Čoveče stabilizátor ... hmm... docela pochybuju, hlavně bych se s ním tam pak už asi nevymotal. Přepravku chystej
Vnitřní rozměr: 840 × 420 – 570 × 560 mm
Známý se chystá také pustit do "pískování" Základem je trošku slušný kompresor . Tak si pořídil tohohle "drobečka" Včera jsem ho uváděl do provozu (chvilku jsem se tam mihnul) . Vzducu to dává habaděj . tak uvidíme . Tutaj video http://www.youtube.com/watch?v=dTcbXqam6z8
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda" VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze) VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál... VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Vypadá to tak nějak normálně ... až do chvíle, kdy je to na jednom záběru vidět spolu s tím pidimotorečkem z 1203 ... a ono je to jak dva ty motory. Kolik to tak dává l/min ?
Pidimotorek to sice je , ale o obsahu 1500 ccm a mezi motorem a kompresorem je ještě převodovka . Kompresor dává úctyhodných 3800 L/min při otáčkách 1100/min .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda" VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze) VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál... VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Jojo, mám ten motor na očích každý den, takže o to líp si dovedu představit ten kompresor ... ve srovnání s ním je ten motor fakt drobeček 3800l ... s tím už se dá dělat ledasco. Tak ještě skafandr a je to
Ó díky, už jsem kontaktoval Kromu. 4 14ky nacenila na 560 bez DPH, pískování. Nevím, jestli mám chtít něco víc, budu ručně penetrovat a Alkytonovat, nejspíš. Je Kozák v něčem lepší?
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba...
Jestli to mají být kola na zimu, tak bez sebemenšího zaváhání doporučuju tento postup: viewtopic.php?p=300172#p300172 V dalším mém příspěvku je i fotka. Po 6 zimních sezónách to kolo (disk) vypadá prakticky stejně. Tedy až na výrazně sjetý vzorek.