No to mi po*er.....!

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Chester
Příspěvky: 849
Registrován: čtv dub 24, 2008 12:19
Bydliště: Chotěboř

Re: No to mi po*er.....!

Příspěvek od Chester »

Luděk Musil píše:Pozn. moderátora: myslím, že ty skla už máme vyřešený, tak proč ne :wink:
Ono je kopec a kopec. Zcela typickým příkladem může být silnice č. 19 v úseku Bystřice nad Pernštejnem - Rozseč nad Kunštátem.
A to v obou směrech a to jak za "plachtění", tak za brždění motorem. Z jedné strany (Rozseč -> Štěpánov) plachtím, přesto se rychlost nezvyšuje, naopak v některých úsecích musím zařadit a zrychlit. Z druhé strany (Lesoňovice -> Štěpánov) naopak kvalt nechávám a brzdím motorem a je to tak akorát, že auto nezpomaluje, jen těsně před Štěpánovem musím zlehka dobrzdit do 50-ky.
Obecně jsem spíš za stálé zařazení rychlosti z kopce. Jezdil jsem s náklaďákem a vím o čem to je, když má člověk za zadkem (i třeba jen) 9 tun písku.
Ale myslím, že v osobáku bych, s ohledem na momentální situaci a výškový profil, využíval obou možností.
Sebe, coby řidiče, nepovažuju ani za sprintera/spěchálka ani za loudače/kloboukáře. snažím se jezdit svižně avšak ekonomicky/úsporně v rámci předpisů.
L.

Souhlasím, také kombinuji dle kopce :-)
Naposledy upravil(a) Chester dne stř dub 26, 2017 18:05, celkem upraveno 1 x.
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7209
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: No to mi po*er.....!

Příspěvek od valda1971 »

Já u karburátorech vesměs vyřazuji (pokud je prudký, tak ne a pomáhám brždění motorem) a na Prioře nevyřazuji - tam je to úspornější varianta.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Odpovědět

Zpět na „Poklábosme“