Pokud mam autoservis, pak bych mel cekat, ze po me nekdo muze chtit opravu "on the fly". Muze chtit i kratsi odtah atd. Jako klient pak ocekavam, ze hodinova sazba je treba 2x vetsi a ze to nemusi byt udelano uplne ihned. Vysledek musi byt ten, ze kvalita znacky a povest servisu nesmi utrpet a zakaznik musi co nejdrive odjet s funkcim vozem. Samozrejme pokud zakaznik neni uplna pizda.
Predat auto do servisu mimo pracovni dobu servisu je snad samozrejmost. Stejne tak jako doprava zakaznika z/do servisu, samozrejme placene. Slusnost, uctivost a spolehlivost, je take samozrejmosti.
Kdyz mi na 2111 rupl homokinetak, tak sem to bez vahani a bez objednani odtahnul do mistniho servisu, primarne Skoda, kde sem vesel k prijmu, rekl jsem, ze mi nejspis odesel homokinetak, jestli to mam odprahnout pred servisem nebo ve dvore servisu, ze chci, aby pouzili spis drazsi a kvalitnejsi dil, nez polsky smejd a kolik cca casu to zabere. Termin rekli, rekli, ze zavolaji, co zjisti, odevzdal sem klice a hotovo.
Jestli je v cechach nutnost se objednat, jestli si muzu dovolit prijet s pokazenym autem, tak sem rad, ze bydlim na morave
A pokud prijedu s udrzovanym veteranem do servisu znacky, tak sice necekam, ze se z toho poserou, ale cekam, ze budou mit pochopeni. Neprijemny prodej nahradniho dilu a lhani, mi jako pochopeni neprijde. Mozna by stacilo bez lhani zduvodnit, proc to nemuzou tachnici udelat a nabidnout treba prenosny zvedak a naradi, nebo kryte misto k oprave atd. Samozrejme placene.
At si to kazdy vede jak chce. Jestli je to uzivi, necht je jim prano.