou karoserii, nicméně zinek zvětrává a časem se pod něj voda dostane tak jako tak... Většina vozů nemá z výroby (krom zinku) žádnou ochranu dutin, rovněž podvozek není nijak zvláště chráněn.

Bohatě stačí omýt podvozek silným prodem vody - např z hadice. Důležité je, aby nikde nebyl nános bahna - podběhy a různé zákoutí karoserie. Podvozek před samotným stříkáním ještě očistíme tlakem vzduchu - vše co nedrží musí pryč. Podvozek musí být před nástřikem suchý!

Luďku, nástřik spodku a dutin doporučuji udělat i na Felicii.

Časová náročnost této operace je odhadem 3h. - záleží na připravenosti interieru, je potřeba částečné odstrojení z důvodu přístupu do dutin, převážně v místech prahů ze strany interieru, u žigulíků navíc do B sloupku.

Rád bych ještě připsal, že minimum pro tuto akci je 8 aut. Dílnu musíme řádně zamaskovat, což zabere jak hodně času, tak i finance.

Moměntálně tedy:
Luděk - Žigulík
Luděk - Felicia combi
Václav - Peugeot
Radek MB - Žigulík

Re: Classic-oldtimer.cz Renovace veteránů, opravy LADA ..

PříspěvekNapsal: pát zář 02, 2011 11:04
od radek mb
Já se taky hlásím, viz naše soukromé korespondence zhruba měsíc a půl stará. Jde o mojí 2106. Termín přizpůsobím ostatním, ať to není finančně tak náročné.