Pokračování ótéček z jiných témat, aneb nechceme bludišťáka

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Tak to já většinou řídím i v bundě, ve městě teda vždycky. Na tu chvíli nemá cenu se vyslíkat ani při plně puštěným topení. Opticky zvenku to vypadá, že mě lada netopí, jenže uvnitř je 28° :D

Ono když člověk přes den dvacetkrát nasedá, startuje a jede kousek, tak se to ani jinak dělat nedá.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

s tim topenim je to fakt, kdyz vezmu 03, tak neznam auto, ktery by topilo rychleji a intenzivneji, ale neni to takovej napor vzduchu.Mozna to bude rokem navrhu ventialtoru, to bude asi cele..
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

Acibuk píše:s tim topenim je to fakt, kdyz vezmu 03, tak neznam auto, ktery by topilo rychleji a intenzivneji, ale neni to takovej napor vzduchu.Mozna to bude rokem navrhu ventialtoru, to bude asi cele..

Máme doma feldu a já mám 04 měl jsem i 07 oboje topí zhruba stejně 04-07 a když to porovnávám s feldou tak když auta stála v garáži a nebo když stály obě venku tak při obou testech to dopadlo takto:
v garáži. felicia topí o krapítek rychleji naž Lada. Ventilátor žene víc vzduchu a především líp ho rozuvádí na okna.
naproti tomu při parkování venku lada topí už po 20-30ti sec po nastartování sice nejde bůhví jaké teplo ale topí. felda netopí ani po 2 minutách na volnoběhu. a i když má lepší rozvod tepla než Lada tak okna mám dřív odfoukaná než u feldy. 8)
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

To je pravda, vo felde musim okna utierat svedskou utierkou, lebo to strasne dlho trva
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

Cory píše:To je pravda, vo felde musim okna utierat svedskou utierkou, lebo to strasne dlho trva


staci pustit vzduch jen na okno, klidne naplno a studenej. okno se pak nemlzi :P

u zigula je ta nevyhoda ze stredovy vydechy nezenou teplej vzcuch a tak primo na vas nejde tweplo jako u feldy. celkove smerovani foukani vzduchu je u feldy lepsi. i ty rychlosti ventilatoru sou lepsi. ale lada topi driv :P
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3255
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

Miči píše:běžně udržitelná spotřeba při skákání po městě je 7-8L/100km, to lada nikdy nedovede..a řízení i bez posilovače jde nádherně


Lada to dovede s 1,3 karb Solex jsem takto běžně jezdil a to jsem to nelechtal :lol: a Felda bez posilovače je horší jak Lada :P

K topeni Lada topí víc ale Felda má lepe vyřešené topeni.. ( vydechy, rychlost )
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

hlavně je to tim že u krabicoidní řady se hrozně se*e ten mechanizmus rozvodu zvduchu.... je to na ko*ot vymyšlené.. a láme se to a nefunguje.. sem ted sehnal tu rozvodnou plastovou krabici, která je v docela OK stavu.... (díky ivo) takže to vela promažem a dám na modlení... :lol:
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Musím uznat že kulatá řada topila "lépe" než hranatá , výkon topící soustavy je stejný ale rozvod je tak nějak vyhošený . Nebylo nad otočné výdechy uprostřed palubky.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

Musím uznat ze je to tu hroznej OT a to sem si chtel pocist o 07 a ne o topeni.

Zadam moderatory o presunuti topenarske diskuse do noveho topicu.
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Od toho je tady tohle téma- tady naopak MUSÍ být OT! :D
Tak aby toho OT nebylo málo, také něco přihodím o topení. Když jsem pořizoval Žigula, myslel jsem, že nejhorší, co mohlo na autě vzniknout, jsou dva kulaté výdechy uprostřed přístrojové desky. Po prvním zamlžení skla jsem poznal, že je to řešení velice účinné a hlavně jednoduché.
V mnoha směrech je to opět lepší, než těch 4-20 směrovatelných výdechů, které se dávají do hranaté řady a všech nových aut.
V každém autě, které to tak má, pokaždé ty prostřední uzavírám a oba boční nasměruji na okna dveří, i když třeba mají ještě samostatné ofuky. To poslední o co stojím je, aby mi šel vzduch z výdechů rovnou do obličeje se vším prachem a špínou z cest...
Kulaté výdechy u Lady při přetočení do vozu vzduch foukají šikovně na volant a ruce, ne výše, což se hodí v létě.
Pokud sklo při zamlžení trochu prokoukne, dá se jeden výdech přetočit, aby foukal jakoby doprostřed skla a druhý se nasměruje dozadu, tím docílím rychlejšího odmlžení zadního skla a "vysušení" vzduchu v zadní části.
Jak říkám, s tímto řešením jsem neskutečně spokojený! :)
Honza
Osa Praha - Brno
Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvek od Nulašestka »

Jen jsou ty dva deflektory někdy málo, chtělo by to další dva po stranách jako to měly pořádný sporťáky od fiatu. :twisted:
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Fiat neměl tak výkonné topení jako Lada, tak musel mít deflektory 4. Ladě stačí 2 :mrgreen:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Nulašestka píše:Jen jsou ty dva deflektory někdy málo, chtělo by to další dva po stranách jako to měly pořádný sporťáky od fiatu. :twisted:


Neskutečně se mi líbí ta palubovka... :shock:
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Třeba by šla napasovat do Lady. :wink: A jestli ne, tak si stále všichni šestnáctkáři a patnáctkáři můžou říkat, že mají volant, budíky a lehce celou palubovku, designovanou po vzoru Fiat. 8)
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Štěpán Getsko píše:Neskutečně se mi líbí ta palubovka...


Tak to nejsi sám :P
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Odpovědět

Zpět na „Poklábosme“